با پایان یافتن پروژه بررسی باستان‌شناسی بخش مرکزی شهرستان جهرم که به شناسایی ۱۶۱ اثر و محوطه انجامید، بررسی باستان‌شناسی این شهرستان پس از ۱۰ سال به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تشکیل جلسه داد.
نمایندگان سرانجام و پس از رفت و برگشت‌های مکرر، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را تصویب کردند و انتخابات امسال بر اساس قانون جدید برگزار می‌شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، گفت: تلاش ما آن است که در نهایت تا اواخر شهریور ماه گزارش بررسی‌های خود درباره برنامه هفتم توسعه را به شورای نگهبان ارائه دهیم.
هیئت عالی نظارت مجمع، صبح امروز(شنبه) تشکیل جلسه داد و به بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست‌های کلی پایان داد.
دقایقی پیش و با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی صبح امروز به پایان رسید.
همزمان با تضعیف هژمونی آمریکا در نقاط مختلف جهان، به نظر می‌رسد دلار آمریکا نیز به همین سرنوشت دچار شده و در حال از دست دادن جایگاهش در بازارهای جهانی است.
سخنگوی شورای نگهبان از پایان جلسه بررسی لایحه بودجه 1402 کل کشور خبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی بودجه اعلام کند.
رئیس مجلس گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی اعلام کند.
بررسی حواشی عجیب دیدار نود و پیکان خیلی از مسائل را روشن می‌کند؛ اینکه ورزشگاه ارومیه فاقد استانداردها است و بهترین ناظر فدراسیون هم نمی‌تواند جلوی اتفاقاتش را بگیرد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس تلاش می‌کنیم که بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا پایان سال به اتمام برسانیم.
در حالیکه بررسی ها از وضعیت تولید، حکایت از کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش در این بخش دارد بانکها نیز نسبت به پرداخت تسهیلات به این بخش در ماه های پایانی سال کم کاری می کنند.
گروه بررسی باستان‌شناسی زیر آب در دریای مازندران که در پی کشف لنگری عظیم و تاریخی در دریای مازندران در محدوده ایزدشهر شهرستان نور تشکیل شد، به کار خود پایان داد.
با پایان رسیدن مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، نگاهی خواهیم داشت به مرحله گروهی ادوار مختلف جام جهانی.
بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه ۱۴۰۱ حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در سال جاری می‌باشد.
بررسی آمار ساتبا نشان می‌دهد،درحال حاضر ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر نصب شده بالغ بر ۹۷۰ مگاوات بوده و بابهره‌برداری از نیروگاه‌های احداث شده تا پایان سال این رقم به بیش از ۱۱۲مگاوات می‌رسد.
بررسی مکالمه‌های سولماز و آخرین تماس‌های او نخستین مرحله از تحقیقات مأموران بود که پلیس را به چند قدمی قاتل رساند. به طوری‌که مشخص شد سولماز مدتی با مرد متأهلی به نام اردلان در ارتباط بوده است.
به گفته کارشناسان شاخص کل بازار سرمایه با توجه به حجم معاملات پایین و شرایط حاکم بر اقتصاد کشور در شش ماه دوم سال هم در وضعیت فعلی و بین کانال ۱ میلیون ۴۰۰ تا ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نوسان خواهد داشت.
نورنیوز نوشت: بررسی پاسخ‌های آمریکا دست‌ِکم تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
بحث، بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای مجمع به پایان رسید.
بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده امروز (پنجشنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید.
آمریکا با تایید ارسال پاسخ به اتحادیه اروپا: بررسی نظرات ایران به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ