تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
اختلاف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، مانع تمدید قرارداد کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی شده است.
باشگاه مس سونگون با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر از انتقال مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به کراپ انتقاد کرد.
تعداد کاربرانی که مشکل دسترسی به یوتیوب را گزارش می‌کردند تا ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح جمعه، به ۱۸ نفر کاهش پیدا کرد. همچنین تعداد کاربرانی که اختلال در دسترسی به یوتیوب تی وی را گزارش کرده بودند، از بیش از ۳۰۰۰ نفر، به دو نفر کاهش یافت.
اعطای مجوز حرفه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به محل اختلاف بین مسئولان تصمیم‌گیر در فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
دو صحنه جنجالی شهرآورد پایتخت همچنان نظرات و بررسی‌های جدیدی را متوجه خود می‌بیند.
پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی دو خرید در خط حمله با دو شرایط کاملا متفاوت از هرنظر داشت.
تنش بین البرهان و حمیدتی به دو دلیل شروع شد: اول، آزادی موسی هلال، عموی حمیدتی و رقیب او در نفوذ میان رهبران قبایل عرب در دارفور است که به دستور البشیر زندانی شده بود. دوم، دستور البرهان مبنی بر عدم سفر اعضای شورا بدون اجازه او؛ مساله‌ای که حمیدتی آن را بخشی از "مهندسی جامع برای کاهش نفوذ خود و جلوگیری از ایفای نقش‌های سیاسی در پرونده‌های صلح" قلمداد کرد.
هافبک استقلال معتقد است بعد از گل دوم و سوم این تیم هوادار کاملاً به هم ریخته و آنها هم از این فرصت استفاده کردند.
بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ویارئال، صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا را تداوم بخشید.
هافبک ملوان عملکرد تیمش بعد از سال ها دوری از لیگ برتر را تحسین می کند.‌
پس از گذشت بیش از دو ماه از تشکیل پارلمان جدید در کویت و مراسم تحلیف دولت جدید به ریاست شیخ احمد نواف، اختلافات میان دولت و پارلمان مجددا شروع شده است.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
فرهاد زاوشی بازیکن جوان هوادار تهران در بازی دوستانه با استقلال یک گل زیبا به ثمر رساند؛ عزت پورقاز دیگر گلزن هواداری‌ها بود.
ادن آزار اعتقاد دارد بلژیک مدعی قهرمانی در جام‌جهانی 2022 هم هست، ولی کوین دی‌بروینه می‌گوید سال 2018 شرایط بهتری داشته‌اند.
مبلغ قرارداد یورگن لوکادیا در باشگاه پرسپولیس به مراتب بیشتر از شیخ دیاباته است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی فردا شب این تیم مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
صبح امروز خبری مبنی بر قتل دو خانم ۱۵ و ۱۶ ساله در شهرستان فاریاب به گوش رسید که به گفته مسئولان محلی هویت قاتل مشخص و تحت تعقیب قرار دارد.
دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.
اختلافات خانوادگی و ملکی بین دو جوان ۲۰ و ۳۰ ساله منجر به قتل جوان ۳۰ ساله شد.
گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ