اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوکو X۵ پرو و گلکسی A۵۴ دو گوشی کاملاً متفاوت و در عین حال مشابه یکدیگر هستند. هر دوی آن‌ها را می‌توان بهترین انتخاب در این رده دانست، هر دو دارای امکاناتی کاربردی، نمایشگر‌های فوق‌العاده و دوربین‌های با کیفیتی هستند، اما هر یک در بخشی نسبت به دیگری برتری‌های منحصر به فردی دارد.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
اندرسون تالیسکا ترجیح داد پاسخ سوال «نیمار یا رونالدو؟» را با سیاست بدهد.
میزان پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران در دو ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 109 درصد رشد داشته است.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
به جز لیگ اسپانیا در سایر کشورهای معتبر هم مسابقات نهایتا در دو هفته یا یک هفته آخر به صورت همزمان برگزار می‌شود.
شهرت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به همسرانشان هم سرایت کرده و نشریه «سان» سبک زندگی این دو زن ثروتمند و مشهور را با هم مقایسه کرده است.
مقایسه عملکرد دوومیدانی ایران در چند دوره اخیر رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که ورزشکاران امسال ضعیف‌ترین نتیجه را ثبت کردند.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
وزیر میراث فرهنگی گفت: دو تاج پهلوی الان در خزانه جواهرات ملی نگه‌داری می‌شود اما این‌ها در مقایسه با اموالی که پهلوی از ایران غارت کرد، قابل توجه نیست. منبع: فارس
رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال‌های اخیر باعث شده که فوتبال‌دوستان بیشترین لذت را از تماشای درخشش این دو بازیکن ببرند.
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
آرژانتین و فرانسه دو فینالیست جام جهانی 2022 قطر بزرگترین دیدار فوتبالی چهار سال اخیر دنیا را برگزار می‌کنند. اما این دو تیم شباهت‌ها و تفاوت‌های جالبی دارند.
در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.
ششمین حضور ایران در جام جهانی با دو باخت و یک برد بازهم به صعود منجر نشد تا با وجود نمایشی خوب طی دو بازی آخر، بهترین نتیجه از نظر امتیازی رقم نخورد.
مقایسه فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تعداد زیادی از بازیکنان دوره گذشته را در فهرست جدیدش قرار داده است.
مقایسه فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تعداد زیادی از بازیکنان دوره گذشته را در فهرست جدیدش قرار داده است.
کیهان در تیتر روزنامه خود به تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ با نام بردن از دولت روحانی به عنوان دولت برجام و تلگرام به دلار ۵۸۰۰ تومانی ایراد گرفت و نوشت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
باشگاه رئال مادرید پس از دو سال به بازیکنانش پاداش قهرمانی داد که البته رقم آن قابل مقایسه با پاداش‌های قبل از کرونا نیست.
در حالی که فوتبالیست ها درایران درآمد میلیاردی دارند ، درآمد کشتی گیران ملی پوش ایران کمتر از ماهی دو میلیون تومان است.
یک فعال سیاسی قیمت برخی کالاها در دو دولت روحانی و رئیسی را باهم مقایسه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ