پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران به بدترین شکل ممکن لیگ ملت‌ها را به پایان رساند.
در پایان روز نخست مسابقات رکوردگیری دوومیدانی‌ جهت انتخاب تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی، هیچکدام از زنان ورزشکار به رکوردهای مدنظر فدراسیون نرسیدند.
مهاجم الجزایری السد که از گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس برای تقویت خط حمله به شمار می‌آید در لیگ قطر ماندنی شد.
سرمربی تیم ملی ایران پس از یک دهه دوباره توانست جام قهرمانی به دست بیاورد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد اگر در انتخابات پیروز شود می‌تواند به راحتی به جنگ اوکراین پایان دهد.
مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز آینده (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) با برگزاری 7 مسابقه تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.
باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
جریان موقت ده روزه زاینده‌رود اصفهان که با هدف توزیع آب برای کشت سری دوم کشاورزان شرق استان اصفهان، افزایش یافته بود، به نقطه پایانی رسید و شهروندان اصفهان و گردشگران، این روز‌ها با حضور در حاشیه رودخانه، آواز خداحافظی سر داده‌اند.
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
فدراسیون وزنه‌برداری دوباره اختیار سالن مسابقات آزادی را به دست گرفت و طبق توافق، پیمانکار باید سالن را تخلیه کند.
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
اگر در حدفاصل اندک باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی خبری درباره جدایی یکی از ستاره های ملی پوش تیم استقلال منتشر شد نباید باعث تعجب هواداران شود.
الفیصلی در پایان هفته سیزدهم لیگ یک عربستان صدرنشین شد.
در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فرانسه با برتری ۲-۱ مقابل انگلیس به جمع ۴ تیم برتر جام رسید.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
مهاجم ایرانی پورتو به دنبال گلزنی دوباره در لیگ پرتغال پس از چهار بازی است.
آیا لوکا مودریچ واقعا بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کند؟ این سوالی است که شروع داستان روی پای خود ایستادن کرواسی خواهد بود.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
دبیر کل اتحادیه عرب درباره عدم تمدید آتش بس یمن که مهلت آن امروز به پایان می رسد، هشدار داد.
دربی منچستر این هفته در حالی برگزار خواهد شد که بازگشت منچستریونایتد به دوران اوج نوید یک دیدار تماشایی را می‌دهد.
قیمت نفت دوباره به دلیل نگرانی‌های تقاضا، افزایش ذخایر و احتمال اینکه دولت بایدن تصمیم جدیدی برای استفاده از ذخایر اضطراری صادر کند، کاهش یافت.
کارلوس کی‌روش با کوله‌باری از تجربه برای سومین دوره متوالی تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی هدایت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ