باشگاه مس سونگون با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر از انتقال مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به کراپ انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
در حالی که بیشتر خبرنگاران معتبر اروپایی اخبار مربوط به جذب احتمالی طارمی توسط میلان را پوشش می‌دادند، در نهایت اختلاف قیمت بین دو باشگاه باعث شد تا یکی از بزرگترین انتقالهای تاریخ برای یک بازیکن ایرانی به وقوع نپیوندد.
اختلاف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، مانع تمدید قرارداد کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی شده است.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
اعطای مجوز حرفه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به محل اختلاف بین مسئولان تصمیم‌گیر در فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
دو صحنه جنجالی شهرآورد پایتخت همچنان نظرات و بررسی‌های جدیدی را متوجه خود می‌بیند.
رئال مادرید با اختلافی فاحش صدرنشین جدول لیگ قهرمانان در تمامی دوران است. حضور دو تیم از پرتغال بین ۱۰ باشگاه برتر جالب است و سه تیم از انگلیس دیده می‌شود
هافبک استقلال معتقد است بعد از گل دوم و سوم این تیم هوادار کاملاً به هم ریخته و آنها هم از این فرصت استفاده کردند.
بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ویارئال، صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا را تداوم بخشید.
هافبک ملوان عملکرد تیمش بعد از سال ها دوری از لیگ برتر را تحسین می کند.‌
با وجود تنش‌های شدید بین شورای شهر پاریس و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بر سر ورزشگاه پارک دو پرنس گزارش‌های جدید حاکی است اختلاف دو طرف در حال حل شدن است.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
بعد از روزها ریزش قیمت سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بررسی عملکرد دو باشگاه در چند روز گذشته شرایط بهتر را گزارش می دهد.
فرهاد زاوشی بازیکن جوان هوادار تهران در بازی دوستانه با استقلال یک گل زیبا به ثمر رساند؛ عزت پورقاز دیگر گلزن هواداری‌ها بود.
ادن آزار اعتقاد دارد بلژیک مدعی قهرمانی در جام‌جهانی 2022 هم هست، ولی کوین دی‌بروینه می‌گوید سال 2018 شرایط بهتری داشته‌اند.
مبلغ قرارداد یورگن لوکادیا در باشگاه پرسپولیس به مراتب بیشتر از شیخ دیاباته است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی فردا شب این تیم مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
صبح امروز خبری مبنی بر قتل دو خانم ۱۵ و ۱۶ ساله در شهرستان فاریاب به گوش رسید که به گفته مسئولان محلی هویت قاتل مشخص و تحت تعقیب قرار دارد.
گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ