معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد که این وزارتخانه حتما اتفاقات شبانه رخ داده پیرامون مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پیگیری خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در مجمع فدراسیون وزنه‌برداری نظرات خود را عنوان کرد.
معاون وزیر ورزش در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس گفت یکی از مدیران وزارت ورزش برای قهرمانی احتمالی سپاهان در کرمان حضور داشته است.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سرانجام نسبت به تکرار اتهامات هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو علیه خود واکنش نشان داد و این صحبت ها را کذب محض دانست.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به بحث رای دادن معاون وزیر ورزش در مجمع ژیمناستیک واکنش نشان داد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به انتقادهای اعضای مجمع بخاطر لغو انتخابات کاراته گفت: بعد از ظهر دوشنبه مجمع را تحت هر شرایطی برگزار می‌کنم.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هندبال را رشته ارزشمندی توصیف کرد و گفت: منتظر موفقیت‌های ارزشمند این رشته در بازی‌های آسیایی هستیم.
با توجه به شدت جراحات وارد شده به وزیر ورزش و جوانان و احتمال طولانی بودن روند درمان حمید سجادی، صحبت‌هایی از انتخاب سرپرست برای این وزارتخانه مطرح شده است.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استعفای رئیس فدراسیون شطرنج ابراز بی اطلاعی کرد.
معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.
نماینده وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با انجام انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید دیگر هیچ بهانه ای برای مدال نیاوردن این رشته وجود ندارد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد پیگیر درج نام خلیج به جای خلیج فارس توسط فدراسیون جهانی خواهند بود.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکارانی که مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بازی نمی‌کنند، در نهایت ایثار و جهاد قرار دارند و باید از آنها تجلیل شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با تاکید بر پرداخت پاداش یکسان به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گفت: پیگیر اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی هستیم.
بعد از علیرضا دبیر، این بار نوبت به هادی ساعی رسیده که با پولادگر و وزارت ورزش بر سر بودجه به مشکل جدی بر بخورد.
رای دیوان عدالت علیه وزارت ورزش؛ افتضاح تازه پولادگر
معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری پیش از اعزام به جهانی کلمبیا بازدید کرد.
مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.
وزارت ورزش از دست پولادگر خلاص می‌شود؟
معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا به این لحظه هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک ندارم تا ببینم شرایط در آینده به چه شکل خواهد بود.
رئیس فدراسیون کشتی با انتقاد از تفکراتی که معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دارد گفت: با تفکراتی که آقای پولادگر دارد وزارت ورزش به جایی نخواهد رسید.
سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی
۲ توصیه برای پیشگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو
پولادگر می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.
حمله تازه پولادگر به دبیر در سایت وزارت ورزش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ