با بازگشت استقلال به کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر در هفته های پیش رو به طور حتم جذاب تر دنبال خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
فرشید اسماعیلی با عقد قراردادی دو ساله، راهی تیم فوتبال نساجی شد.
براساس فهرست مورد نظر نکونام که در اختیار علی خطیر قرار گرفته، استقلال به دنبال جذب مهاجم و هافبک خارجی است.
هافبک استقلال می‌گوید دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و منتظر است تا ببیند شرایط برای او چطور پیش می‌رود.
به نظر پرسپولیس دردربی روز یکشنبه با دو هافبک دفاعی در برابر استقلال بازی کند که این یک تصمیم منطقی از سوی یحیی گل محمدی است.
به نظر پرسپولیس دردربی روز یکشنبه با دو هافبک دفاعی در برابر استقلال بازی کند که این یک تصمیم منطقی از سوی یحیی گل محمدی است.
هافبک استقلال معتقد است بعد از گل دوم و سوم این تیم هوادار کاملاً به هم ریخته و آنها هم از این فرصت استفاده کردند.
هافبک با تجربه و کاپیتان هوادار پس از دو بازی مصدومیت به تمرینات گروهی تیم بازگشته است.
طبق گفته سرمربی فولاد، فرشید اسماعیلی تا یک الی دو هفته آینده آماده حضور در مسابقات می‌شود.
هافبک با تجربه استقلال روی هر دو گل تیمش برای بازگشت مقابل گل‌گهر نقش داشت.
محمدجواد آزاده در فاصله بیست ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد.
به این ترتیب باید خروج عزیزبک آمانوف هافبک جوان ازبک از لیست استقلال در نیم فصل را قطعی دانست. مشخص نیست مصطفی آجورلو به چه دلیل این بازیکن خارجی بی ثمر را خریداری کرده بود!
مهدی مهدی پور هافبک استقلال می گوید که این باشگاه باید دو زمین چمن برای تمرین داشته باشد.
در پایان بازی استقلال و پرسپولیس، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلالی‌ها که در این بازی به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
هافبک استقلال تنها بازیکن سوپرجام امروز است که پیش از این سابقه گلزنی در این دیدار را داشته است.
هافبک استقلال از رویایش برای ارائه نمایش موفق در جمع آبی‌پوشان و کسب مجوز حضور در تیم ملی می‌گوید.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
پیشکسوت فوتبال گفت: در دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان خط هافبک این تیم فوق العاده ضعیف بود و همین مسئله باعث شد آبی‌ها دو امتیاز را از دست بدهند.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.
رضاوند پیش از این یک فصل با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قرارداد خود، تا دو فصل دیگر در جمع آبی‌های پایتخت حضور خواهد داشت.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ