روش شیرها در شکار حیوانات دارای جثه بزرگ به تصویر کشیده شده است. شیرها تنها گربه‌هایی هستند که اندازه شکار برای آنها تفاوتی ایجاد نمی‌کند. آنها روش خاصی را برای شکار در پیش می‌گیرند. در مستند زیر این موضوع توضیح داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
این ویدئو که در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده است، چند توله شیر را به تصویر می کشد که مدام تلاش می کنند که پدر را گاز بگیرند. اما توله شیرهای بزرگتر وارد ماجرا می شوند و به آن ها یاد می دهند که نباید این کار را انجام دهند.
مناطق کویری عربستان شاهد وقوع طوفان و جاری شدن سیل بود. شدت سیل به حدی بود که شترها را نیز با خود بُرد. منبع: ایرانیک
یک بوفالو برای نجات گوساله اش از چنگ 7 شیر وارد مبارزه شد. در اولین قدم بوفالو به سوی شیرها حمله کرد تا به شاخ زدن آن ها را مجبور به عقب نشینی کند. اما شیرها در یک نقشه بی رحمانه بوفالو را سرگرم کردند و گوساله را دزدیدند. در قدم بعدی نیز شیرنر بزرگ بوفالو را زمین زد و دیگر شیرها به کمک اش آمدند.
عربستان سعودی قصد دارد از طریق خودرو‌های الکتریکی خودران به راهکاری پایدار، ایمن و یکپارچه دست یابد که علاوه بر افزایش تردد در شهر‌ها و بین شهرها، آلایندگی کربن را به صفر برساند.
بوفالو از تله‌ای که چند شیر برای او چیده‌اند فرار می‌کند.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
شیرها و کفتارها دو رقیب قدیمی در شکار هستند. هر از گاهی در جهان طبیعت شیرها و کفتارها به رقابت می پردازند و در اکثر موارد شیرها پیروز میدان می شوند اما گاهی اوقات هم اگر جمعیت کفتارها بیشتر باشد، این نبرد به نفع کفتارها به پایان می‌رسد.
شترها می توانند برای مدت طولانی بدون غذا یا آب زنده بمانند. آنها به راحتی می توانند 90 کیلوگرم اضافی حمل کنند و می توانند حدود 32 کیلومتر در روز در آب و هوای خشن بیابان راه بروند.
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
یکی از پرسنل باغ وحش روستای طاهرده درباره چگونگی انتشار فیلم شیر و خرس در حال احتضار باغ وحش گفت: در قسمتی از باغ وحش که مخصوص غذا دادن به حیوانات به ویژه شیرهاست فردی در غفلت نگهبان و پرسنل باغ وحش اقدام به فیلمبرداری می‌کند. این فرد در بین شیر‌های باغ وحش از شیری مریض و کهنسالی که ۲۰ سال سن دارد و لاغر بوده فیلم گرفته است؛ این در حالی است که بقیه شیر‌ها سرحال و سرزنده‌اند و این فرد از آن‌ها فیلم نگرفته است.
دو ماده شیر گله‌ای بزرگ از بوفالو‌ها را به دام انداختند و از ابتدا مشخص بود که قصدشان دزدیدن یکی از گوساله است. آن‌ها برای اینکه به مقصد خود برسند از هر طرف به گله حمله کردند تا بوفالو‌ها دچار ترس شوند و یکی از ماده شیر‌ها موفق به دزدیدن بچه بوفالو شود. نقشه‌ای که در نهایت به ثمر می‌نشیند و دو ماده شیر موفق به دزدیدن گوساله و شکارش می‌شوند.
آن‌هایی که با حیات وحش آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که کفتار‌ها و شیر‌ها دشمنان قدیمی یکدیگر هستند. اما در اینجا می‌بینیم که ماده شیر و کفتار با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کل یالدار را شکار کنند و در نهایت هم موفق می‌شوند.
شیر‌ها و کفتار‌ها دشمنان دیرینه اند و هر زمان با یکدیگر برخورد می‌کنند، تمام تلاش شان را می‌کنند تا طرف مقابل را بکشند. در اینجا هم دو شیر نر را می‌بینیم که در پارک ملی کروگر، یک کفتار بد اقبال را در خواب به دام می‌اندازند و به سرعت می‌کشند./ منبع: فرادید
اسب‌های آبی علی رغم جثه بزرگشان به دلیل نداشتن قدرت مانور و خوی تهاجمی در برابر حیوان‌های درنده در موضع ضعف قرار دارند. به ویژه در برابر شیر‌ها که به شکل گله زندگی و برای شکار اقدام می‌کنند.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
اشک‌های یک نیروی امنیتی در اجوکیشن سیتی در آخرین لحظه دیدار مراکش و اسپانیا که با پیروزی شیرهای اطلس به پایان رسید، خبرساز شده است.
در نبرد نفس‌گیر مراکش و اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲، مراکش در ضربات پنالتی با شکست اسپانیا راهی مرحله بعد شد.
سرنوشت گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم امشب مشخص شد و تیم‌های ملی برزیل و سوئیس راهی مرحله حذفی شدند.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
یکی دیگر از اتفاق‌عای عجیب جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیدار بلژیک و مراکش رخ داد که شیاطین‌سرخ اروپا با ۲ گل شکست خوردند.
رپایی اعتراضات در تهران و برخی دیگر از شهرها واقعیت غیر قابل انکار این روزهای کشور  است. فارغ از محدود یا گسترده بودن، ضرورت بررسی ابعاد و پیامدهای اعتراضات اخیر بر  همگان آشکار است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ