ایران در جام ملتهای آسیا یک مدعی بزرگ و حتمی است و باید از فرصت برگزاری رقابتها در قطر استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام دیگر برای دستیابی به جام فاصله دارد و می‌خواهد با بهترین تدابیر شانس رسیدن به آن را شکل دهد.
به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به هیچ وجه قصد ندارد در بازی برگشت برابر منچسترسیتی ریسک کند.
باشگاه استقلال از بخشش جرایم انضباطی بازیکنان این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
باشگاه پرسپولیس با گرفتن تخفیف قابل توجه از سازمان امور مالیاتی توانست پرونده بزرگ مرتبط با این موضوع را با پرداختی های قسطی ببندد.
حسین شریعتمداری در ستون گفت و شنود کیهان نوشت: خدا رحمت کند آقای هاشمی را، آخرین تدبیرشان این بود که از صنایع موشکی دست بکشیم و به گفتمان روی بیاوریم که اگر عملی شده بود الان دشمن چندین بار همه خاک ایران را شخم زده بود و تمامی مردم را به خاک و خون کشیده بود.
در حالی که قرار بود خیبر خرم‌آباد تنها 2دیدارش را در مشهد برگزار کند، گویا حالا تصمیم به یک سفر بلندمدت گرفته است.
سرمربی پرتغالی سپاهان روز آینده به احتمال فراوان فشار زیادی به بازیکنان کلیدی خود وارد نخواهد کرد.
براساس آخرین گزارش سالانه بریتیش پترولیوم (BP)، ایران با سوزاندن سالانه ۱۸.۵ میلیارد مترمکعب گازهای همراه، رتبه دوم جهان را در اختیار دارد.
جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای شناخت بیشتر از حریف امروز برگزار  شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
افروغ، استاد دانشگاه و جامعه شناس می گوید؛ ما از قانون اساسی دور شده‌ایم، بحث زمینه سازی برای اشتغال، بحث آموزش رایگان، فصل سوم قانون اساسی و اصل بیست و هفتم و ... در قانون اساسی آمده است که اقتصاد وسیله است. دقت کنید این به معنی بی توجهی به اقتصاد و معیشت نباید تعبیر و تفسیر شود. این بدان معناست که مردم باید از حداقل های معیشت و رفاه آبرومندانه برخوردار باشند تا با فراغ بال به شکوفایی فرهنگی و سیاسی خود بپردازند.
از جمله معضلات کهنه‌ای که کشورمان با آن دست به گریبان است، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در مناطق وسیعی از کشور است. پدیده‌ای که آن چنان با سرعت پیش رفته و می‌رود که گاه اگر بعد از تنها چند سال گذرمان به دیاری بیفتد، ممکن است با چنان وضعیت دیگرگون شده‌ای مواجه شویم که توان پیدا کردن آدرس را هم نداشته باشیم.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی بازیکنان این تیم تا دیدار برابر ولز با نمایندگان رسانه های گروهی مصاحبه نخواهند کرد.
سون هیونگ مین با یک محافظ ویژه، در تمرینات تیم ملی کره جنوبی حضور پیدا کرد.
به گفته شهلا کاظمی پور؛ جمعیت شناس، حدود ۰.۲ درصد جمعیت پسران ۱۰ تا ۱۴ ساله و ۰.۲ درصد جمعیت دختران همین رده سنی «بیکار» بوده‌اند. این آمار برای پسران ۱۵ تا ۱۸ ساله ۲.۸ درصد و برای دختران ۱۵ تا ۱۸ ساله نیز ۴ درصد بوده است. همچنین این جمعیت بیکار یا به تعبیر دیگر در جستجوی کار، محصل هم نبوده‌اند.
باشگاه پرسپولیس برنامه پرداخت به بازیکنان خارجی خود را مشخص کرد تا این دو مشکلی برای ادامه همکاری با سرخپوشان نداشته باشند.
باشگاه پرسپولیس برنامه پرداخت به بازیکنان خارجی خود را مشخص کرد تا این دو مشکلی برای ادامه همکاری با سرخپوشان نداشته باشند.
آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، دو بازیکن جدید را برای دیدار برابر تیم ملی ایران به اردوی این تیم دعوت کرد.
کریم کم کم آماده می‌شود. جام جهانی هم در راه است و ما هوپر را گرفته‌ایم تا در صورت دعوت کریم -به تیم ملی ایران- آماده بشود.
سرمربی تیم فوتبال اومونیا قبرس اعلام کرد دلیل جذب مهاجم انگلیسی احتمال دعوت کریم انصاریفرد به اردوی تیم ملی ایران است.
مجتبی نجاریان و وریا غفوری قابلیت بازی در دو پست را دارند. برنامه‌ریزی ما طوری است که در دفاع راست دو بازیکن داریم؛ مهدی شیری و مجتبی نجاریان. اگر نیاز شود وریا را هم در این پست بازی می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ