ابدالی در واکنش به خبر منتشر شده مبنی دیالیز همیشگی پیروز توضیح داد: این خبرها شایعه است. من در جریان مراحل مداوا و حال پیروز هستم. هرگونه اظهار نظر درست تنها منوط به گفته‌های تیم دامپزشکی او خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
ابدالی گفت: فنس کشی، افزایش روشنایی نصب بیشتر تابلو و دوربین مدار بسته از دیگر اقدامات مورد نیاز است که وزارت راه مسئولیت انجام آن را بر عهده دارد و برنامه‌هایی در دست کار قرار خواهد گرفت.
محققان روشی ابداع کرده اند تا با کمک پرینتر سه بعدی اشیایی از دو فلز را با روشی بهتر، ساده تر و قدرتمندتر بسازند.
فرماندار سبزوار درباره این حادثه گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد بین این افراد ارتباطی نبوده و فقط دو جوان ایجاد مزاحمت برای دو خانم داشته‌اند و این فرد که منتظر فرزندش بوده با مشاهده این صحنه وارد عمل شده و به دفاع از خانم پرداخته است.
گونسالو ایگواین که به‌تازگی از فوتبال بازنشسته شده، قصد دارد در لیگ فوتبال ابداعی جرارد پیکه و برای کانی اسپورتس به میدان برود.
سیستم ابداعی گلدول، موسوم به «گذر طوفان‌های الکتریکی» در رویدادی در ملبورن استرالیا به نمایش درآمده است که به عنوان «تجربه‌ای مشارکتی با ماهیت عمیقا تاثیرگذار و خارج از بدن» توصیف می‌شود.
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر مدیریتی و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تشخیص دامپزشکان این است که اگر نارسایی کلیوی برطرف نشود هر ۲۴ ساعت باید پیروز را دیالیز کنیم.
ابدالی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از هیچ تلاشی برای پیروز فروگذار نکرده است. همه در تلاش هستیم تا کلیه پیروز به حالت نرمال بازگردد.
درپی خبر منتشر شده مبنی بر جفت‌گیری «ایران» و «فیروز» غلامرضا ابدالی، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: این دو یوزپلنگ آسیایی نیاز به اقدام خاصی ندارند و باید روال طبیعی را طی کنند.
ابدالی با بیان اینکه کوشکی هنگام مرگ ۱۶ ساله بود، تصریح کرد: بر اساس معاینات صورت گرفته علت مرگ این یوزپلنگ آسیایی کهولت سن اعلام شده و ابتلا به بیماری خاصی گزارش نشده است.
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیدا کردن جفت به معنی همسرگزینی برای امید و جفت‌گیری نیست چرا که درنا‌ها تک همسری هستند و زمانی که جفت خود را از دست بدهند، دیگر جفت‌گیری نمی‌کنند. ما به دنبال این هستیم که یک درنا ماده را با امید هم مسیر کنیم.
رئیس بارسلونا دیشب وعده داد که بازی های نیمه نهایی و فینال لیگ فوتبال ابداعی جرارد پیکه در نوکمپ برگزار خواهند شد.
غلامرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت حیات وحش سازمان محیط زیست اعلام کرد: پیروز تا پایان فروردین ۱۴۰۲ در پارک پردیسان تهران می‌ماند.
همچنین، غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش درباره آخرین وضعیت دو توله یوز تازه متولد شده در منطقه توران اظهار داشت: در حال حاضر هیچ خطری سلامت توله‌ها را تهدید نمی‌کند و در وضعیت مناسبی قرار دارند.
گروهی از پژوهشگران استرالیایی به رهبری محقق ایرانی گجتی پوشیدنی ابداع کرده اند که به غریق نجات ها کمک می کند به سرعت فرد غرق شده را نجات دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ