من حرفم این است که باید کار کنیم. هرکسی در حیطه خودش باید خیلی کار کند. کاری که مثل همان ژاپنی‌ها باشد. باید برای آینده برنامه داشت. به نظرم غر زدن کاری را پیش نمی‌برد. فحش دادن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که من در همین دانشگاه خودمان [شریف]دیدم. این بچه‌ها واقعاً به‌قدری عزیز و محترم‌اند که حد ندارد. اما در آن دوره انگار آدم‌های دیگری شده بودند. تردیدی نیست که حتماً عوامل روانی و شواهدی دیدند که این‌قدر عصبانی شدند و به آن نقطه رسیدند. ولی این‌ها هیچ‌کدام کار را در کشور درست نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
طبق ادعای موندودپورتیوو، ژوائو فلیکس هیچ راهی برای فسخ با اتلتیکو ندارد و باید برای جدایی با باشگاه مادریدی به توافق مشترک برسد.
عباس عبدی نوشت: هنگامی که نتوانستید مانع از سرریز فرهنگ از خانه به خیابان شوید، چگونه می‌توانید مانع از سرریز آن از خیابان به اماکن شوید؟ این کار قرار دادن مردم جلوی یکدیگر است. در واقع نارسایی قدرت در اجرای قانونی که غیرقابل اجرا است را می‌خواهند با یک اقدام نادرست و غیرقانونی دیگر جبران کنند.
آلزایمر بیماری است که هیچ درمان تایید شده‌ای برای آن وجود ندارد اما نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مدیریت سبک زندگی و کاهش فاکتورهای ریسک می‌تواند مانع ابتلا به این بیماری شود.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید تمامی بازی‌های باقی مانده تیمش مهم و حیاتی هستند.
رئال مادرید شب گذشته از روش‌های متفاوتی برای باز کردن دروازه بارسلونا استفاده کرد که هیچ کدام جواب ندادند.
رئیس ائتلاف فتح عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت که ملت بحرین برای رسیدن به پیروزی هیچ چاره ای جز ایستادگی و مقاومت ندارد.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: هدف اصلی همه ما کسب مدال در المپیک است و در این مسیر تلاش می‌کنیم تا تمام موانع موجود را از سر راه تیم برداریم.
عبدی نوشت: روشن است که اهداف قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری محقق نشده است، زیرا هیچ ربطی به واقعیت فرزندآوری نداشته است و در ادامه نیز وضعیت بدتر خواهد شد. تنها راه بهبود وضع اقتصادی و ایجاد شرایط اجتماعی مناسب برای تشکیل خانواده مطابق معیار‌های جوانان است.
وزیر کشور با بیان اینکه تروریست اعلام کردن سپاه نشان دهنده اوج درماندگی و نادانی است گفت: برای سپاه بزرگ ما طرح این موضوع هیچ نگرانی ای ندارد و سپاه کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که هیچ محوری در شرق استان تهران در پی بارش برف مسدود نیست از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که هیچ محوری در شرق استان تهران در پی بارش برف مسدود نیست، از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
تیم پیکان تهران در نخستین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر مردان موفق به شکست راه‌یاب ملل مریوان شد.
ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته خبر مربوط به جدایی بازیکنان را رد کند و اینکه او هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و با این بازیکنان به کار ادامه خواهد داد.
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
صدای اغتشاش‌گر که در راستای تکمیل پازل دشمن حرکت می‌کند هیچگاه شنیده نمی‌شود از این رو خطاب به آنها باید گفت: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»
مساله صرفا حجاب نیست. مگر می‌شود در جامعه‌ای که یک عقبه تاریخی و ریشه دار حتی قبل از اسلام درباره حجاب دارد، به این شیوه روسری را در آتش بیندازند؟! این یک حرکت واکنشی است. آن جوان دنبال فرصتی بوده تا اعتراض کند و حالا با فوت مهسا امینی فرصت یافته است
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ۸۴ گفت: از سال ۹۱ یا ۹۲ هیچ خط بی‌آرتی‌ای به خطوط‌فعلی اضافه نشده است درحالی‌که از همان زمان ورود این اتوبوس‌ها به ایران، قرار بر این بوده که این خطوط اضافه شود: سال ۸۴ من معاون حمل‌ونقل و ترافیک بودم و آن زمان رئیس اتوبوسرانی را همراه تیمی به بوگوتا فرستادیم. با توجه به اینکه بوگوتا بهترین سیستم اتوبوسرانی را دارد، از همانجا الگوبرداری کردیم و دیدیم این سیستم برای تهران خیلی می‌تواند جواب دهد و مکمل مترو باشد.
بن‌بست سیاسی همچنان بر تحولات سیاسی این روزهای عراق غلبه دارد و هیچ کدام از ابتکارعمل‌ها و نشست‌ها منجر به راهکار مورد رضایت همه طرف‌های سیاسی نشده است.
رییس جدید کمیته ملی المپیک با تاکید بر این که راه رئیس چهار سال گذشته این کمیته را ادامه خواهد داد گفت: اشکالاتی که در اساسنامه وجود دارد برطرف خواهد شد.
چارچوب هماهنگی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که تنها راه حل مشکلات عراق گفتگو و تفاهم است و هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را تحت هیچ شرایطی مصادره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ