اسماعیل مسافر در گفت و گوی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که در ادامه فصل برای ایفاسرام اردکان توپ خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان یافتن نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین دوره این جشنواره رسماً شروع به کار کرد.
ناتو در نشست اخیر خود در واکنش به موضع پوتین، پیوستن اوکراین تا پایان جنگ را منتفی دانست؛ بنابراین یکی از گزینه‌های پوتین که استفاده از بمب هسته‌ای را مشروع می‌دانست برطرف گردید. از منظر کارشناسان غرب استفاده از بمب هسته‌ای به روانشناسی پوتین وابسته است. در دوره اتحاد جماهیر شوروی، حزب کمونیست تصمیم گیرنده نهایی بود.
دوران ترامپ، علاوه بر دوران پایان حیات معاهده با ایران پیش از سال ۵۷، زمان پایان حیات چند معاهده امضاشده با اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی نیز بود. پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد، یک معاهده کنترل تسلیحات بود که در سال ۱۹۸۷، چهار سال پیش از آن چه فروپاشی شوروی می‌بود، امضا شد و مثل خیلی توافق‌های دیگر، پس از حذف شوروی با حضور روسیه به‌عنوان میراث‌دار ارشد شوروی، تداوم یافت.
قبل از شورش دیروز (۲۴ ژوئن)، نقش کلیدی واگنر در جنگ اوکراین غیرقابل کتمان بود. اما دوران اوج پریگوژین و نیروهایش به عنوان «یک ارتش مستقل» که در برابر فشار برای جذب به وزارت دفاع روسیه مقاومت می‌کنند، رو به پایان بود. حال با پایان یافتن این شورش ۲۴ ساعته و تبعید فرمانده به بلاروس این پرسش مطرح است که نیرو‌های واگنر چه خواهند کرد
پپ گواردیولا خوش‌بین نیست که به این زودی‌ها شاهد پایان یافتن شعارهای نژادپرستانه در ورزشگاه‌های اسپانیا باشیم. او لیگ برتر انگلیس را الگویی برای این مورد مثال زد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دوران بی توجهی به محیط‌زیست اصفهان گذشته، گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان از توسعه صنایع آلاینده و آب بر جلوگیری می‌شود.
امیر غفور بعد از پایان یافتن قرار داداش با تیم گاز جنوب عراق به تمرینات شهداب یزد بازگشت.
با پایان یافتن زمان جمع آوری امضا برای کاندیداتوری ریاست جمهور ترکیه، ۴ نامزد ریاست جمهوری این کشور مشخص شدند.
با پایان یافتن مهلت نام نویسی در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو در ساعت ۱۳ امروز، برندگان نهایی این طرح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند.
با پایان یافتن بهمن ماه و شروع اسفند ماه، نماد‌ها گزارش‌های ماه بهمن را روانه کدال می‌کنند. کدام نماد‌ها رشد فروش بیش از ۱۰۰ درصد داشته اند؟
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
کیوان صمیمی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی ملی-مذهبی با پایان یافتن دوران محکومیتش امروز از زندان سمنان آزاد شد.
کیوان صمیمی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی ملی-مذهبی با پایان یافتن دوران زندانش امروز از زندان سمنان آزاد شد.
با پایان یافتن پروژه بررسی باستان‌شناسی بخش مرکزی شهرستان جهرم که به شناسایی ۱۶۱ اثر و محوطه انجامید، بررسی باستان‌شناسی این شهرستان پس از ۱۰ سال به پایان رسید.
دوران حضور کاپیتان سابق تیم ملی در نساجی به صورت رسمی پایان یافت.
آمازون در حال تقلا برای پایان دادن به ۲ تحقیق آنتی تراست علیه خود در اتحادیه اروپا است این شرکت حاضر شده با اعطای امتیازاتی نگرانی ها درباره استفاده از داده های کاربران را برطرف کند.
پایان شوم یافتن گنج در خانه قدیمی
هفته گذشته مرد جوانی با آتش‌نشانی تماس گرفت و از ریزش چاه و حبس دو مرد زیر آوار در خانه‌ای ویلایی و قدیمی خبر داد. با گزارش این حادثه مأموران آتش‌نشانی راهی محل شده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند چاهی عمیق در زیرزمین یک خانه ویلایی حفر شده و ریزش کرده است.
قرار نیست در خلال گفت و گو یکدیگر را مجاب کنیم؛ قرار نیست کسی تن به عقیده دیگری بدهد. طبیعی است که نه من به واسطه ادلّه ظاهری تن به عقیده شما می دهم و نه شما به عقیده من، بلکه اینها بحث های آکادمیک است. گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.
دیدی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که فشارها بر یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم بیش از پیش افزایش یافته است.
معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به اهتمام ایران به پایان یافتن درگیری مسلحانه در اروپا، گفت: منافع اروپا اقتضا می‌کند تا میز گفتگو برای حل و فصل اختلاف‌ها از هر گزینه دیگری دسترس‌تر باشد.
با پایان یافتن خودروهای ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌خودرو با معضل خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: برداشته شدن محدودیت‌ها به عهده مرجعی است که فیلتر آن را به ما دستور داده است؛ جلسه‌ای در خصوص فیلترینگ دائمی اینستاگرام تشکیل نشده است.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار پرداخت حقوق کارمندان، باز کردن فرودگاه و بندر و پایان دادن به محاصره یمن همزمان با تمدید آتش بس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ