محمدرضا فرزین گفت: نرخ ارز را تثبیت و حتما این دغدغه فعالان اقتصادی کشور را برطرف خواهیم کرد. برنامه سیاست اقتصادی جدید متمرکز بر این موضوع خواهد بود. دغدغه رئیس جمهور نیز معیشت مردم است که با کنترل نرخ تورم و ارز آن را تامین خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی مازندران تلاش می‌کند یک بازیکن خارجی به اسکواد خود اضافه کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از جذب یک دروازه‌بان جدید پس از مصدومیت تیبو کورتوا خبر داد.
حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس و عضو مدیریتی نزدیک قرمزها به حمیدرضا سجادی، برای اولین بار خواستار تخصیص بودجه دولتی به این باشگاه شد.
دکتر سهراب‌پور می‌گوید: ۹۶ درصد از مرگ‌های ناشی از تمام هپاتیت‌ها مربوط به هپاتیت B و C ،۶۶ درصد مربوط به هپاتیت B و ۳۳ درصد مربوط به هپاتیت C است.
برای پخت از چند روش می‌توان استفاده کرد. با سیخ روی کباب‌پز یا گریل یا در تابه. برای پخت در تابه کمی روغن ریخته، آن را چرب کنید و روی اجاق با حرارت کم بپزید.
سیب منبع عالی فیبر است و در حفظ سلامت روده و قلب نقش بسزایی دارد. یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۲۰ نشان داد که خوردن دو عدد سیب در روز به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول بد، تری گلیسیرید و سایر نشانگر‌های بیماری قلبی در افراد می‌شود.
پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم با برد در دربی استارت قهرمانی را بزند.
تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان گفت حریف روسونری قدرتمند است ولی میلان اعتقاد دارد امسال می‌تواند فاتح چمپیونزلیگ بشود.
نخوردن سحری سبب ایجاد زخم معده در افرادی که طبع‌های خشک دارند و لاغر هستند، می‌شود، زیرا زمانی که قوه بدن در معده چیزی را پیدا نکند به بافت طبیعی معده آسیب می‌رساند و به مرور التهابات و زخم معده بروز پیدا می‌کند.
اسطوره فوتبال کره‌جنوبی که رابطه نزدیکی با یورگن کلینزمن دارد، حمایت خود از سرمربیگری او را اعلام کرد.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
رئیسی گفت: مهمترین تلاش دولت برای کاهش تورم انجام ندادن اقداماتی تورمی است که در این راستا اهتمام به رعایت انضباط مالی دولت و تشدید نطارت بر بانک‌ها در مورد اضافه برداشت از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی را با جدیت دنبال می‌کنیم و به مردم می‌گویم که با اقدامات دولت حتما تورم کاهشی خواهد شد.
کاپیتان نساجی می گوید که حتما حمید مطهری از کم کاری برخی از بازیکنان مطمئن است که این صحبت ها را مطرح کرده است.
محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی سیاست‌های پولی، بانکی و ارزی جدید ‎بانک مرکزی را تشریح کرد.
فرزین رئیس جدید بانک مرکزی گفت: سیاست کلی این بانک تامین نیازهای ارزی کشور با نرخ ۲۸۵۰۰ است؛ نرخ ۴۴ نرخ ارز کشور نیست؛ حتما در بازار آزاد دخالت میکنیم.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی، نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران پس از کسب جایگاه نخست در رنکینگ جهانی گفت: امیدوارم بتوانم شگفتی رقم بزنم و زودتر از آن چیزی که همه فکر می‌کنند به میادین برگردم.
دنزل دومفرایس، مدافع جوان تیم ملی هلند، در مورد کارت قرمزش در بازی جنجالی مقابل تیم ملی آرژانتین صحبت کرده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 5-1 تیمش مقابل سلتیک و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی فردای تیمش در لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
در شرایطی که پرسپولیس در مسیر جذب مهاجم دوم مدنظر خود، گام مثبتی برداشته بود، این موضوع گفته می‌شود به دلیل برخی دخالت‌ها تا این لحظه بی نتیجه مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ