تعداد کاربرانی که مشکل دسترسی به یوتیوب را گزارش می‌کردند تا ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح جمعه، به ۱۸ نفر کاهش پیدا کرد. همچنین تعداد کاربرانی که اختلال در دسترسی به یوتیوب تی وی را گزارش کرده بودند، از بیش از ۳۰۰۰ نفر، به دو نفر کاهش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن اقدام یوتیوب نسبت به بستن و حذف حساب‌های کاربری وابسته به انصارالله را محکوم کرد.
شرکت یوتیوب در راستای سیاست‌های ضد آزادی بیان خود مجدداً بعد از متوقف کردن فعالیت ۱۸ شبکه وابسته به انصارالله یمن این بار چند حساب کاربری دیگر را مسدود کرد.
گوگل اعلام کرد بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه، مخاطب سرویس ویدئوی کوتاه YouTube Shorts بوده و به این سرویس نسبت به رقیبانی مانند تیک تاک و ریلز اینستاگرام، برتری بخشیده‌اند.
یوتیوب WWE بازی رومن رینز برابر جی اوسو را برای سامراسلم تبلیغ کرد!
اداره اطلاع رسانی اخبار جنگ یمن از اقدام خصمانه شرکت یوتیوب در خصوص بستن ۱۸ شبکه وابسته به انصارالله این کشور خبر داد.
افرادی که در یوتیوب حساب های کاربری طرفداری (فن پیج) اشخاص، گروه ها یا برندهای مختلف دارند، به زودی باید برای بینندگان خود شفاف سازی کنند که کانال آنها مرتبط با هنرمند، خالق یا برند نیست.
یوتوب می‌گوید کاربران حالا با پیش‌نیاز‌های کمتری می‌توانند به برنامه همکاری این شرکت (YPP) بپیوندند و شروع به درآمدزایی کنند. براین‌اساس، حداقل تعداد مشترک برای هر کانال نصف شده و ۱۰۰۰ ساعت کمتر از گذشته لازم است مخاطبان ویدیو‌های شما را تماشا کرده باشند تا به ابزار‌های درآمدزایی دسترسی پیدا کنید.
کمپین انتخاباتی جو بایدن اعلام کرد تصمیم یوتیوب برای متوقف کردن سیاست حذف ادعاهای اشتباه درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی غیر محتاطانه است و ممکن است به خشونت منجر شود.
تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب از تبلیغاتی که گوگل در ویدئوی آنها قرار می‌دهد، درآمد کسب می‌کنند و چند عامل از جمله تعداد بازدیدهای ویدئو، در میزان پولی که پرداخت می‌شود، تاثیر دارد.
اولین ویدیوی منتشره در یوتیوب، ویدیویی هجده ثانیه‌ای است که در آن کریم، یکی از بنیان‌گذاران یوتیوب را در باغ وحش سن‌دیگو در مقابل قفس گروهی از فیل‌ها می‌بینیم. او در این ویدیو می‌گوید: «خب، ما الان اینجا مقابل فیل‌ها هستیم. نکته جالب درباره این جانور‌ها این است که آن‌ها واقعا خرطوم‌های بلندی دارند و این خیلی باحال است. حرف‌های زیادی می‌توان در این باره گفت.»
مدیرعامل یوتیوب که مجله تایم او را به عنوان قدرتمندترین زن در دنیای اینترنت انتخاب کرده بود، بعد از ۹ سال از سمت خود در بزرگ‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو و دومین وب‌سایت محبوب جهان کناره‌گیری می‌کند.
لینچ که کانال یوتیوب «SadlyItsBradley» او ۱۱۴هزار مشترک دارد، گفت: ویدئو‌های او برای «نشان دادن آنچه به نظر وی بهترین‌های عرصه واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی و واقعیت افزوده است» طراحی شده‌اند.
طیبه تنها اینفلوئنسر زنی در عراق نیست که زن‌کشی به دلایل "ناموسی" و همچنین انگیزه‌های سیاسی، جان آن‌ها را گرفته است. ایمان سامی مغدید -که با نام ماریا نیز شناخته می‌شود- در اسفند/ مارس سال گذشته توسط بستگانش به ضرب گلوله کشته شد.
متا (شرکت مادر فیس بوک) و یوتیوب (متعلق به گوگل) اعلام کردند محتوایی که حمله  معترضان ضد دموکراسی به ساختمان های دولتی برزیل را تشویق یا پشتیبانی می کند را از پلتفرم هایشان حذف کرده اند.
یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا شکایتی را احیا کرد که طبق آن گوگل و چند شرکت زیر مجموعه دیگر با ردیابی فعالیت کودکان زیر ۱۳ سال در یوتیوب بدون رضایت والدین، حقوق آنها را نقض کرده اند.
در این مطلب نحوه دانلود ویدئو‌های یوتیوب را به شما آموزش می‌دهیم.
مدیران ارشد متا، توئیتر، یوتیوب و تیک تاک جلسه استماع ۳ ساعته در مقابل کمیته امنیت داخلی سنا را پشت سر گذاشتند. قانونگذاران تیک تاک را درباره جمع آوری اطلاعات بیومتریک تحت فشار گذاشتند.
یوتیوب با راه‌اندازی یک صفحه اختصاصی برای پادکست ها، سعی دارد به عنوان پراستفاده‌ترین پلتفرم پادکست از رقبا پیشی بگیرد. ویژگی جدید یوتیوب می‌تواند برای اپل و اسپاتیفای چالش برانگیز باشد.
اخیرا یوتیوب ویدئویی در خصوص آزمایش قابلیت‌های خودران خودروی تسلا را از پلتفرم خود حذف کرده است. در این ویدئو راننده قصد دارد بررسی کند که آیا یک خودروی خودران تسلا در صورت مواجه شدن با کودکان توقف می‌کند یا خیر.
یوتیوب ویدئویی را از پلتفرم خود حذف کرده که در آن یک راننده تسلا قابلیت تمام خودران وسیله های نقلیه این شرکت را برای توقف خودکار هنگام حرکت کودکان آزمایش می کند.
ویژگی جدید یوتیوب برای مشترکین Premium ارائه شده است. این قابلیت امکان بزرگنمایی همه ویدئو‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت امکاناتی تقریبا مشابه زوم را برای ویدئو‌های یوتیوب فعال می‌کند و در حالت افقی، عمودی و تمام صفحه کار می‌کند.
یوتیوب امیدوار است که بتواند با ارائه ویدئوهای کوتاه با ویدئو‌های کوتاهی که در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تیک تاک، اسنپ چت و استوری‌های فیس بوک و اینستاگرام منتشر می‌شوند، رقابت کند.
یوتیوب امیدوار است که بتواند با ارائه ویدئوهای کوتاه با ویدئو‌های کوتاهی که در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تیک تاک، اسنپ چت و استوری‌های فیس بوک و اینستاگرام منتشر می‌شوند، رقابت کند.
«کارزارِ جایگزین‌سازیِ روتیوب با یوتیوب، از سوی دولت روسیه نیز حمایت های مستقیمی را به خود جلب کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط نهاد موسوم به روزنامه نگاران تحقیقی مستقل روسیه iStories ، کرملین منابع مالی قابل توجهی را به شبکه اجتماعی روتیوب از طریق طرف های ثالث تزریق کرده است(به طور خاص در سال 2021 این روند افزایشی بوده است). در آپریل سال جاری میلادی نیز سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین دیمیتری پسکوف قول داد که روسیه به احتمال فراوان سرمایه‌گذاری‌های گسترده تری را نیز در شبکه اجتماعی روتیوب انجام خواهد داد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ