پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی دو خرید در خط حمله با دو شرایط کاملا متفاوت از هرنظر داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
اختلاف معنادار بین بودجه بالا و پایین شهر در حالی طی همه سال‌های گذشته وجود داشته و صورت تثبیت شده پیدا کرده که همین حالا ۹۹۰ بوستان و فضای سبز عمومی در پنج منطقه اول تهران وجود دارد و این رقم در بقیه مناطق به طور متوسط ۱۱۲ تاست.
مدیران بایرن مونیخ امروز در لندن با مدیران تاتنهام ناهار خوردند تا درباره انتقال هری کین به نتیجه برسند اما دو طرف همچنان بر سر رقم این انتقال اختلاف دارند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
بازیکن جوان استقلال می گوید که رقم قرارداد او که در فدراسیون به ثبت رسیده، یک عدد خنده دار است.
آلبرت بغوزیان، کارشناس اقتصادی در مورد ادعای تحقق ۹۷ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اعلام این رقم به این معنی است که درآمد‌هایی که در بودجه سال قبل پیش‌بینی شده بود با هزینه‌هایی که برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته بودند تنها ۳ درصد اختلاف داشته و کسری بودجه چندانی نداشته‌ایم و رشد نقدینگی هم از جانب کسری بودجه نبوده است.
اختلاف رئیس و سرمربی باشگاه پورتو روز‌های دلهره آوری را برای هواداران این تیم رقم زده است.
اختلاف رئیس و سرمربی باشگاه پورتو روزهای دلهره آوری را برای هواداران این تیم رقم زده است.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
تشکری هاشمی نیز در خصوص بودجه سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: اگر قرار باشد فقط در بررسی بودجه چند عدد و رقم را اعلام کنیم پس نقش نظارتی شورا چگونه اعمال می‌شود؟. ما دست سازمان‌ها را باز گذاشتیم در حالی که شورا باید سیاست‌گذاری کند، اما با این روش به ماشین امداد تبدیل خواهد شد. امروز مدیران سازمان‌ها آنقدر دست‌شان باز است که دست شورا و شهردار نیز آنقدر باز نیست.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
توپ در زمین خودی به پله رسیده بود و کسی انتظار نداشت که او از همانجا تصمیم به گلزنی بگیرد، اما ستاره برزیلی که دیده بود ایوو ویکتور، دروازه‌بان حریف، از دروازه خارج شده است، از فاصله ۶۰ متری شوتی زد که تنها با اختلاف چند سانت از کنار دروازه به بیرون رفت. اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ جام جهانی رقم می‌خورد.
آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: موضوع فتنه، یک جریان خطرناک است حتی در زمان پیامبر (ص) نیز بر پیروان تاثیر گذاشته است و سبب اختلاف شد و این جریان می‌تواند زمینه ضعف اسلام و امت اسلامی را فراهم کند و یا می‌تواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که مسیر حق برای مردم باز و روشن شود.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
ائتلاف نظامی ناتو میزان بودجه سال آینده خود را اعلام کرد که نسبت به رقم سال میلادی جاری از رشد قابل توجهی برخودار است.
نبوغ اراک با دو اختلاف امتیاز بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.
علی دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد و ضمن رقم زدن نخستین باخت این فصل، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف با استقلال در صدر جدول از دست داد.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ