شاید شنیدن این نکته تعجب‌آور باشد اما تنها تفاوت واقعی بین تخم‌مرغ قهوه‌ای و تخم‌مرغ سفید، همان رنگ پوسته آنهاست!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدا از مشکلات خاص فوتبال ایران، شایعات و در حقیقت "دروغ" نیز بخش لاینفک این چرخه هستند.
بازی دوستانه کلمبیا و ایرلند به دلیل "بیش از حد فیزیکی" شدن دقایقی پس از شروع، متوقف شد.
مدافع جوان و ملی پوش پیکان در آستانه پیوستن به گل گهر سیرجان قرار گرفته است.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت با ۱۸۵ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت با ۱۸۵ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
محمد قربانی در نیمه دوم آخرین بازی فصل باز هم از سوی مورایس مورد استفاده قرار گرفت.
فاجعه در نخستین مرحله پرواز رخ داد، هواپیما پس از 40 دقیقه وارد منطقه ای توفانی با آذرخش و تلاطم شدید شد و دقایقی بعد به کوه خورد و ... .
اینتر امروز به لطف درخشش روملو لوکاکو که دو گل زد و یک پاس گل داد، در زمین امپولی به پیروزی 0-3 دست یافت تا نشان دهد همچنان به کسب سهمیه امیدوار است.
اصلاح نمی‌تواند ضخامت یا رنگ مو‌های شما را تغییر دهد. یک تیغ به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند DNA شما را تغییر دهد. اما بریدن یک مو می‌تواند لبه را صاف‌تر کند، به همین دلیل است که مو‌ها ممکن است تیز یا سفت شوند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه سامانه باور ۳۷۳ طی یک کار علمی و شبانه‌روزی ساخته شد، گفت: ما توانستیم طی یک کار فوق‌العاده در مدت زمان ۱۶ ماه، بُرد ۱۵۰ کیلومتری سامانه باور ۳۷۳ را به بیش از ۳۰۰ کیلومتر ارتقاء دهیم.
همه خانم‌ها به جز دوران بارداری هر ۲۸ روز یک بار دوره قاعدگی را تجربه می‌کنند. این دوره با توجه به ژنتیک و شرایط محیطی برای هر خانمی متفاوت است. واقعیت‌ها و شایعات زیادی درباره این دوران وجود دارد که در ادامه به بررسی باور‌های غلط دوران قاعدگی می‌پردازیم.
رئال مادرید با عملکرد خیره‌کننده خود چهره‌ای کمتر دیده‌شده از یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد را به یادگار گذاشت.
افسردگی در دنیا افراد بسیاری را به خود گرفتار کرده است و بنابر بررسی‌های محققان در سال ۲۰۲۲، حداقل ۵درصد از بزرگسالان به این بیماری ذهنی مبتلا هستند. علی‌رغم اینکه تحقیقات بسیاری درباره افسردگی انجام و روش‌های درمانی متعددی پیشنهاد شده است، یکسری باور‌های غلط در مورد این بیماری ذهنی در نتیجه سوء‌تفاهم‌های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که هیچ یک مبنای علمی ندارند.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در خصوص رفع گرسنگی با خوردن بیسکویت‌های سبوس دار، توضیحاتی ارائه داد.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در خصوص باور‌های اشتباه مردم نسبت به مصرف برخی مواد غذایی از جمله مصرف شیر، توضیحاتی ارائه داد.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، نسبت به باور اشتباه مردم در خصوص استفاده از روغن حیوانی به عنوان چربی مفید، هشدار داد.
مهاجم جوان آرسنال شرایط فعلی تیمش در جدول لیگ برتر را شگفت انگیز دانست.
خواندنی‌ترین ماجرای هواداری تاریخ جام‌های جهانی برای خوش‌بخت‌ترین ترین تماشاگر آرژانتینی در قطر رخ داد.
یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره پیروزی مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر صحبت کرد.
آلوارو موراتا موفق شد در دقیقه 62 دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان دروازه مانشافت را باز کند تا ترس از سقوط واقعی‌تر از همیشه آلمان را فرا بگیرد.
«مهدی هرمزپور»، مدیر گروه روانپزشکی سازمان پزشکی قانونی در خصوص اختلالات سایکوتیک و علایم آن می‌گوید: اختلالات سایکوتیک یا همان روان‌پریشی در واقع آن دسته از اختلالاتی هستند که فرد ارتباطش را با واقعیت از دست می‌دهد. در این اختلال فرد دچار هذیان‌گویی می‌شود. هذیان یعنی یک باور نادرست یا باوری غلط که فرد اعتقاد قاطعی به آن دارد و به راحتی توسط فرد دچار هذیان مورد تردید قرار نمی‌گیرد.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
ناسا برای نخستین بار امواج صوتی یک سیاهچاله را که در «خوشه کهکشانی پرسئوس» قرار دارد، منتشر کرد. به گفته ناسا این تصور غلط است که فکر کنیم هیچ صدایی در فضا وجود ندارد. علت نبود صدا در فضا این است که حرکت امواج صوتی در خلاء ممکن نیست و به همین دلیل هیچ صدایی را نمی‌توان با گوش عادی در فضا شنید. دانشمندان ام‌آی‌تی با تقویت پژواک و صدای سیاه‌چاله‌ها، آن را به آستانه شنوایی انسان رسانده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ