همه ما به محض شکستن تخم مرغ پوست آن را دور می‌ریزیم غافل از اینکه این پوست‌های به نظر بی مصرف می‌توانند مصارف زیادی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر می‌خواهید تخم مرغ شما هنگام آب‌پز شدن ترک نخورد، این ترفند را به کار بگیرید.
محمد مهاجری نوشت: حجاریان با مصاحبه خود، آن بخش از اصلاح‌طلبان معتدل که به مشارکت نسبتا جدی در انتخابات معتقد هستند را، وارد بازی خودخواسته‌اش کرد. حال آنکه برخورد منطقی اصولگرایان می‌توانست میدان بازی او را محدود کند و فرآیندی را بسازد که احتمال همگرایی اصلاح‌طلبان با ایده و روش انتخاباتی وی را تضعیف کند.
برای دفع سنگ کلیه خربزه را تمیز شسته و با پوست و گوشت و تخم داخل مخلوط کن بریزید تا کامل میکس شود و روزی ۲ تا ۳ لیوان میل کنید.
ژنان بائو پروفسور دانشگاه استنفورد یک پوست الکترونیک مصنوعی  خود ترمیم شونده ابداع کرده  که می تواند خود را تشخیص دهد و هنگام درمان یکسان شود.
شاید شنیدن این نکته تعجب‌آور باشد اما تنها تفاوت واقعی بین تخم‌مرغ قهوه‌ای و تخم‌مرغ سفید، همان رنگ پوسته آنهاست!
جیمرسون، که مار پیتون‌های مشبک را پرورش می‌دهد، گفت که او و همسرش در ۳ مارس در حال کمک به تخم‌گذاری دسته‌ای از تخم‌ها بودند که یک تخم را پیدا کردند که درست به نظر نمی‌رسید. جیمرسون به نیوزویک گفت که مار داخل بند ناف دور گردنش بود. وقتی جیمرسون آن را از پوسته بیرون کشید، دید که دو چشم مار در یک حفره است.
دانشمندان به دنبال تطبیق این فناوری برای استفاده نابینایان هستند که آن‌ها را قادر می‌سازد پیام‌های بریل را که مستقیماً به پوست آن‌ها منتقل می‌شود، احساس کنند.
پوست تیره و قهوه‌ای کیوی خوراکی است و مملو از مواد مغذی است؛ اما باید قبل ار مصرف خوب آن را بشویید.
مزایای استفاده از تخم شنبلیله برای پوست:دارای اثرات ضد پیری:تخم شنبلیله می‌تواند از مزایای شگفت انگیزی برای پوست داشته باشد. از جمله از بین بردن علائم پیری، مانند:چین و چروک و خطوط ظریف. دانه‌های شنبلیله برای کمک به درمان آکنه:کسانی که مدام از آکنه رنج می‌برند، می‌توانند از تخم شنبلیله برای از بین بردن آن استفاده کنند، که بسیار موثر است.
هنگامی که سلول‌ها به پوست واقعی تبدیل شدند، پوست به صورت یک قطعه سه بعدی از مدل جدا و روی قسمت واقعی بدن که برای آن ساخته‌شده، قرار داده و سر جای خود بخیه زده می‌شود.
این پوست مصنوعی را در پروتز‌ها هم می‌توان به کار برد و روش‌های جدید احساس کردن و حسگری اشیاء را در اختیار معلولان می‌گذارد.
براساس مصوبات تنظیم بازار و شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی برای نخستین بار امور اجرایی تنظیم بازار تخم‌مرغ خوراکی و پولت تخمگذار به بخش خصوصی واگذار شد.
نشانه‌ها و شدت حساسیت به تخم‌مرغ نیز دراشخاص مختلف متفاوت است و معمولاً ظرف چند دقیقه تا چند ساعت پس ازمصرف آن ظاهر می‌شود. نشانه‌های آلرژی به تخم‌مرغ هم اغلب با حساسیت‌های پوستی یعنی ایجاد خارش و اگزما در پوست و مشکلات گوارشی مانند احساس سنگینی معده، نفخ، یبوست و حالت تهوع و دل درد همراه است.
هر بار که پوست موز را جدا می‌کنید، یک میان وعده خوشمزه و مغذی را دور می‌ریزید!
پست جدید لیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به پربیننده‌ترین پست تاریخ اینستاگرام قرار دارد.
پست جدید لیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به پربیننده ترین پست تاریخ اینستاگرام قرار دارد.
داشتن یک رژیم غذایی متعادل برای دستیابی به سلامت پوست، مو و ناخن‌هایی زیبا ضروری است. گنجاندن مواد غذایی سرشار از پروتئین در رژیم غذایی خود ممکن است به ویژه به جلوگیری از سفید شدن مو‌ها کمک کند. مصرف به اندازه مواد غذایی پروتئینی، مانند تخم مرغ، سویا و لبنیات ممکن است به جلوگیری از سفیدی زودرس مو‌ها کمک کند.
دکتر گلبن سهراب _ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان‌این‌که بهتر است که تخم مرغ را نشویید، تاکید کرد: شستن تخم مرغ می‌تواند باعث پخش شدن آلودگی شود، این عمل باکتری‌ها را از سطح تخم‌مرغ پاک می‌کند، ولی لایه حفاظتی و طبیعی روی پوست تخم مرغ را از بین می‌برد، از این لایه باکتری‌ها به راحتی وارد تخم مرغ می‌شوند.
هنگام تهیه میوه و سبزیجات پیش فرض بسیاری از افراد پوست کندن آن است. با این وجود، اغلب اوقات این کار لازم نیست. مواد مغذی مهمی در پوست وجود دارند. علاوه بر آن، پوست میوه‌ها و سبزیجات دور ریخته شده در تغییرات آب و هوایی نقش ایفا می‌کنند.
پوست اندازی ساپکو از هلدینگ بازرگانی به طراحی و مهندسی قطعات خودرو
پرتقال دارای طبع معتدل است و ترکیباتی نظیر روغن فرار،نشاسته ،چربی ، قند نوعی ماده تلخ ، فلاونوییدها و ویتامین های A وBوC را دارد همچنین املاح معدنی به ویژه سدیم که در پرتقال رسیده به وفور یافت می شود.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی دیگر از مواد لازم در ساخت استخوان، ویتامین دی است. بهترین منبع ویتامین دی را نور خورشید است و قرار گرفتن مستقیم پوست در برابر نور خورشید، میزان مناسبی از این ویتامین را تامین می‌کند. زرده تخم مرغ و روغن کبد ماهی از دیگر منابع غنی ویتامین دی محسوب می‌شوند.
پوست الکترونیکی سامسونگ فناوری جدیدی است که سعی می‌کند مشابه پوست انسان، حواس مختلف از درد گرفته تا تغییرات دما و فشار را شبیه سازی کند.
«کسانی که تمام تخم مرغ‌های خود را در سبدِ سیاست‌های روسیه گذاشته بودند و فکر می‌کردند که جنگ اوکراین و نیاز غرب به نفت و گاز در فصل زمستان سبب می‌شود که اروپا و آمریکا در مواضع خود در قبال ایران تعدیل‌هایی را انجام دهند و امتیازاتی را به کشورمان بدهند و درست به همین دلیل نیز سیاست صبر را پیشه کردند، اکنون می‌بینند که اساسا این نوعِ نگاه هیچ دستاورد مثبت و قابل ذکری را برای ایران به همراه نداشته است. روسوفیل‌های داخلی باید در این زمینه پاسخگو باشند و مسوولیت خود را بپذیرند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ