وزیر خارجه قطر در واکنش به موافقت گروه های چاد برای توقف درگیری ها در این کشور گفت که دوحه از هیچ تلاشی برای تحقق صلح در چاد فروگذار نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمامی مسابقات بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از پلتفرم آنتن پخش خواهد شد.
مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران در مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی پیش فصل داوری گفت: داور در اشتباهات بیشتر از همه ضرر می کند.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
ترافیک دیپلماتیک در تهران، دمشق، بیروت، صنعا، امان، مسقط، دوحه، بغداد و ریاض نشان می‌دهد که بازیگران منطقه‌ای پس از سال‌ها آزمون و خطا راهبرد تامین امنیت خود به بهای ناامن کردن دیگری اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که نه تنها منافع هیچ کدام از بازیگران این منطقه در محیط ناامن تامین نمی‌شود، بلکه برون‌سپاری امنیت هم چاره‌ساز نیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه اسلامی ۴۵ سال پیش علیه برهنگی و کشف حجاب قیام کرده و از سویی ۹۰ سال پیش در دوره رضاخان در گوهرشاد پای ارزش‌های انقلابی اسلامی ایستاده است. اینچنین جامعه‌ای اجازه به بازگشت به دوران جاهلی را نخواهد داد.
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات، نتیجه تقابل بازی الوصل و النصر در هفدهمین دوره لیگ حرفه‌ای امارات، به نتیجه 0-3 به سود الوصل تغییر کرد.
هیچ خبری از رسانه‌ها در دوحه نیست و بنابراین کسی از شرایط تیم فولاد پس از استعفای جواد نکونام خبری ندارد.
من حرفم این است که باید کار کنیم. هرکسی در حیطه خودش باید خیلی کار کند. کاری که مثل همان ژاپنی‌ها باشد. باید برای آینده برنامه داشت. به نظرم غر زدن کاری را پیش نمی‌برد. فحش دادن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که من در همین دانشگاه خودمان [شریف]دیدم. این بچه‌ها واقعاً به‌قدری عزیز و محترم‌اند که حد ندارد. اما در آن دوره انگار آدم‌های دیگری شده بودند. تردیدی نیست که حتماً عوامل روانی و شواهدی دیدند که این‌قدر عصبانی شدند و به آن نقطه رسیدند. ولی این‌ها هیچ‌کدام کار را در کشور درست نمی‌کند.
پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت هر چند در این سال‌ها برخی به راحتی به دوبنده تیم ملی رسیده‌اند، اما در دوره قهرمانی او، کاری کردند که عطای کشتی را به لقایش بخشیده و در 25 سالگی خداحافظی کند.
عبدالله معتمدی، درباره آخرین وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود گفت: دانشگاه علامه‌طباطبائی حدود ۱۰ دانشجوی ممنوع‌الورود در زمان دوره آموزش داشت که امکان حضور در امتحانات به این افراد اطلاع‌رسانی شده است.
عباس‌تبار در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد، باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی درمانی دارم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
رئیس صداوسیما گفت: تاکنون هیچ یک از رؤسای صداوسیما تحریم نشده بودند، اما این اتفاق در این دوره رخ داد. دشمنان می‌دانند اگر صداوسیما خوب کار کند، نقشه‌هایشان نقش برآب می‌شود، از این رو به هر نحو ممکن با اثرگذاری صداوسیما مبارزه می‌کنند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه این کمیته باید به تعهدات ۱۸ میلیاردی دوره قبل رسیدگی کنیم در مورد دیگر موارد از جمله تیم‌ ملی ‌ و امید فوتبال توضیح داد.
دبیرکل انجمن MMA گفت: اگر در گذشته رقابت های MMA به صورت غیرقانونی و بدون مجوز برگزار می‌شد، با مجوز وزارت ورزش این رقابتها به صورت آماتور و با حضور داوران رسمی فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی برگزار شد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.
رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: اتاق صالحی امیری در کمیته ملی المپیک مشخص است و او کنارم می‌ماند و هیچ جایی نخواهد نرفت.
رئیس فدراسیون شطرنج با انتقاد از برخی شرایط گفت که ملی پوشان این رشته بدون کمک مالی به المپیاد جهانی اعزام شدند.
سهیل شاهین، رییس دفتر سیاسی طالبان در دوحه در جمع خبرنگاران گفت که هیچ خبری در مورد موضع طالبان دریافت نکرده است.
برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی به این نسل منتقل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ