کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه تیم بالای جدول از شرایط خوبی برای قهرمانی برخوردارند گفت: هر یک از این سه تیم تمرکز داشته باشد به طور حتم جام را بالای سر خواهد برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
طبق ادعای مارکا، گولر برای پیوستن به رئال دو شرط تعیین کرده بود. اولی اینکه باشگاه او را تحت هیچ شرایطی در فصل پیش رو به تیم دیگری قرض ندهد. آردا گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط مهم داشت که مدیران باشگاه مادریدی هر دو را قبول کردند.
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: شرط اصلی برای آنکه اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند این است که اجازه شرکت به کاندیداهایی از سلایق مختلف در انتخابات را بدهیم.
سفیر سابق آمریکا در اراضی اشغالی اعلام کرد که ولیعهد عربستان سعودی سه پیش شرط گران‌بها در ازای گام برداشتن به سوی عادی سازی روابط با تل‌آویو دارد.
طبق ادعای اکیپ، لوئیس انریکه ماندنی شدن نیمار در پاریس را یکی از شروط اصلی اش برای قبول هدایت پی اس جی تعیین کرده است.
وزارت حج و عمره عربستان شرط اصلی دریافت مجوز برگزاری مناسک حج را اعلام کرد.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
بیمه دانشجویان سازمان تأمین‌اجتماعی که چند سالی است در قالب کلی بیمه مشاغل آزاد، امکان‌پذیر شده است، شرایط بسیار سهل و ساده‌ای دارد و برای اینکه تحت پوشش بیمه دانشجویی قرار بگیرد، شرط اصلی این است که دانشجوی در حال تحصیل در یکی از دانشگاه‌ها یا مراکز آموزش عالی رسمی باشید.
از اینکه دستگیر شده است، تعجب می‌کند. به خیال خودش، نقشه‌شان خیلی زیرکانه و حرفه‌ای بود. اصلا تصور نمی‌کرد که بازداشت شود. می‌خواست از شر شوهرش خلاص شود. برای این کار خواستگار دخترش را پیدا کرد و از او یک قاتل ساخت. قاتلی که قصد داشت سه جنایت دیگر هم در پرونده‌اش ثبت کند.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از شرط اصلی پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی پرده برداشت.
حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) و اقتصاددان گفت: بحران های فعلی ناشی از دوری از آرمان های اصلی انقلاب نظیر استقلال، آزادی و مشارکت عموم مردم است که فرصت های بسیار بزرگی از کشور را ربود. اصلی ترین محرک جامعه ما برای بقا و خروج از شرایط کنونی، رجوع به مردم است. ما امیدواریم یک نظام توزیعی در کشور فراهم شود تا فرصت ها را به صورت برابر بین گروه های جامعه توزیع کند چرا که فساد ناشی از توزیع نابرابر ثروت، درآمد و منزلت است.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
رئیس شورای سیاست گذاری تایوان در امور سرزمین اصلی چین، اعلام کرد حل و فصل اختلافات تنها از مسیر مذاکره بدون پیش شرط می گذرد.
معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور به صراحت بیان کرد که در واقع مساله اصلی ما در این مذاکرات، پایبندی طرف مقابل به تعهدات است و اگر طرف مقابل بتواند در اجرای تعهدات خود قطعیت داشته باشد، راه برای دستیابی به توافق عادلانه باز است.
رئیس کمیته نظامی جنبش انصارالله یمن، پرداخت حقوق کارمندان دولتی، رفع محاصره بندر الحدیده و افزایش پروازها از فرودگاه بین المللی صنعا را به عنوان سه شرط اصلی پیشرفت در مذاکرات نظامی مطرح کرد.
وزیر صمت گفت: هر کسی که بتواند شرایطی همچون داشتن خدمات پس از فروش و انتقال فناوری با ورود خودروی خارجی را انجام دهد، می تواند خودرو وارد کند و منحصر به خودروسازان نیست.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش دارد اما ممکن است در یک صورت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.
در طول مدت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و احیای برجام، ایران همواره بر سه شرط خود به عنوان خطوط قرمز در مذاکرات یاد کرده است که رعایت آن‌ها یک ضرورت برای تامین منافع ملت ایران است.
یک نماینده پارلمان عراق در سخنانی تأکید کرد: برگزاری مجدد انتخابات در عراق مستلزم تحقق ۳ شرط اصلی است.
همزمان با اقدام مثبت حذف شرط پرهزینه برای فیلمسازان فیلم اولی، فرآیند تازه‌ای طراحی و اجرا شده که اگر ابهامات و اشکالاتش رفع شود، می‌تواند مسیر فیلمسازان تازه نفس را هموار سازد؛ اما اگر بدون رفع این اشکالات به اجرا گذاشته شود، می‌تواند چالش‌های تازه‌ای در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ