گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرحسین حسین‌زاده تنها به دلیل دو ماه اختلاف با تاریخ مورد نظر فدراسیون برای سهمیه امید، در لیست بزرگسال قرار خواهد داشت.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا و پورتو برای انتقال نیکو گونزالس به توافق قطعی دست یافتند و حالا خود بازیکن باید نظر نهایی را بدهد. دو طرف در مورد دستمزد اختلاف دارند.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه در صورتی که سه مصحح سه نمره متفاوت را برای دانش آموزی درج کنند، ملاک کدام نمره است؟، اظهار کرد: میانگین نمرات را مد نظر قرار می‌دهند، اما طبیعتا در شرایطی که اختلاف بین مصحح اول و دوم وجود دارد، ملاک، نمره مصحح سوم است. اگر اختلاف نمره دو مصحح نیز کمتر از یک نمره باشد، طبیعتا نمره بالاتر را ملاک قرار می‌دهند.
کارشناسان اسکای اسپورت درباره گزینه های مورد نظر میلان جهت تقویت خط حمله، نظرات متفاوتی دارند.
تکلیف مدیریت باشگاه استقلال این هفته مشخص خواهد شد با این حال هنوز مدیریت هیچ فردی در استقلال قطعی نشده است.
لوکاس هرادسکی قهرمانی تیم سابق خود را به منافع باشگاه فعلی‌اش یعنی لورکوزن ترجیح می دهد.
کمیته بدوی مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، با حساسیت بیشتری مدارک مالکیتی استقلال و پرسپولیس را بررسی خواهد کرد.
دو صحنه جنجالی شهرآورد پایتخت همچنان نظرات و بررسی‌های جدیدی را متوجه خود می‌بیند.
حیوانی که دچار این اختلال است معمولا تعادل کاملی در راه رفتن ندارد، زیرا عصب‌های دو مغز در هنگام ارسال دستور به عضو مورد نظر مرتب در حال درگیر شدن با یکدیگر هستند و حتی گاهی اوقات بعضی از حیوانات بدون آنکه به سمت مکان خاصی بروند بی‌هدف به صورت زیگزاگ حرکت می‌کنند.
خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران اظهارنظر‌های فراوانی در این خصوص مطرح کرده‌اند.
هشت بازیکنی که به انتخاب کی‌روش راهی جام جهانی قطر شده بودند در اردوی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ندارند؛ البته در این بین قدوس و مجید حسینی شرایط ویژه‌ای دارند.
کارشناسان مارکا و آ.اس نظرات متفاوتی در خصوص تصمیم بحث برانگیز داور بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دارند.
اختلاف دولورس رونالدو، (مادر کریستیانو رونالدو) و دو خواهر این فوق ستاره پرتغالی با جورجینا رودریگس یک اختلاف قدیمی بود که حالا به نظر می‌رسد حداقل مادر رونالدو آن را کنار گذاشته است.
سخنگوی فولاد خوزستان می‌گوید اختلاف نظر میان جواد نکونام و باشگاه وجود دارد ولی این اختلاف قابل حل است.
در اغلب موارد دختر و پسر صلاح زندگی خود را یک چیز می‌دانند، اما والدین معتقدند که فرزندشان توانایی تصمیم‌گیری درست را ندارد و صلاح خودش را نمی‌داند و همین اختلاف نظر نسلی باعث کشمکش‌های فراوانی بین دو طرف می‌شود. البته باید یک نظارت کلی روی رفتار‌های فرزندتان در هر سن و سالی داشته باشید، اما دخالت در تمام تصمیم‌هایش، توصیه نمی‌شود.
روابط ایران و آژانس در یک سال گذشته متاثر از اختلاف نظر دو طرف بر سر سوالات پادمانی آژانس از ایران تا حدی متشنج بوده است. مقامات ایرانی معتقدند که به طور مقتضی پاسخ و همکاری لازم را با آژانس در رابطه با سوالات مذکور داشته است، اما آژانس هم چنان به دنبال پاسخ و همکاری ایران است.
سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.
دو کاپیتان پیکان از نظر شرایط سنی دو دهه اختلاف با یکدیگر دارند!
به گواه تمام کارشناسان حل و فصل اختلاف میان ایران و طرف مقابل برای احیای برجام در گرو اراده سیاسی دو طرف است. به نظر می‌رسد که ایران این اراده سیاسی را با محدود کردن اختلاف‌ها به یک مورد مسائل پادمانی به تصویر کشیده، اما باید دید که آیا طرف مقابل حاضر است در فضای سیاسی جدیدی که علیه ایران ساخته شده موافقت خود را با احیای برجام اعلام کند؟
ادن آزار اعتقاد دارد بلژیک مدعی قهرمانی در جام‌جهانی 2022 هم هست، ولی کوین دی‌بروینه می‌گوید سال 2018 شرایط بهتری داشته‌اند.
یک فعال سیاسی گفت: متاسفانه در جامعه ما معمولا گفتگو به بگو و مگو تمام می‌شود یعنی این گونه نیست دو طرفی که با یکدیگر اختلاف نظر و یا دیدگاه متفاوت دارند بنشینند گفتگو کنند و به یک جمع بندی برسند و نتیجه بگیرند.
مهدی طارمی و سردار آزمون بر سر مربی تیم ملی اختلاف نظر داشتند و سردار طرفدار اسکوچیچ بود، اما جالب است که رابطه این دو بازیکن با هم خوب است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احضار او به کمیته انضباطی به دلیل درگیری با توماس توخل درست نیست و «اختلاف نظر» بین این دو مربی باز هم تکرار خواهد شد.
گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ