در شرایطی که پرسپولیس در مسیر جذب مهاجم دوم مدنظر خود، گام مثبتی برداشته بود، این موضوع گفته می‌شود به دلیل برخی دخالت‌ها تا این لحظه بی نتیجه مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
توافق با عربستان و به تبع آن امارات، حتما گشایش‌های ارزی داشته است و ثابت نگه داشتن نسبی قیمت ارز در دو ماه اخیر تا حد‌ی مؤید وجود خبر‌های مزبور است، ولی تا هنگامی که در مسیر برداشتن تحریم‌ها حرکت نشود، هیچ گشایش جدی‌ای در اقتصاد رخ نخواهد داد. حتی اگر تحریم‌ها هم از خلال برجام حل شوند، باز هم بهبود وضع اقتصادی مستلزم داشتن یک برنامه اقتصادی قابل‌قبول با مجموعه‌ای از نیرو‌های توانمند است که متاسفانه هیچ‌یک از این دو شرط دیده نمی‌شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شعار ما این است که "هر ایرانی باید یک مراقب بهداشت داشته باشد" و ما در این برنامه به‌دنبال تحقق این شعار هستیم؛ الزامی ندارد که این مراقب سلامت حتماً پزشک باشد بلکه سایر نیرو‌های کادر بهداشتی و درمانی نیز قرار است در این برنامه، وضعیت سلامتی افراد را پایش کنند و در صورت نیاز او را به پزشک ارجاع دهند.
رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: دولت برای کنترل تورم باید برنامه‌های مدونی داشته باشد و حتماً باید این برنامه‌ها را اعلام کند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: یکسری مسائل و مشکلات در حوزه مالیات، بیمه و بانک‌ها وجود دارد که حتماً باید برطرف شود تا بتوانیم بخش تولید را فعال کنیم.
به گفته متخصصان، داشتن یک برنامه منظم و قابل پیش بینی شبانه یک عادت خواب سالم است. در حالی که نمی خواهید در ساعات بعدازظهر کار خیلی نیروبخش انجام دهید، بسیاری از حرکات یوگا می توانند به بدن شما کمک کنند که زمان استراحت فرا رسیده است.
یزد- وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه ها را پیش ببرد و در این زمینه به طور حتم از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه مولدسازی، گفت: حتماً باید واگذاری‌ها از طریق مزایده صورت گیرد تا این شائبه که در فضای غیررقابتی قرار است اموال دولتی واگذار شود، کنار رود.
آب گوجه فرنگی سرشار از خاصیت و فایده است. افرادی که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می‌دهند حتما با دانستن خواص و فواید آب گوجه فرنگی مصرف آن را در برنامه غذایی خود می‌گنجانند. برای زیبایی، جوانی، تناسب اندام و ده‌ها گزینه دیگر آب گوجه فرنگی بنوشید.
برای نمونه، مالیات ابلاغ شده برای یک مؤدی مالیاتی یک میلیارد تومان است و پس از اعتراض صورت گرفته از ناحیه او، این رقم به ۵۰ میلیون تومان تقلیل می‌یابد؛ دلیل تحقق این فقره، از دو حالت خارج نیست؛ یا آن مالیات ابلاغی یک میلیارد تومانی، اشتباه بوده است که حتما باید منشا اشکال مشخص و رفع شود یا اینکه خدای‌ناکرده فسادی به وقوع پیوسته که مالیات ابلاغی یک میلیاردی به ۵۰ میلیون تقلیل یافته است
محمدرضا فرزین گفت: نرخ ارز را تثبیت و حتما این دغدغه فعالان اقتصادی کشور را برطرف خواهیم کرد. برنامه سیاست اقتصادی جدید متمرکز بر این موضوع خواهد بود. دغدغه رئیس جمهور نیز معیشت مردم است که با کنترل نرخ تورم و ارز آن را تامین خواهیم کرد.
آنچه در مجلس تصویب شد، مربوط به توزیع کالا‌های اساسی به قیمت شهریورماه سال ۱۴۰۰ بود که همان مسیر درستی بود که باید دنبال می‌شد، اما در اجرای قانون، نقص وجود دارد، البته دولت در تلاش است تا سبد کالا را به همان شکل توزیع کند و مردم بتوانند بین یارانه نقدی و سبد کالا انتخاب کنند، اما اگر سبد کالا داده می‌شد، حتما مردم در حوزه معیشتی راضی‌تر بودند.
دکترای تخصصی علوم تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تاکید کرد: افراد در برنامه غذایی روزانه خود به ویژه در شرایط آلودگی هوا حتما از سبزی‌ها و میوه‌های فصل استفاده کرده و روزانه سه تا پنج واحد از گروه سبزی‌ها و دو تا چهار واحد از گروه میوه‌ها را در برنامه غذایی خود قرار دهند.
یکی از آزمون‌های مهم برای دانش‌آموزان که آینده آنها به آن وابسته است، کنکور می‌باشد که برای موفقیت در آن باید حتما اصول برنامه‌ریزی درسی برای کنکور را بدانید.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: می‌خواهیم سنجش سلامت بدو ورود به دبستان سال تحصیلی آینده را از همین آذر ماه یعنی یک ماه دیگر، آغاز کنیم و افزود: قاعدتا آن‌هایی که الان در سن پیش‌دبستانی هستند و در برنامه امسال وارد پروسه سنجش نشدند، اجبار دارند که از آذرماه حتما کار سنجش خود را انجام دهند.
رئیس جمهور ایران با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا در برنامه «۶۰ دقیقه» گفتگو انجام داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ باید اجرایی شود، در حالی که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ بایستی اجرایی شود و این در حالی است که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است قانون را اجرا کند و اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها حتماً باید منتشر شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است قانون را اجرا کند و اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها حتماً باید منتشر شود.
معاون امور زنان ریاست جمهور در پاسخ به این سوال که آیا معاونت زنان برنامه‌ای برای اتفاقاتی که در حوزه عفاف و حجاب افتاده است دارد، گفت: چه کسی گفته ما واکنشی نشان نداده‌ایم حتماً شما واکنش‌های ما را ندیده‌اید. ما برنامه نشست‌هایی را درباره حجاب و عفاف داشته‌ایم.
مراکز معاینه فنی در روز عید فطر تعطیل است
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ