دیدی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که فشارها بر یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم بیش از پیش افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدی هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است بسیاری از بازیکنانی که مجبور به بازی مقابل جود بلینگام بودند، از جدایی این بازیکن ناراضی نیستند.
قانون هنگامی کارایی دارد که همسو با اخلاق و سنت و رسوم باشد. قانونی که بخواهد در مقابل آن‌ها قد علم کند، خود را پیشاپیش ناکارآمد کرده است. نمونه آن قانون ماهواره و قوانین قبلی آن در زمینه رسانه‌هاست. از همان آغاز که این قانون تصویب شد، بسیار روشن بود که امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد. پس از گذشت مدتی و استهلاک شدید نیروی پلیس و... در مبارزه با ماهواره، اکنون به جایی رسیدیم که کلا قانون مزبور متروک محسوب می‌شود.
همان روز‌ها برای تهیه گزارش به یکی دو غسالخانه سر زدم و به چشم خویش دیدم که این بزرگواران در نهایت احترام و آرامش طوری با مردگان کرونایی رفتار می‌کنند که انگار بدن عزیزشان را غسل می‌دهند.
جاده چالوس یا جاده ۵۹ به همان اندازه که دیدنی و هیجان انگیز است، لقب خطرناک‌ترین جاده ایران را نیز یدک می‌کشد. اگر راننده با احتیاطی نباشید، عبور از جاده‌های پرپیچ و خم و باریک چالوس احتمالا برای شما خطرناک خواهد بود.
آرسنال که در دیدار امروز مقابل بورنموث در همان دقیقه اول دروازه‌اش را باز شده دید، در دقیقه ۲۱ مجبور به انجام یک تعویض اجباری شد.
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
مهدی قایدی با یک شوت دیدنی، در همان دقایق ابتدایی بازی توانست دروازه پیکان را باز کند.
مهاجم آماده این روزهای استقلال با یک گل دیدنی تیمش را در همان ده دقیقه ابتدایی مقابل پیکان پیش انداخت.
سامان فلاح به دلیل آسیب دیدگی، در همان دقایق ابتدایی دیدار برابر نفت مسجدسلیمان تعویض شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد، در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید.
ایوان پریشیچ، ستاره باتجربه تیم ملی کرواسی، مدعی شد این تیم قصد دارد برابر کانادا همان تیم همیشگی باشد.
بارسا در شبی که روبرت لواندوفسکی را در همان نیمه اول اخراج شده دید، موفق شد با نتیجه 2-1 اوساسونا را شکست بدهد.
بارسا در شبی که دو بازیکنش را در همان نیمه دوم اخراج شده دید، موفق شد با نتیجه 2-1 اوساسونا را شکست بدهد.
از همان لحظه برخورد سلمانی و واگنین هم مشخص بود که این آسیب دیدگی ستاره جوان سپاهان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
تیم استقلال توانست در نیمه نخست بازی با هوادار با ارائه یک نمایش هجومی با یک گل به برتری برسد.
تیم استقلال توانست در نیمه نخست بازی با هوادار با ارائه یک نمایش هجومی با یک گل به برتری برسد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شهید امیراحمدی همان گونه که پاسدار رأی مردم و حریم مردم‌سالاری دینی بود، از جان عزیز خویش هم برای پاسداری از امنیت مردم گذشت.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون فرآیند اخذ مالیات با مشکلات زیادی از نظر جریان ارتباطات مردمی همراه است، چراکه هنوز مسئله شرعی مالیات برای مردم حل نشده و برخورد ملت با مقوله مالیات همان برخورد در دوران ستم‌شاهی است.
دی‌دی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که سادیو مانه از شرایطی که در بایرن مونیخ دارد راضی نیست.
زن گفت: جناب قاضی به این فاکتور‌ها که مربوط به چند سال قبل است نگاه کنید. این آقا با فاکتورسازی یک جنس مثلاً ۱۰ هزار تومانی را با شرکت ۱۵ هزار تومان حساب می‌کند. باید همان موقع که با آب و تاب از زیرکی و فاکتورسازی همکارانش تعریف می‌کرد می‌فهمیدم که این‌ها کار خودش بوده است.
در برخی کشور‌ها اگر سارق برای ۳۰سرقت دستگیر شود، مجازاتی متناسب با همان میزان سرقت خواهد داشت، اما در ایران ۱۰سرقت یا ۵۰سرقت فقط یک مجازات برای سارق دارد: «اگر سرقت اولی باشد، ۳ماه و یک روز و اگر سابقه‌دار باشد، نهایت ۷سال. در مواردی هم که شاکی خصوصی ندارد، شامل عفو می‌شود. زندانی هم شوند به‌راحتی مرخصی می‌گیرند و در برخی موارد، حین مرخصی سرقت هم می‌کنند. به لحاظ اطلاع از قانون هم حرفه‌ای‌تر شده‌اند.»
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های همراه اول روی شبکه راه‌اندازی شده 5G توسط این اپراتور، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.
در گناه بی حجابی سه گروه گناهکار هستند اول کسانی که بی حجابی می‌کنند، در هر کجای کشور بی حجابی به منزله ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است و خیانت به مردم به شمار می‌رود. دوم افرادی که بستر این گناه را فراهم می‌کنند و سوم آن‌هایی که به بی حجابی تشویق می‌کنند.
به خاطر عقبه‌ای که با آنها داشتم حساس شدم و دیدم داستان فیلم، داستان همان سریال «والعصر» با مضامینی همچون گروگانگیری، روایت یک بسیجی و همسرش،عموی فرمانده سپاه کاراکتر بسیجی، درگیری‌های اطلاعاتی در خارج از محیط گروگانگیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ