پرتقال دارای طبع معتدل است و ترکیباتی نظیر روغن فرار،نشاسته ،چربی ، قند نوعی ماده تلخ ، فلاونوییدها و ویتامین های A وBوC را دارد همچنین املاح معدنی به ویژه سدیم که در پرتقال رسیده به وفور یافت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به مانند لیمو، پرتقال نیز یکی از منابع غنی از ویتامین C است. با این وجود، تنها مغز آب دار میوه نیست که حاوی این ویتامین است. متخصصان می‌گویند پوست پرتقال به وفور حاوی ویتامین C است. مصرف ویتامین C با تقویت سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا را کاهش می‌دهد.
ژوائو پدرا، بازیکن 17ساله پرتغالی، رسما به پورتو پیوست. مهدی طارمی و نیکلاس په‌په حامیان امضای قرارداد رسمی با این پدیده فوتبال پرتغال بوده‌اند.
پرتقال منبع مهمی از ویتامین C است که وجود این ویتامین محرک تولید کلاژن خواهد بود. به همین دلیل پرتقال را میوه‌ای مفید برای پوست می‌دانند. همچنین وجود اسید سیتریک در این میوه برای رفع تیرگی‌های پوستی، جای جوش و آکنه و لک‌های پوستی سودمند خواهد بود.
محمد مهاجری نوشت: حجاریان با مصاحبه خود، آن بخش از اصلاح‌طلبان معتدل که به مشارکت نسبتا جدی در انتخابات معتقد هستند را، وارد بازی خودخواسته‌اش کرد. حال آنکه برخورد منطقی اصولگرایان می‌توانست میدان بازی او را محدود کند و فرآیندی را بسازد که احتمال همگرایی اصلاح‌طلبان با ایده و روش انتخاباتی وی را تضعیف کند.
النصر دبی در انتقالی مهم، یک بازیکن را از براگای پرتغال به خدمت گرفت.
کریستیانو رونالدو بعد از حضور در دویستمین بازی ملی خود برای پرتغال پستی در اینستاگرام منتشر کرد.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت سرشار از ویتامین C هستند. این ویتامین به طور طبیعی موجب سفید شدن رنگدانه‌های پوست شده و به روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن کمک می‌کند.
ژنان بائو پروفسور دانشگاه استنفورد یک پوست الکترونیک مصنوعی  خود ترمیم شونده ابداع کرده  که می تواند خود را تشخیص دهد و هنگام درمان یکسان شود.
دانشمندان به دنبال تطبیق این فناوری برای استفاده نابینایان هستند که آن‌ها را قادر می‌سازد پیام‌های بریل را که مستقیماً به پوست آن‌ها منتقل می‌شود، احساس کنند.
پرتقال میوه‌ای است که نه تنها گوشت آن خواص زیادی به همراه دارد، بلکه حتی پوست آن نیز برای سلامت بدن مفید است.
عدم حضور مهدی طارمی در نظرسنجی بهترین بازیکن فصل لیگ برتر پرتغال، حواشی زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.
توت فرنگی، بیشتر از پرتقال ویتامین C دارد! ویتامین سی، یک ابزار قدرتمند ضد پیری است؛ زیرا تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، آسیب دیدگی پوست ناشی از خورشید را ترمیم می‌کند.
چای پوست پرتقال از گذشته‌های دور در طب سنتی چین به منظور التیام بسیاری از بیماری‌ها و حفظ سلامت شخصی استفاده می‌شود. این ترکیب نه تنها مملو از ویتامین ث است، بلکه مقدار زیادی پکتین را هم در خود جای داده است.
پسرکی که قبلا در اتاق خانه‌اش پوستر کریس رونالدو را زده بود، این روزها به بحث اصلی تمام فوتبال‌دوستان تبدیل شده، آن هم در روزهایی که رونالدو آینده چندان روشنی را تجربه نمی‌کند و با پرتغال نیز طی دو بازی آخرش و در شرایطی که نیمکت نشین بوده، از جام کنار رفته است.
کیوی میوه عجیب و غریبی است. ویتامین ث آن دوبرابر پرتقال است، فیبر پوست کیوی دوبرابر خود کیوی ارزش غذایی دارد.
کیک پرتقال و گردو ازجمله کیک‌های میوه‌ای است که در ترکیبات آن از آب پرتقال تازه و رنده پوست پرتقال استفاده شده است و به همین دلیل عطر و طعم فوق العاده‌ای دارد.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
در پایان دور دوم مرحله گروهی صعود پرتغال نیز به مرحله بعدی قطعی شد.
ژوائو فلیکس همیشه رویای بازی در جام جهانی را داشت و از اینکه در اولین بازی خود موفق شد برای پرتغال گلزنی کند، در پوست خود نمی گنجید.
مرکبات منبع عالی ویتامین C به شمار می‌روند. این ویتامین یک ماده مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن بوده و برای حفظ سلامت پوست ضروری است. در واقع یک عدد پرتقال متوسط تمام نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین می‌کند.
دروازه‌بان سابق سپاهان پس از موافقت باشگاه پورتیموننزه به جمع طلایی‌پوشان اصفهان بازگشت؛
قرارداد محمد محبی بازیکن فصل گذشته تیم سانتاکلارا پرتغال با استقلال امضا شد.
ستاره کشورمان که در بازی ابتدای فصل لیگ پرتغال ۲ گل مقابل ماریتیمو زد، به جمع بهترین گلزنان سال پیوست
رناتو سانچس هافبک تیم ملی پرتغال با قراردادی ۵ ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ