دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که در هفته منتهی به ۹ آگوست، ۱۴ هزار و ۲۴۴ نفر در این کشور به خاطر نقض قوانین اقامت، کار و امنیت مرزی دستگیر شده‌اند.
رشت- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
دماوند- با اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در سطح شرق استان تهران یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منطقه مهرآباد رودهن دستگیر شد.
جلفا- فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری شش اراذل و اوباش خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه‌ها در جهت ارتقای امنیت برگزاری آزمون کنکور سراسری تاکید کرد.
اسلامشهر- رئیس پلیس اسلامشهر از دستگیری ۱۶۹ نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکلی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.
زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی «عبدالواحد ریگی»، امام جمعه مسجد امام حسین (ع) اهل سنت خاش خبر داد.
سیستان و بلوچستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین (ع) اهل سنت خاش خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش در دو عملیات جداگانه در شهر تبریز خبرداد.
کرج-‬ سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری سه نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق ‏خرید و فروش غیرقانونی ارز خبر داد. ‏
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش توسط مأموران کلانتری ۱۲ عباسی تبریز خبر داد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دو نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ مسعود پرکاس طی اقدام اطلاعاتی دراین استان توسط مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان رجایی اهر و دستگیری ۹ نفر از عوامل نزاع و درگیری توسط مأموران پلیس شهرستان خبر داد.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۹ نفر به شهادت رسیدند.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۹ نفر به شهادت رسیدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۹ نفر از اوباشگران و عاملان نزاع دسته‌جمعی در امیریه شهرستان شهریار خبرداد.
خنداب - فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از اتباع بیگانه در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ