محمد مهاجری نوشت: حجاریان با مصاحبه خود، آن بخش از اصلاح‌طلبان معتدل که به مشارکت نسبتا جدی در انتخابات معتقد هستند را، وارد بازی خودخواسته‌اش کرد. حال آنکه برخورد منطقی اصولگرایان می‌توانست میدان بازی او را محدود کند و فرآیندی را بسازد که احتمال همگرایی اصلاح‌طلبان با ایده و روش انتخاباتی وی را تضعیف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«لیمو ترش اینقدر خوبه که نمیشه هیچ‌جوری ازش گذشت!»
به مانند لیمو، پرتقال نیز یکی از منابع غنی از ویتامین C است. با این وجود، تنها مغز آب دار میوه نیست که حاوی این ویتامین است. متخصصان می‌گویند پوست پرتقال به وفور حاوی ویتامین C است. مصرف ویتامین C با تقویت سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا را کاهش می‌دهد.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه نشان دهند؟ اصلا این نوع زندگی چه کیفیتی خواهد داشت؟ حتی برخی از مردان تحت شرایط سنگین فشار مالی، «طلاق یک طرفه» می‌گیرند و متواری می‌شوند، یعنی مرد با ترک خانواده به شهر یا کشوری دیگر رفته و خانواده را بدون طلاق رسمی تنها می‌گذارد.
برخی افراد پوست کندن سیر برایشان کار سختی است، اما چند ترفند جالب وجود دارد که به راحتی می‌توانند پوست سیر را جدا و از آن استفاده کنند.
خودرویی که چند سال کار کرده و سپس وارد کشور ما می‌شود هیچ ارزش و کیفیت قابل قبولی ندارد. من قطعا مخالف واردات خودرو‌های کارکرده هستم. آیا ما قصد داریم کشور را تبدیل به انبار ضایعات دیگر کشور‌ها کنیم؟ اگر قرار باشد دویست الی سیصدهزار خودرو را وارد کنیم و هر یک از این خودرو‌ها نیز در روز حداقل ۲ لیتر بنزین مصرف کنند، در نهایت چیزی حدود نیم میلیون لیتر افزایش مصرف بنزین داخلی را رقم می‌زند. آیا کشور ما توان تامین دارد؟
شاید مقامات ما نیز به این نتیجه رسیده اند که احیای برجام دیگر ممکن نیست. برخی از دلایل فنی نیز وجود دارد که می‌تواند حاکی از عدم امکان احیای برجام باشد. از جمله این موارد می‌توان به زمان گریز هسته‌ای که مبنای استراتژی برجامی آمریکا در ۲۰۱۵ بود، اشاره کرد. با توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، گویا آمریکا دیگر احیای چنان زمان گریزی را ممکن نمی‌داند. نه تنها ایالات متحده به دلایلی که اشاره شد سعی در اجتناب از تنش دارد، بلکه شرایط اقتصادی در ایران نیز به سمتی رفته که خود را عملا ناچار از تلاش برای تخفیف تنش و برقراری آرامش می‌بیند.
رحیمی جهان آبادی در ادامه با بیان اینکه شکی در این نیست که مسأله بی حجابی امروز به یک بحران تبدیل شده و خانواده ها را نگران کرده است، عنوان کرد: اما این لایحه یک لایحه غیرکارشناسی است و نتوانسته است درد جامعه را ریشه یابی کرده است. این لایحه جریمه بی حجابی را همچون جریمه رانندگی تعیین کرده است که با تصویب دو فوریت و اجرای آن، مشکل بی حجابی حل نمی شود.
برای دفع سنگ کلیه خربزه را تمیز شسته و با پوست و گوشت و تخم داخل مخلوط کن بریزید تا کامل میکس شود و روزی ۲ تا ۳ لیوان میل کنید.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: قانون جدید انتخابات نقش پوست خربزه زیر پای اصولگرایان را دارد که در صورت تصویب نهایی، موجب کاهش مشارکت شده و تبعات جبران ناپذیری را برای نظام به همراه خواهد داشت.
ژنان بائو پروفسور دانشگاه استنفورد یک پوست الکترونیک مصنوعی  خود ترمیم شونده ابداع کرده  که می تواند خود را تشخیص دهد و هنگام درمان یکسان شود.
دانشمندان به دنبال تطبیق این فناوری برای استفاده نابینایان هستند که آن‌ها را قادر می‌سازد پیام‌های بریل را که مستقیماً به پوست آن‌ها منتقل می‌شود، احساس کنند.
پوست تیره و قهوه‌ای کیوی خوراکی است و مملو از مواد مغذی است؛ اما باید قبل ار مصرف خوب آن را بشویید.
هنگامی که سلول‌ها به پوست واقعی تبدیل شدند، پوست به صورت یک قطعه سه بعدی از مدل جدا و روی قسمت واقعی بدن که برای آن ساخته‌شده، قرار داده و سر جای خود بخیه زده می‌شود.
این پوست مصنوعی را در پروتز‌ها هم می‌توان به کار برد و روش‌های جدید احساس کردن و حسگری اشیاء را در اختیار معلولان می‌گذارد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: اگر اروپایی‌ها همان طوری که به سازمان مجاهدین خلق اجازه دادند که در جلسات علنی و غیرعلنی اتحادیه اروپا شرکت کنند، فرصتی در اختیار تشکل‌های مردم نهاد ایران می‌دادند تا در آنجا جنایات گروه‌های تروریستی را به تصویر بکشند، دیگر اجازه نمی‌دادند سازمان مجاهدین خلق به کنگره آن‌ها راه پیدا کند.
علیرضا سلیمانی اولین طلای جهان در سنگین وزن و بعد از انقلاب را برای ایران به ارمغان آورد.
همه ما به محض شکستن تخم مرغ پوست آن را دور می‌ریزیم غافل از اینکه این پوست‌های به نظر بی مصرف می‌توانند مصارف زیادی داشته باشند.
هر بار که پوست موز را جدا می‌کنید، یک میان وعده خوشمزه و مغذی را دور می‌ریزید!
هنگام تهیه میوه و سبزیجات پیش فرض بسیاری از افراد پوست کندن آن است. با این وجود، اغلب اوقات این کار لازم نیست. مواد مغذی مهمی در پوست وجود دارند. علاوه بر آن، پوست میوه‌ها و سبزیجات دور ریخته شده در تغییرات آب و هوایی نقش ایفا می‌کنند.
پوست اندازی ساپکو از هلدینگ بازرگانی به طراحی و مهندسی قطعات خودرو
پرتقال دارای طبع معتدل است و ترکیباتی نظیر روغن فرار،نشاسته ،چربی ، قند نوعی ماده تلخ ، فلاونوییدها و ویتامین های A وBوC را دارد همچنین املاح معدنی به ویژه سدیم که در پرتقال رسیده به وفور یافت می شود.
پوست الکترونیکی سامسونگ فناوری جدیدی است که سعی می‌کند مشابه پوست انسان، حواس مختلف از درد گرفته تا تغییرات دما و فشار را شبیه سازی کند.
محمدعلی ابطحی به اظهارات وزیر ارشاد درباره ممنوع الکاری هنرمندان در برنامه جهان آرا واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ