دکتر گلبن سهراب _ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان‌این‌که بهتر است که تخم مرغ را نشویید، تاکید کرد: شستن تخم مرغ می‌تواند باعث پخش شدن آلودگی شود، این عمل باکتری‌ها را از سطح تخم‌مرغ پاک می‌کند، ولی لایه حفاظتی و طبیعی روی پوست تخم مرغ را از بین می‌برد، از این لایه باکتری‌ها به راحتی وارد تخم مرغ می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواه برق رفته باشد و یا در تلاش برای صرفه جویی در هزینه‌های خود باشید راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید بدون نیاز به دستگاه‌های خنک کننده مصنوعی احساس راحتی کنید.
رشد قد انسان اگرچه تا حدودی به عوامل ژنتیکی مربوط است، مکانیسم رشد قد به گونه‌ای عمل می‌کند که از طریق راه‌های مختلف می‌توان تا حدودی بر آن اثر گذاشت و رشد قد را افزایش داد.
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند سئول و واشنگتن در حال مذاکره درباره راه‌هایی برای آزادسازی پول‌های مسدودشده در کره جنوبی هستند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توصیه به انجام تست‌های غربالگری جنین برای تمامی مادران باردار، گفت: برنامه‌های غربالگری جنین روش‌هایی آسان، ارزان و در دسترسی هستند که شانس بروز بیماری‌های مورد نظر را تعیین و امکان تشخیص زودهنگام آن‌ها را فراهم می‌نمایند.
در کفش‌های اصل آدیداس، سوراخ بند‌ها حلقه‌ی فلزی ندارد، مگر در بعضی مدل‌های قدیمی تر. به علاوه، فراموش نکنید که تعداد سوراخ‌ها را هم بشمارید. در کفش‌های اصل آدیداس، ۶ سوراخ در مدل‌های بچگانه و زنانه و ۷ سوراخ در مدل‌های مردانه وجود دارد.
کروکودیل‌ها و تمساح‌ها هم علی رغم پیشینه‌ی تکاملی طولانی شان، تفاوت‌های مشخصی با یکدیگر دارند. یکی از تفاوت‌های چشمگیر آن‌ها شکل پوزه شان است. تمساح‌ها پوزه‌ی پهن و U شکلی دارند، اما پوزه‌ی کروکودیل‌ها باریک‌تر و V شکل است.
اگرچه Ari ۹۰۲ از ابتدا به عنوان یک ون تحویل طراحی شده است، اما در مورد تجهیزات کم نگذاشته است. یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد، بلوتوث از تماس‌های هندزفری و موسیقی مراقبت می‌کند و حتی یک دوربین معکوس نیز دارد. Ari ۹۰۲ مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی نیز هست. شما حتی می‌توانید به آپشن‌های آن، یک سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کمک به حفظ مسیر اضافه کنید. فهرست تجهیزات قابل افزایش شامل سقف شیشه‌ای و پنل خورشیدی نیز است.
دکتر محمدرضا قاسمی، متخصص پوست و مو گفت: در شوره‌های چرب، هدف ما کنترل و درمان آن است. راه‌های درمان شوره سر را پزشک متخصص تشخیص می‌دهد و فرد حتما باید به پزشک مراجعه کند.
دلایل زیادی وجود دارد که کودکان دچار سرفه می‌شوند و تشخیص اینکه چه چیزی باعث سرفه می‌شود و چه زمانی باید به پزشک اطفال مراجعه کنند برای والدین دشوار است.
تایباد ـ وزیر صنعت و تجارت افغانستان گفت: افغانستان چهارراه ترانزیت آسیای میانه است و راه‌هایی که ما با کشورهای دیگر آسیا داریم، نزدیک ترین مسیرها به ایران است.
سی و ششمین جلسه کمیته اجرائی (EXCOM) با حضور نمایندگانی از بحرین، عربستان، ایران، سازمان منطقه ای راپمی و مرکز منطقه ای میمک در تاریخ 2 اسفند (21 فوریه) سال جاری در کشور کویت برگزار شد.
علائم چربی خون بالا مشخص نیست. بنابراین تنها راه تشخیص آن انجام آزمایش خون توسط پزشک است. نتیجه تست چربی خون، سطوح زیر را نشان می‌دهد
هاری نوعی عفونت ویروسی دستگاه اعصاب مرکزی است که قابل انتقال بین حیوان و انسان بوده و معمولا به واسطه گزش حیوان هار به انسان منتقل می‌شود؛ این بیماری کشنده است و در نتیجه باید راه‌های تشخیص و درمان آن را بدانیم.
هرچقدر قاچاقچیان سعی می‌کنند که با ذهنی خلاق، پلیس را دور زده و موادهایشان را جابه‌جا کنند، ماموران، اما راه‌های خلاقانه‌تر و به‌روز‌تر را در پیش می‌گیرند و همیشه یک قدم از این سوداگران مرگ جلوتر هستند. به‌طوری‌که آن‌ها می‌توانند یک ظرف چینی ساخته‌شده از شیشه را به راحتی تشخیص داده و آن را توقیف کنند. یکی از نمونه‌های عجیب‌وغریب به روز هفدهم دی امسال برمی‌گردد. قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای، تریاک را در نان برنجی جاسازی کرده بودند.
آزمایش خون از ارگان‌ها و سیستم‌های مختلف بدن و اندازه گیری قندخون ناشتا و دو ساعت پس از مصرف قند، در کنار اندازه گیری چربی خون، از راه‌های تشخیص سلامت قلب است.
محمد میرکیانی گفت:به نظر من نمی‌توان آن‌ها را سرزنش کرد، چون به هر حال هر کشوری برای خودش اهدافی دارد. این ما هستیم که باید هوشمند و هوشیار باشیم و راه‌ها و مسیر‌ها را درست تشخیص دهیم و آنچه به عنوان محصول و کالای فرهنگی به ما عرضه می‌شود را به درستی ارزیابی کنیم.
یکی از راه‌های تشخیص تازه بودن آجیل را عدم وجود بوی نامطبوع و اصطلاحاً ترشیدگی در آن عنوان است. وجود کپک و بقایای حشرات نشانه کهنه بودن آجیل است.
رسانه‌های اجتماعی هرگز راهی طبیعی برای کار، بازی و معاشرت نبودند. با این وجود، جایگزین شدن آن به جای راه‌های طبیعی از طریق جهشی عجیب و بسیار ظریف صورت گرفت که تشخیص وقوع آن در لحظه دشوار بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشورمان از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
آنچه اساسا چربی سالم را از چربی ناکارآمد متمایز می‌کند اندازه سلول‌های چربی است. هرچه سلول‌های چربی کوچک‌تر باشند بهتر است و به طور خاص لازم نیست وزن یا چربی را کاهش دهید تا چربی بدنی که از قبل داشته‌اید از نظر متابولیکی سالم‌تر شود.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
ممکن است او راه‌هایی برای قالب‌بندی مجدد روایت بیابد و در حالی آن را پیروزی می‌نامد صلح را بپذیرد. با این وجود، او ممکن است احساس کند که چاره‌ای جز یافتن راهی برای تشدید تنش ندارد مبادا که شکست در خارج از کشور منجر به پرتاب او از پنجره در داخل کشور شود.
نکته بسیار مهم در پیشگیری از کمبود آب در بدن، شناسایی علائم کم آب شدن بدن است، بیشتر افراد با تکیه بر حس تشنگی، نیاز خود به دریافت آب را برآورد می‌کنند درحالی‌که تشنگی شاخص مناسبی از نیاز بدن به آب و مایعات نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ