هنگام تهیه میوه و سبزیجات پیش فرض بسیاری از افراد پوست کندن آن است. با این وجود، اغلب اوقات این کار لازم نیست. مواد مغذی مهمی در پوست وجود دارند. علاوه بر آن، پوست میوه‌ها و سبزیجات دور ریخته شده در تغییرات آب و هوایی نقش ایفا می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جویدن ناخن، کندن پوست، کشیدن مو و جویدن لب از جمله طیفی از رفتارهای تکراری متمرکز بر بدن هستند که می توانند منبعی از ناراحتی باشند اما نتیجه تحقیقات تازه ممکن است امیدی به یافتن راه حلی برای تسکین این موارد باشد.
آفتاب سوزان و دمای بالا بر پوست، قلب و ماهیچه‌های شما تاثیر می‌گذارد به گونه‌ای که انرژی‌تان را کاهش می‌دهد.
برخی افراد پوست کندن سیر برایشان کار سختی است، اما چند ترفند جالب وجود دارد که به راحتی می‌توانند پوست سیر را جدا و از آن استفاده کنند.
مطالعات علمی نشان می‌دهند مواد آرایشی می‌توانند باعث آکنه شوند یا آکنه‌های موجود را بدتر کنند. هرچند به تحقیقات بیشتری نیاز است، اما می‌دانیم که دلیل این اتفاق این است که باقیمانده مواد آرایشی، منافذ پوست را مسدود کرده و جلوی ترشح چربی‌های طبیعی پوست را می‌گیرد.
سرم‌های ضدپیری پوست در صاف کردن پوست و پیشگیری از چین‌وچروک‌های بیشتر موثرند. در واقع با استفاده از این نوع سرم‌ها، مقدار تولید کلاژن پوست افزایش می‌یابد و از چین‌وچروک روی پوست کم می‌شود.
محققان سوئدی ترکیبی با پوست انار ابداع کرده اند که داروهای موجود در آب فاضلاب تصفیه شده را پاکسازی می کند.
این ماسک از طیف متفاوتی از طول موج‌های نور استفاده می‌کنند تا به پوست نفوذ کند و در سطح مولکولی آن تغییراتی به وجود آورد. ماسک ال ای‌دی پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر را نوید می‌دهد.
مدیرفنی شمس آذر در پیروزی روز گذشته صدرنشین لیگ دسته اول بازهم کنار آنها بود.
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
کدو تنبل سرشار از آنزیم‌های میوه، روی و اسید‌های آلفا هیدروکسی (AHAs) است که معمولاً در محصولات مراقبت از پوست یافت می‌شوند. کدو تنبل می‌تواند به نرم شدن پوست کمک کند و در بازگرداندن تعادل pH پوست ما که کمی اسیدی‌تر است مفید باشد.
مطالعه جدید نشان می دهد ویتامین A می تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند.
بنا بر توصیه سازمان دامپزشکی کشور مردم از خرید ماهیان بیمار و بی حال با علائم شنای غیرفعال، فاقد رنگ شفاف و دارای لکه بر پوست بدن خودداری کنند.
«خجالت‌آور»، «افتضاح» و «رسواکننده». این‌ها کلماتی بودند که گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از عملکرد خجالت‌آور این تیم در شکست هفت بر صفر مقابل لیورپول به زبان آورد.
لیمو ترش، یک روشن کننده طبیعی قدرتمند و حاوی اسید‌های آلفا هیدروکسی (AHA) است که به عنوان لایه بردار طبیعی عمل می‌کند. این روشن کننده طبیعی، لایه بالایی پوست را تمیز و لایه روشن زیر پوست را نمایان می‌کند.
هانس واندال گفت: ما در حال حاضر داروهای مختلفی داریم که می‌توانند این مسیرهای سیگنالینگ را مسدود کنند و ممکن است در آزمایشات استفاده شوند. ما برخی از آن‌ها را در این مطالعه استفاده کرده‌ایم.
این پوست مصنوعی را در پروتز‌ها هم می‌توان به کار برد و روش‌های جدید احساس کردن و حسگری اشیاء را در اختیار معلولان می‌گذارد.
محققان تاکید می کنند راهکار حفظ سلامت پوست در زمستان، مرطوب نگه داشتن آن است.
همسر اول مرد چینی تصمیم گرفت این رفتار همسرش را به گونه‌ای سنگین‌تر جبران کند. این خانم همسرش را مجبور کرد تا تمام اموالی که آن‌ها بعد از ازدواج خریده بودند را به نامش بزند. از طرفی نفر سومی که به رابطه آن‌ها آسیب زده بود، باید مبلغ ۳.۷۹ میلیون یوان را هم به همسر قانونی مرد، پرداخت می‌کرد. علت هم این بود که رابطه غیر قانونی با شوهر این خانم آغاز کرده و باعث آسیب به زندگی شان شده بود؛ طبق تبصره‌هایی که وکیل زیرک زن اول کنار هم چید، جریمه نقدی برای زن دوم تعیین شد.
بهترین کار برای اینکه پیاز را بدون ریختن اشک پوست بکنیم یا خرد کنیم، این است: قسمت‌هایی از پیاز را که بریده خواهند شد، رو به پایین نگه داریم و بعد برش بزنیم. البته باید توجه کنیم که مراحل خرد کردن پیاز را به سرعت انجام دهیم.
محققان وصله الکترونیکی ابداع کرده اند که با کمک لیزر به بافت زیر پوست نفوذ و مولکول های زیستی را ردیابی می کند تا بیماری های خطرناک مانند سرطان را ردیابی کند.
روش‌های خانگی مختلفی برای رفع خشکی پوست وجود دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده از روغن‌های گیاهی و دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم و حاوی خوراکی‌های مفید برای سلامت پوست اشاره کرد.
قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.
یک نماینده مجلس با اشاره به نقش کلیدی دستگاه‌های اجرایی در رشد و توسعه شرکت‌های خلاق گفت: این نهادها باید در راستای حمایت از این شرکت‌ها نگاه خود را تغییر دهند و به اصطلاح پوست اندازی کنند.
به تازگی یک حسگر ردیابی نشانگرهای عرق پوست ابداع شده که با استفاده از یک «پلیمر حک شده مولکولی» ردیابی می کند و عملکرد آن نسبت به نمونه های فعلی بهتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ