پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت هر چند در این سال‌ها برخی به راحتی به دوبنده تیم ملی رسیده‌اند، اما در دوره قهرمانی او، کاری کردند که عطای کشتی را به لقایش بخشیده و در 25 سالگی خداحافظی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: نه تنها من بلکه هیچ کدام از تیراندازان قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو را نمی‌توانند بدهند.
دارنده 10 مدال کشتی المپیک و جهان بعد از آنکه حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را از دست داد، هنوز در مورد آینده خود هیچ اظهار نظری نداشته است.
تمامی مدال های طلای روز نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا سهم ایران بود.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: قرعه کیانی خیلی سخت بود اما با مبارزه هوشمندانه همه رقبایش را شکست داد.
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
با وجود درخشش شریفی در یکضرب و علیرضا یوسفی در دوضرب، هیچ کدام از وزنه برداران ایرانی روی سکوی مجموع دسته فوق سنگین آسیا نرفتند.
در وقایع مشابه هیچ دولتی مسئولیت حوادث را نپذیرفته. آمریکا به فرمانده ناو وینسنس که هواپیمای ایران را زد مدال داد.
فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی گفت: به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.
نماینده وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با انجام انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید دیگر هیچ بهانه ای برای مدال نیاوردن این رشته وجود ندارد.
در سومین روز مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا هیچکدام از نماینده‌های ایران موفق به کسب مدال نشدند.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: هدف اصلی همه ما کسب مدال در المپیک است و در این مسیر تلاش می‌کنیم تا تمام موانع موجود را از سر راه تیم برداریم.
مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان معتقد است اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی می‌تواند بر خلاف گذشته، تردیدها و ابهامات کشتی گیران را برطرف کند.
سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان هم مانند اساتید، پزشکان و روحانیون مصونیت ندارند؛ هیچ صنفی نباید مصونیت داشته باشد. برخورد محترمانه با حفظ جایگاه و شئون اجتماعی لازم است. به طور مثال، دادگاه ویژه روحانیت در کشور وجود دارد که با روحانیون متخلف برخورد می‌کند و برخی از این برخورد‌ها بسیار جدی است.
نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: به ذهن هیچ کسی خطور نمی‌کرد که در یک ضرب به مدال طلا برسم.
دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سوار جاده و پیست قهرمانی آسیا می‌گوید: با وجود افتخارات زیادی که برای استان زنجان کسب کرده‌ام، اما هیچ حمایتی از من صورت نمی‌گیرد و حتی از داشتن یک پیست سیمانی برای انجام تمریناتم در این استان محروم هستم.
ملی پوش ۱۷ ساله تکواندوی ایران و دارنده مدال طلای نوجوانان جهان از عزم خود برای کسب مدال طلای جهان در رده بزرگسالان خبر داد و گفت: هیچ ترسی از نام حریفانم ندارم.
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: هیچ وقت دنبال این نیستم که بنشینم و حساب و کتاب مدال را انجام دهم و هر دیدار برای من حکم فینال را دارد.
دوچرخه‌سواری کوهستان ایران از کسب مدال قهرمانی آسیا بازماند و در هیچ رده سنی روی سکو نرفت.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است تمامی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی صربستان بدون هیچ اغراقی، شایستگی و توان کسب مدال را دارند.
آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان تاکید کرد: هیچ کاری به نام حریفانم در رقابت‌های قهرمانی جهان ندارم و برای کسب بهترین مدال با همه وجودم می‌جنگم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: مجموعه باید سالم باشد جایی که عفاف و حجاب نباشد محیط رشد اقتصادی پیدا نمی‌کند. اگر در کشور‌های دیگر برای محیط‌های آموزشی و کار قوانین سختگیرانه دارند برای این است که می‌خواهند رشد اقتصادی اتفاق بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ