اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی فردا شب این تیم مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار یونایتد و آرسنال با وجود پیروزی 2-0 شاگردان اریک تن هاخ در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه برابر آرسنال بسیار راضی است.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 مقابل وولوز از بی‌دقتی بازیکنان تیمش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت آن‌ها سه امتیاز شیرین به دست آوردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اورتون از مصدومیت ستاره تیمش مارکوس راشفورد عصبانی بود و مصدومیت او را به برنامه فشرده بازی‌های یونایتد مرتبط دانست.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل فولام در یک بازی جنجالی گفت شیاطین سرخ پیروزی در این دیدار را مدیون درخشش دروازه‌بان‌شان داوید دخیا هستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی تیمش مقابل رئال بتیس گفت بتیس یکی از تیمهای خوب اسپانیا است که یونایتد دو بار شکستش داد تا نشان دهد از چه کیفیت بالایی برخوردار است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد به ستایش عملکرد شاگردان پس از پیروزی 4-1 مقابل رئال بتیس پرداخت.
سرمربی یونایتد بعد از پیروزی مقابل بارسا تاکید کرد که تیمش باور به شکست دادن هر حریفی در دنیا را به دست آورده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-0 مقابل لستر می‌گوید تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و او و تیمش فعلا به کورس قهرمانی لیگ برتر فکر نمی‌کنند.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز به ستایش از مارکوس رشفورد ستاره گلزن تیمش پرداخت و گفت از او خواسته در همه بازی‌ها با همین تمرکز به میدان برود و گلزنی کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کریستال پالاس ضمن ستایش از بازیکنانش از یکسان نبودن داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
منچستریونایتد با کسب پیروزی 3-1 مقابل ردینگ، مرحله چهام اف‌ای کاپ را پشت سر گذاشت.
منچستر یونایتد دیدار اول مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را با پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام به پایان رساند.
حضور اریک تن‌هاخ، مربی هلندی، تغییرات قابل توجهی را در ساختار تیمی منچستریونایتد به وجود آورده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش در مقابل منچسترسیتی عملکرد بهتری داشت و سزاوار سه امتیاز بود.
سرمربی منچستریونایتد با ابراز خوشحالی از پیروزی سه بر صفر مقابل بورنموث تاکید کرد که این بهترین بازی تیمش نبود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 1-0 مقابل ولوز گفت بین دو نیمه از بازیکنانش خواسته حداقل 10 درصد بهتر از نیمه اول بازی کنند.
با پیروزی سیتی مقابل لیورپول در یک دیدار پرهیجان، تیم های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه تکمیل شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام گفت از اینکه یکی از بازیکنان تعویضی‌اش باعث پیروزی در لحظات پایانی شده خوشحال است.
ستاره برزیلی سابق رئال که در تابستان امسال به منچستریونایتد پیوست، از لیگ برتر انگلیس به عنوان لیگی قوی‌تر از لالیگا یاد کرد.
مارکوس رشفورد که در جریان پیروزی 3-2 یونایتد مقابل اومونیا دو گل به ثمر رساند می‌گوید تعویض‌های اریک تن‌هاخ باعث شد یونایتد سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد.
منچستریونایتد امروز در زمین ساوتهمپتون 0-1 پیروز شد تا با کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ برتر، کاملا از بحران فاصله بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ