روزنامه دیلی‌استار در تلاش برای توضیح شکست سنگین یونایتد مقابل سیتی در بازی امشب از پنج اشتباه اریک تن‌هاخ به عنوان دلایل اصلی این شکست یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.
ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
مریم آزمون که دقایقی پیش به اشتباه در استوری اینستاگرامی خود استرالیا را فینالیست جام جهانی زنان معرفی کرده بود، کمتر از پنج دقیقه بعد با یک اشتباه دیگر این تیم را در یک چهارم دید!
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، پنج شنبه گرم ترین روز تهران خواهد بود.
بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها از تیم رویایی مسابقات رونمایی شد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
افشین پیروانی می‌گوید حضور کریم باقری به سود پرسپولیس خواهد بود.
بایرن مونیخ پنج دروازه بان تحت قرارداد در اختیار دارد و با توجه به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هر چه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.
«بسیاری از خانواده‌هایی که به غرفه ما می‌آیند کسانی هستند که در ظاهر به آنها قشر مذهبی نمی‌گوییم اما انگار اشتیاق بیشتری دارند که بچه‌هایشان را با امیرالمومنین (ع) و معارف دینی آشنا کنند!»
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور ریگان - ایرانشهر اتفاق افتاد عنوان کرد: این حادثه ساعت ۶:۴۴ صبح امروز اتفاق افتاد و امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.
بعد از شمس‌آذر و استقلال خوزستان، پیکان نیز رسما به عرصه تیم‌داری در لیگ زنان ورود کرد.
پنجم تیرماه ۱۳۹۷ یکی از روزهای تلخ اما بیادماندنی فوتبال ایران است.
فرناندو تورس پس از پنج روز از درگیری اش با آلوارو آربلوا رسما عذرخواهی کرد.
اگر فکر می‌کنید تنها منبع دریافت کلسیم محصولات لبنی هستند، در اشتباه هستید.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به چهار پنج بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد.
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
در این مطلب به پنج اشتباهی که اکثر کاربران آیفون برای اولین بار مرتکب می‌شوند، اشاره می‌کنیم.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش طی پنج هفته ابتدایی، از سرمربی تیمش به عنوان یک تئوریسین با ذهنیت برتری طلب یاد کرد.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ