اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دوران بی توجهی به محیط‌زیست اصفهان گذشته، گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان از توسعه صنایع آلاینده و آب بر جلوگیری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
مرتضی تبریزی پس از دوران عجیب حضور در استقلال و سپس به پیوستن به گل‌گهر که آرامش را به او بازگرداند، حالا در اراک به دنبال موفقیت است.
سپهر، استاد علوم سیاسی معتقد است در ایران به انقطاع علمی دچار هستیم یعنی همانطور که علوم تجربی خیلی دیر وارد کشور شد و هنوز هم به جایگاه واقعی خود در کشور نرسیده‌اند، به طریق اولی شک و تردید نسبت به علوم انسانی نیز تداوم یافت. سپهر به هم‌میهن گفت: «درگذشته علوم تجربی و علوم انسانی مبتنی بر نقلیات بزرگان بودند، اما در دوران جدید ابتدا علوم تجربی و بعد علوم انسانی مورد تردید قرار گرفتند و روش‌های جدید‌تر به درون این علوم راه یافتند؛ به‌نحوی که سخن بزرگان دیگر قابل استناد نبود.»
فرانسیس گفت: وضعیت (در دوران دیکتاتوری) واقعاً بسیار گیج کننده و نامشخص بود. سپس این افسانه شکل گرفت که من آن‌ها را برای زندانی کردن تحویل داده ام. برخی از افراد در دولت می‌خواستند «سرم را ببرند» … (اما) در نهایت بی گناهی من ثابت شد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دوران بی توجهی به محیط‌زیست اصفهان گذشته، گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان از توسعه صنایع آلاینده و آب بر جلوگیری می‌شود.
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.
سعید لیلاز گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی دشواری‌های زیادی را به چشم دیده است؛ از جنگ تحمیلی تا دوران دشوار سازندگی و ... مسئولان باید این نکته مهم را در نظر بگیرند که مردم ما مردمانی قانع هستند و شرایط را هم درک می‌کنند، اما اگر جامعه به این نتیجه برسد که عده‌ای خودی و عده‌ای غیرخودی هستند، بی شک صدای اعتراض‌شان را بلند خواهند کرد. پس لازم است، نظام حمکرانی رفتاری صحیح و صادقانه داشته باشد تا انسجام و اتحاد لازم محقق شود.
روسیه اعلام کرده است که در دوران ریاست شورای امنیت سازمان ملل به عنوان یک میانجی صادق عمل کند.
لیونل مسی، آرژانتینی ستاره پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا با ناکامی بی سابقه‌ای در دوران حرفه‌ای خود مواجه شد.
ژاوی هرناندز معتقد است در دوران حضور مورینیو روی نیمکت رئال، ال‌کلاسیکو بی جهت خصمانه شده بود.
وزیر کشور گفت: برای شناخت ماهیت اصلی انقلاب و تفاوت آن با دوران شاه پهلوی نگاهی به آمار‌ها باید داشته باشیم. مثلا اینکه درصد بالایی از مردم ما بی سواد بودند به حدی که در کشور ما نهضت سوادآموزی به راه افتاد. وضع اقتصادی مردم ما به گونه‌ای بود که ۴۹ درصد مردم زیر خط فقر بودند.
از ميان فيلمسازان جهاني كه در پنج دوره گذشته در بخش بين‌الملل جشنواره فجر حضور داشتند، مي‌توان به اين هنرمندان اشاره كرد: اليور استون، پل شريدر، ‌اي. آر. رحمان، ويكتور اريسه، الكساندر سوكوروف، ژان پير لئو، فرانكو نرو، نيكولا پيوواني، لوكا بيگاتزي، زينب آتاكان، كارن شاه نظروف، تيان ژوانژوانگ، وانگ شيائوشواي، اندرو لائو، يورن دانر، اليويا مگاتون، توماس ماخ، ريتي پان، روبرتو پرپنياني، فلوريان گالنبرگر، اوبرتو پازوليني، لخ مايفسكي، سميح كاپلان اوغلو، آندرئا پالائورو، صحرا كريمي، ويت هايدوشكا، اسماعيل فروخي، مايك فن ديم، زكي دميركوبوز، دارژان اوميربايف، جسيكا وودورث، ميكو هارادا، خوزه لوئيس گوئرين، ايوو فلت، امانوئل پرووس، يوانا كوز كراوزه، ميلچو مانچفسكي، ديميتريس آتانيتيس، يتيم اوستااوغلو، آيدا بگيچ، فريدريك تور فريدريكسون، روسودان گلورژيدزه، سالومه دميرا و...
adhd که به آن اختلال بیش فعالی و کمبود توجه هم گفته میشود، نوعی اختلال است که بر رفتار افراد تاثیر می‌گذارد. افرادی که مبتلا به این بیماری هستند نمی‌توانند به خوبی تمرکز کنند و در جمع کردن حواس مشکل دارند. این افراد بی قرار و حواس پرت به نظر میرسند. افرادی که به adhd مبتلا هستند سطوحی از اضطراب، بی خوابی و کم خوابی را تجربه میکنند و دارای اختلالات خواب هستند.
بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی هیچ جامی کسب نکرده بود تا اینکه امشب با شکست رئال، فاتح سوپرجام اسپانیا شد.
در فاصله 48 ساعت تا آغاز دربی در استادیوم آزادی هنوز داور آن مشخص نشده است!
تجربه حضور سخنگوی جوان دولت سیزدهم متذکر می‌شود که حضور بی واسطه و رودرو تا چه حد می‌تواند مفید باشد؛ لذا وقتی یک مسئول ارشد دولتی صریح از خواسته‌هاِ افراد معترض آگاه می‌شود، می‌تواند با پاسخ‌های صادقانه و منصفانه تا حد زیادی به رفع ابهامات ذهنی کمک کند و به جای اینکه آنان را به اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های تکراری و غیر اثرگذار ارجاع دهد، صمیمانه پذیرای سخن و درد دل دانشجویان باشد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال بدون توجه به اینکه دوران محرومیتش را پشت سر می‌گذارد، دقایقی پس از پایان سوت دیدار استقلال و آلومینیوم نقش اول یک جنجال دیگر شد.
هافبک جوان استقلال دوران نقاهت را پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد.
سرمربی استقلال احتمالا با اتفاق ویژه‌ای در دوران مربیگری خود مواجه شده و در شرایطی که تیمش در کورس قرار دارد، تغییرات مدیریتی را در آبی‌پوشان شاهد است.
محققان دانشگاه RMIT به تازگی به راهی برای جایگزینی سنگدانه‌های معمولی به کار رفته در بتن مانند شن و سنگ خرد شده با لاستیک‌های دور ریختنی دست پیدا کرده اند. این کار نوید بخش اقتصاد دورانی با هدف کمینه کردن ضایعات و استفاده بیشتر از منابع خواهد بود. آن‌ها می‌گویند بتن جدید سبزتر و سبک‌تر خواهد بود و هزینه‌های ساخت و حمل و نقل را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
احمدی نژاد نوشت: بیل راسل نه تنها یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران بود که ۱۱ عنوان بی بدیل را به دست آورد، بلکه یکی از پیشگامان جنبش حقوق مدنی نیز بود. خدا رحمتش کند.
امام رضا علیه السلام با ظرافت عملی بی مانند، روشی اتخاذ کرد که هم خواسته مامون تامین نشود، و هم سراسر بلاد پهناور اسلام به حق نزدیک شوند. ایشان در دوران حیات مبارک‌شان همواره در حال ترویج مکتب حسینی و بیان مظلومیت اهل بیت بودند که روایت‌هایی از آن در تاریخ درج شده است.
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ