سرمربی هلندی منچستریونایتد دلیل باخت خانگی شاگردانش مقابل برایتون و به میدان نفرستادن رونالدو در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر انگلیس را توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی تیمش از هری مگوایر و معرفی برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید شیاطین سرخ توضیح داد.
عشرتی گفت: در حال حاضر با شرایط غیر عادی یا طغیانی از بیماری وبا در کشور مواجه نیستیم. موارد ابتلا به وبا که تا این مقطع زمانی از سال جاری به ما گزارش شده کمتر از ۱۰ مورد بوده است، اما همواره باید مراقبت باشیم و این فرهنگسازی را انجام دهیم که افراد خود را در معرض عوامل بیماری‌زای وبا قرار ندهند. البته هنوز تنها یک ماه از فصل تابستان گذشته است. همچنین در تجمعات مراسم‌ها باید مراقب باشیم و بخشی از نگرانی ما در خصوص شیوع این بیماری معطوف به استان‌های مرزی است.
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تصمیمش برای امضای قراردادی کوتاه‌مدت با جانی اونز، ستاره سال‌ها پیش شیاطین سرخ، توضیح داد.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
مهدی تاج می گوید، بخشنامه سقف قرارداد که به باشگاه ها ابلاغ شده تنها برای کاهش هزینه ها نیست و موردهای زیادی در لایه های پنهان آن وجود دارد.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
دکتر برتون توضیح داد: تنها نوشیدن آب‌های بطری شده، می‌تواند تأثیرات مضری بر بدن داشته باشد. به این دلیل که بطری‌های پلاستیکی حاوی مواد شیمیایی مضر هستند و همچنین به اندازه آب لوله‌کشی خالص نیستند. دکتر پیشنهاد می‌کند که آب لوله کشی خود را فیلتر کرده و بطری‌های خود را در خانه پر کنید.
در این میان، آن چه هنوز معما به نظر می رسد علت اولیه تجمع آلفا سینوکلئین است. اگرچه پارکینسون می‌تواند در خانواده‌ ها ایجاد شود اما به نظر می ‌رسد که ژنتیک تنها 10 تا 15 درصد موارد را توضیح می‌دهد.
بهزاد توضیح داد: قارچ‌های سمی از نظر خصوصیات ظاهری مانند شکل، رنگ، بو، قوام و مزه شباهت بسیاری به قارچ‌های خوراکی دارند و این موضوع بسیار خطرناک است. تمیز دادن و تشخیص انواع خوراکی قارچ از انواع سمی مشکل است و تنها توسط متخصصان و کارشناسان مجرب قارچ‌شناسی و گیاه‌شناسی امکان‌پذیر است و بی‌توجهی به این مسئله موجب اتفاقات ناگوار برای خانواده‌ها و ضایعه در جامعه خواهد شد.
روش شیرها در شکار حیوانات دارای جثه بزرگ به تصویر کشیده شده است. شیرها تنها گربه‌هایی هستند که اندازه شکار برای آنها تفاوتی ایجاد نمی‌کند. آنها روش خاصی را برای شکار در پیش می‌گیرند. در مستند زیر این موضوع توضیح داده شده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: این وضعیت واردات کمکی به تنظیم بازار خودرو نمی‌کند و تنها رانت ایجاد می‌کند و باید وزیر صمت با حضور در مجلس درباره واردات خودرو توضیح دهد.
تلاش برای درک این که چرا زندگی روی زمین وجود دارد باید با آب آغاز شود، زیرا آب تنها چیزی است که زندگی روی زمین به آن نیاز دارد. اشکال مختلف زندگی می‌توانند با منابع غذایی بسیار متفاوت زنده بمانند، اما هیچ چیزی بدون آب قادر به زندگی نخواهد بود.
ابدالی در واکنش به خبر منتشر شده مبنی دیالیز همیشگی پیروز توضیح داد: این خبرها شایعه است. من در جریان مراحل مداوا و حال پیروز هستم. هرگونه اظهار نظر درست تنها منوط به گفته‌های تیم دامپزشکی او خواهد بود.
مریم همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: زمان حادثه من و همسرم در خانه تنها بودیم که فردی با عنوان مأمور سازمان آب و فاضلاب زنگ خانه‌مان را زد و به محض اینکه در را باز کردیم دو مرد جوان به طور وحشیانه وارد خانه‌مان شدند. محمود ابتدا خواست تا مانع ورودشان شود که به او شوکر زدند و روی مبل افتاد. پس از آن من را با تهدید به داخل اتاق بردند و جعبه جواهراتم را گرفتند. در آن لحظه همسرم قصد داشت با سر و صدا از همسایه‌ها کمک بخواهد که آن دو نفر به او شلیک کردند و بعد هم بسرعت فرار کردند.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش جالبی به توضیح ویژگی‌ مربی‌های حاضر در این مرحله پرداخته است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تعویض‌های عجیب الخاندرو گارناچو و دو بار تعویض شدن او در جریان دیدار دیشب شیاطین سرخ توضیح داد.
ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آن‌ها از کشور ممانعت به عمل آمده است.
متخصص حوزه پسماند ضمن اشاره به اینکه سایت دفع زباله آرادکوه، خود یک مسئله اساسی است، اما بروز چنین پدیده‌ای را تنها ناشی از آرادکوه ندانست و توضیح داد: سیستم جزیره‌های حرارتی، سیستم خاص گردش هوا در سطح و ارتفاع و تاسیسات موجود در جنوب تهران عمدتا یکی از محصولات جانبی تولید گاز متان هستند. به عبارتی انبوه کشتارگاه‌ها و دامداری‌هایی که در جنوب تهران هستند در یک مساحت بسیار بزرگ‌تر از آنچه که ما از آرادکوه مدنظر داریم باعث به وجود آوردن این توده گاز شده‌اند.
شرکت متا پلتفرمز درباره علت این اختلال، توضیحی نداد و تنها سخنگوی متا در بیانیه‌ای که ایمیل شد، اعلام کرد مطلع هستیم که مردم امروز برای ارسال پیام در واتس‌اپ دچار مشکل شدند. ما این مشکل را برطرف کرده و بابت مشکلات ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنیم.
روزنامه دیلی‌استار در تلاش برای توضیح شکست سنگین یونایتد مقابل سیتی در بازی امشب از پنج اشتباه اریک تن‌هاخ به عنوان دلایل اصلی این شکست یاد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شریف مولداوی در یک مصاحبه شرکت کرد و درباره ترکیب شیاطین سرخ در این مسابقه توضیح داد.
میلاد جهانی می‌گوید تنها پیشنهاد فوتبالی او از باشگاه ملوان بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ