اختلاف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، مانع تمدید قرارداد کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اختلاف معنادار بین بودجه بالا و پایین شهر در حالی طی همه سال‌های گذشته وجود داشته و صورت تثبیت شده پیدا کرده که همین حالا ۹۹۰ بوستان و فضای سبز عمومی در پنج منطقه اول تهران وجود دارد و این رقم در بقیه مناطق به طور متوسط ۱۱۲ تاست.
امیرحسین حسین‌زاده تنها به دلیل دو ماه اختلاف با تاریخ مورد نظر فدراسیون برای سهمیه امید، در لیست بزرگسال قرار خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس ۲ عامل اصلی این تیراندازی‌ها را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی مربوطه و یک ثوب سینه خشاب کشف شد. انگیزه آن اختلاف قبلی عنوان شده است.
دیدار کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با ویکتور ومبانیاما، پدیده فرانسوی بسکتبال آمریکا، و اختلاف قد نزدیک به نیم متری بین این دو مورد توجه قرار گرفته است.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۲ ماه اخیر و در قالب پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم» ۲۵ پرونده قضائی در استان به صلح و سازش ختم شد.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
۲ گزینه نهایی سرمربی امیدها؛ اختلاف سلیقه کاشانی و قلعه‌نویی
مشهد ـ رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: حدود ۴ هزار زندانی در خراسان رضوی با عفو مقام معظم رهبری، آزاد و نزدیک به ۲ هزار نفر مشمول تقلیل مجازات شدند.
مشهد ـ رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: حدود ۴ هزار زندانی در خراسان رضوی با عفو مقام معظم رهبری، آزاد و نزدیک به ۲ هزار نفر مشمول تقلیل مجازات شدند.
در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد
تیم جوانان ایران در یک بازی جذاب و پر گل، نتیجه را با اختلاف حداقلی به استرالیا واگذار کرد.
با اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبات قبلی خود درباره مواد ۲، ۳ و ۴ طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها، این طرح جهت رفع اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.
متهم در تحقیقات اولیه منکر قتل شد، اما در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و علت و انگیزه این قتل را اختلاف مالی با مقتول اعلام کرد.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
طبق ماده ۱ و ۲ قانون مسئولیت مدنی هر کس به دیگری چه عمد یا غیر عمد خواه مباشرتاً یا به تسبیب خسارتی وارد کند مسئول جبران خسارت می‌باشد. در این راستا هم شخص متضرر می‌بایستی برای تامین دلیل برآورد خسارت ناشی از افت قیمت به شورای حل اختلاف مراجعه کند.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
وکیل یک زن سوئدی در اداره پلیس گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او از همسر ایرانی‌اش صاحب ۲ دختر شده، اما پس از مدتی آن‌ها با یکدیگر دچار اختلاف و در نهایت از هم جدا شدند. براساس توافق انجام شده، ۲ دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند.
متهم این پرونده جنایی که فهمید چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارد، درباره ماجرای قتل «محمد – س» گفت: «ف – ک» (همسر مقتول) از بستگان من است که با شوهرش اختلاف شدیدی داشت. آن‌ها ۱۵ سال قبل با هم ازدواج کرده بودند و فرزندی هم نداشتند، اما «ف – ک» به دلیل کتک کاری‌های همسرش و سختی‌هایی که در زندگی می‌کشید از من خواست تا شوهر او را در قبال مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون به قتل برسانم.
در تحقیقات به عمل آمده؛ ۲ فرد که سابقه اختلاف مالی با مقتول داشتند، شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد از ارجاع ماهانه ۲ هزار پرونده اختلاف در صلاحیت به دیوان عالی کشور خطاب به قضات گفت: همه ما با توجه به وظیفه خاص خود در معرض اتهام هستیم، در تماس‎های تلفنی و پیامک ها، مراجعه کننده ها، دلال ها، واسطه ها و نحوه رفتار طرفین هوشیار باشید؛ گاهی ممکن است برخی بخواهند قضات ما را بدنام کنند در این زمینه بسیار مراقبت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ