ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آن‌ها از کشور ممانعت به عمل آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران گفت: سوال مطرح شده که ما نیز سوال را برای شهردار ارسال کرده‌ایم و مقرر شده با توجه به اعلام آمادگی ایشان در اولین جلسه‌ای که بتوانیم تنظیم کنیم ایشان به صورت حضوری می‌آیند و پاسخ را مطرح می‌کنند و ان‌شاءالله تغییری در این موضوع نخواهیم داشت.
زارع زلزله‌شناس گفت: «بررسی‌های زلزله شناختی بر روی داده‌های ۲۹ سال اخیر در پهنه گسل مشا و منطقه آتنشفشان دماوند نشان می‌دهد که قطعه شرقی گسل مشا تحت اثر فعالیت اتاقک ماگمایی دماوند به ویژه در ژرفای ۷ تا ۱۴ کیلومتری است.»
رئیس صداوسیما گفت: در مورد عبارت «مدیر باج‌بده و باج بگیر» باید بگویم منظورم آنجا روشن بود. قرار نیست به بهانه جذب مخاطب و جذابیت شدن برنامه‌هایمان به هیچ چهره هنجارشکنی باج نمی‌دهیم که بخواهد ارزش‌های ما را زیر سؤال ببرد.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به‌خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: این‌که انتقاد می‌شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره‌جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفا مربوط به این دولت نیست. در دولت قبل هم پذیرفته شده بود؛ چرا که هرگونه توافقی خارج از برجام، همراه با ادامه تحریم هاست.
یک منبع آگاه در مورد این حادثه توضیح می‌دهد که «بعد از سقوط و آتش‌سوزی هواپیمای آموزشی، ماشین آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام می‌شود، اما چند کیلومتر مانده به محل حادثه به دلایلی نامشخص واژگون می‌شود.»
به گفته متخصص تغذیه «امی گودسون» که برای سایت eat this کار می‌کند، به‌منظور پایان دادن به احساس گرسنگی، باید عادت کنید که کربوهیدرات‌ها را با منبع پروتئین ترکیب کنید. او توضیح می‌دهد: پروتئین کندتر هضم می‌شود، بنابراین بعد از غذا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد، به این ترتیب دیرتر تمایل به خوردن خوراکی خواهید داشت. پس سعی کنید حتما در کنار کربوهیدرات‌ها، مواد پروتئینی نیز مصرف کنید.
تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماری‌های ویروسی قابل انتقال از حیوان به انسان است. این بیماری در تمام فصول سال ممکن است مشاهده شود، اما در فصل بهار و تابستان شایع‌تر است. با توجه به فرا رسیدن عید قربان و افزایش ذبح گوسفند به این مناسبت، لازم است افراد نکاتی را برای مبتلا نشدن به این بیماری رعایت کنند. در این اینفوگرافیک توصیه‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توضیح داده شده است./منبع: ایسنا گرافیک: پدرام آقایی
حسن وزیری در مورد منبع این نوشته‌ها گفت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنر‌های حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب "محمد ص" جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست.
منچستریونایتد از کسانی که قصد خریدن این باشگاه را دارند، خواسته منبع درآمدشان را مشخص کنند و توضیح دهند در پایان، چه کسی مالک اصلی باشگاه خواهد شد.
تلاش برای درک این که چرا زندگی روی زمین وجود دارد باید با آب آغاز شود، زیرا آب تنها چیزی است که زندگی روی زمین به آن نیاز دارد. اشکال مختلف زندگی می‌توانند با منابع غذایی بسیار متفاوت زنده بمانند، اما هیچ چیزی بدون آب قادر به زندگی نخواهد بود.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
به‌گفته‌ی ونگ: «تاریخ بشر مانند پازلی است که تکه‌های آن‌ها را منابع مختلفی تشکیل می‌دهند؛ نگاشته‌های مکتوب، یافته‌های باستان‌شناسی، فسیل‌ها و سایر چیزها. ژنوم ما، یعنی DNA موجود در هر یک از سلول‌های ما نیز مانند یک لوح دست‌نویس است که تاریخچه تکامل بشر را توضیح می‌دهد».
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتراضات اخیر و با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و فوت مهسا امینی و حجاب دستاویزی برای رسیدن دشمنان به منابع ایران است، توضیح داد: مهمترین وظیفه و ماموریت معلمان این است که با کمک اولیا برای تحصیل و تربیت دانش آموزان گام‌های موثری بردارند چرا که دشمنان متوجه شده اند ایران در فن آوری اطلاعات علمی، رشد جهانی داشته و می‌خواهند کاری کنند که دانش آموزان از مسیر تحصیل منحرف شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران میخواهم درباره وضعیت منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی‌های لازم را انجام دهد.
مدیر ارتباطات دفتر رییس جمهور دوازدهم نوشت: کتاب «بدون دود و آتش و خون» به عنوان منبع، یک سال پیش منتشر شده است.
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: حراست شهرداری تهران با همکاری قوه قضائیه منبع شناسایی تخلف فرد دستگیر شده بوده است.
بعد از عروج ملکوتی امام رحمت الله علیه شبهه ای در خرید دارو برای مداوای قلب حضرت امام رحمت الله علیه موجب تشکیل پرونده ای اطلاعاتی و ضد جاسوسی شد و حقیر همراه تیم مبرزی مسئولیت اداره آن را به عهده داشتم و از همه ابعاد به ماجرای بیماری حضرتشان نگاه کردیم که توضیح می دهم.
مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود به این باشگاه را افزایش داد و به همین دلیل توافق دو طرف به‌هم خورد.
به گفته ایوبی، درصد گردشگران فرهنگی که فقط به یک کشور برای فرهنگ می روند نزدیک 20 درصد است و اگر سهم ما در گردشگری دنیا فقط همین گروه باشد، رقم قابل توجهی خواهد شد. وی توضیح داد: 5 شهر خلاق داریم و یونسکو به درستی فهمید که باید منابع خلاق فرهنگی را برای توسعه شهرها بسیج کند و شهرهای خلاق در یکی از هفت رشته هنری همچون ادبیات، موسیقی، فیلم، معماری و... سرآمد هستند و شغل های پایدار در این رشته ها در این شهرها اتفاق می افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ