باشگاه استون ویلا برنامه ویژه ای برای استقبال از ماه مبارک رمضان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس اتاق بازرگانی درباره دخالت حداکثری دولت در تصمیمات و برنامه‌های اتاق بازرگانی و نگرانی‌های ایجاد شده در این باره از سوی بخش خصوصی گفت: رهبری به صراحت درباره ضرورت بخش خصوصی فرمایشاتی داشتند و در راستای جلب اعتماد بخش خصوصی بعید می‌دانم رییس جمهوری به عنوان حافظ بخش خصوصی چنین اجازه را بدهند و درباره دخالت دولت در اتاق بازرگانی نگرانی نداریم.
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه‌ای در حضور رضا صادقی و رضا یزدانی خاطره جالبی از دوران فوتبالی خود و واکنش های خانواده‌اش به بازی های فوتبالش تعریف کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌به ارائه برنامه‌های جمعیت برای خدمات رسانی در اربعین حسینی پرداخت.
مدیر برنامه‌های ستاره تیم ملی پیام جالبی را به اشتراک گذاشت.
معاون اول رئیس جمهور گزارش‌های ارائه شده از پروژه انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه‌ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال در مورد برنامه‌های آماده سازی این تیم تا جام جهانی را اعلام کرد.
ادعا‌های ایالات متحده مبنی بر فروش اسلحه از جانب کره شمالی به روسیه پیوسته از جانب مقامات پیونگ یانک تکذیب شده است. در ماه نوامبر سال گذشته، ارتش کره شمالی با بیانیه‌ای علنی به اقدامات ایالات متحده برای تخریب وجهه کره شمالی در عرصه بین‌المللی پاسخ داد. در ماه سپتامبر نیز پیونگ یانگ گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر ارسال سلاح به روسیه را تکذیب کرد و گفت که هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد.
امروز محمود فکری به جلسه هیئت مدیره باشگاه هوادار رفت و اهداف و برنامه‌های این تیم تهرانی مورد بحث قرار گرفت.
عباس عبدی و بسیاری دیگر از اصلاح‌طلبان طی هشت سال دولت روحانی مسئولیت سفیدشویی از اقدامات وزرا و برنامه‌هایی را داشتند که به تشدید اوضاع بد اقتصادی منجر شد. نکته جالب توجه آن است که این چهره‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با کمترین انتقاد از عملکرد فاجعه‌آمیز تیم حسن روحانی، اقدام به دستاوردسازی از توافق ضعیفی، چون برجام کردند و حالا حتی سفر‌های استانی هیأت دولت و افتتاح پروژه‌های ملی را هم سانسور می‌کنند!
علیرضا فغانی این روز‌ها مشغول استراحت است و برنامه‌ای برای قضاوت در دربی ۱۰۱ تهران ندارد.
جواد خیابانی در یکی از برنامه‌های سال نو در شبکه ورزش خاطره جالبی از مرحوم مهرداد میناوند بیان کرد.
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دروازه‌بان تیم ملی ایران با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی، خاطرات جالب و بانمکی را به زبان آورد.
علیرغم آن که میزبانی جام جهانی فوتبال مردان توسط قطر در سال ۲۰۲۲ میلادی توجه جهانیان را به خود جلب کرد همسایه بزرگتر و پر سر و صداتر آن کشور اکنون با برنامه‌های ورزشی حتی بزرگتری در حال ظهور است.
در باشگاه رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای پاسخگویی به دومین بیانیه تند باشگاه اتلتیکو ندارند و به ان کاملا بی‌تفاوت هستند.
هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول با نتایج جالب توجهی همراه شد که ممکن است سرنوشت دو تیم صعود کننده به لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار بدهد.
یکی از برنامه‌های صدا و سیما در اقدامی جالب توجه، از عروسک جواد خیابانی، مجری سرشناس ورزشی رونمایی کرد.
یکی از برنامه‌های صدا و سیما در اقدامی جالب توجه، از عروسک جواد خیابانی، مجری سرشناس ورزشی رونمایی کرد.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
سام رجبی معروف در تمامی برنامه‌های ضد ایرانی با جنجال‌های عجیب خود معروف شده است در هتل محل اقامت تیم ملی حاضر شد و برای اعضای تیم مزاحمت ایجاد کرد. نکته جالب اینجاست که هیچ نیروی حراست هتل به دلیل ایجاد مزاحمت برای تیم ملی مانع وی نشدند!
به گفته سخنگوی صنعت آب، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت بارشی پاییز و زمستان آتی، احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست و همین امر بعد از دوسال خشک متوالی و کاهش ذخایر آبی کشور باعث حساسیت بیشتر در تنظیم برنامه‌های منابع و مصارف شده است؛ بنابراین مشارکت جدی بخش‌های مختلف مصرف در تنظیم برنامه‌های منابع و مصارف جلب شده است.
حاشیه اصلی در برای بازی مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان بعد از اتمام بازی رقم خورد. جایی که در کنفرانس مطبوعاتی و هم‌چنین یکی از برنامه‌های تلویزیونی دیالوگ‌های جالبی در رابطه با گل نفتی‌ها رد و بدل شد.
رافینیا، ستاره بارسلونا، برنامه‌های جالبی در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان دارد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ