معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به اهتمام ایران به پایان یافتن درگیری مسلحانه در اروپا، گفت: منافع اروپا اقتضا می‌کند تا میز گفتگو برای حل و فصل اختلاف‌ها از هر گزینه دیگری دسترس‌تر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
این یک دیدار ویژه برای نماینده تیم المپیک ایران بود که با پایان یافتن اردوی استانبول سری به دبی زده بود.
این یک دیدار ویژه برای نماینده تیم المپیک ایران بود که با پایان یافتن اردوی استانبول سری به دوبی زده بود.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
برنامه ممیزی اجباری دولت‌ های عضو سازمان بین‌المللی دریانوردی با پایان یافتن همه‌گیری ویروس کرونا، از سر گرفته شده و قرار است در جمهوری اسلامی ایران نیز تیرماه ۱۴۰۳ اعمال شود.
تنش بین فوتبال ایران و عربستان با توجه به بهبود روابط سیاسی دو کشور پایان یافته است و امروز شاهد تقابل تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان در دبی خواهیم بود.
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با رژه دریایی یگان‌های شناور سطحی شرکت کننده در رزمایش از مقابل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «جماران» پایان یافت.
با پایان یافتن مهلت نام نویسی در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو در ساعت ۱۳ امروز، برندگان نهایی این طرح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند.
جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون صدور قطعنامه علیه ایران پایان یافت.
ازبکستان در نیمه اول بازی با اندونزی به نتیجه تساوی رسید و عراق با یک گل به برتری دست یافت.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالکردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش پایان یافت.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.
اسامی 16 تیم راه یافته به مرحله نهایی جام ملت های زیر 17 سال آسیا 2023 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
با پایان یافتن خودروهای ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌خودرو با معضل خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.
با پایان یافتن مرحله نخست سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، نفرات برتر دو بخش امتیازی و کوهستانی مشخص شدند.
تیم سه نفره جودو ایران با یک مدال نقره و یک برنز به کار خود در رقابتهای بین المللی تاجیکستان پایان داد.
میخائیل اولیانوف با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که هیچ تصمیم و قطعنامه‌ای از سوی شورای حکام صادر نشده و فقط تبادل نظر صورت گرفته است.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که نشست شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
آمریکا و اروپا ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به روند مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهند یا خیر.
بدهی خارجی ایران در پایان تیر ماه سال جاری، ‌به رقم ۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۹.۸ درصد کم شده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش مدعی شد: «ایران در سال 2031 که توافق به پایان می‌رسد قادر به دستیابی به سلاح هسته‌ای خواهد بود».
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ