اتحادیه اروپا مشغول بررسی پیشنهادی است که طبق آن شرکت هایی که از بیشترین پهنای بانداینترنت استفاده می کنند باید پرداخت در هزینه های توسعه زیرساخت نسل جدید اینترنت سهیم شوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مستند جدید نتفلیکس نشان می‌دهد که نیروهای نظامی سرتاسر جهان برای تولید سلاح‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی رقابت می‌کنند.
کمپانی نتفلیکس داستان زندگی وینیسیوس جونیور را در قالب مستند عرضه خواهد کرد.
جورجینا رودریگس مدل آرژانتینی در برنامه نت‌فلیکس خود، به نام «من جورجینا هستم»، فاش کرد که اغلب توسط دوستانش در مورد ازدواج با رونالدو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او اضافه کرد که جدیدترین آهنگ جنیفر لوپز با نام The Ring باعث افزایش طعنه‌های دوستانش به او شده است.
در فصل دوم مستند نتفلیکس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو را در ماشینی ویژه می‌بینیم که اولین ماشین از بین ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده است.
دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلاست و این اختلال خسته‌اش کرده است.
دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلا است و این اختلال خسته‌اش کرده است.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو در مورد تمام جزئیات زندگی خود در مستند نتفلیکسش صحبت کرده، اما هواداران تناقض‌هایی در حرف‌های او پیدا کردند.
نقص فنی موجب شده نتفلیکس از دسترس خارج شود و بیش از ۱۱ هزار کاربر آن در آمریکا نتوانند از این طریق فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
نتفلیکس، تیک تاک و یوتیوب به لطف توانایی خود در تعیین اهمیت و جذابیت محتوا عمل کرد خوبی داشته اند. آن‌ها به داده‌های فراوانی دسترسی دارند که تعیین می‌کنند هر شخص به چه طریقی چه چیزی تماشا می‌کند. با وجود موفقیت آن‌ها تعیین اینکه هر شخص "چه چیزی" تماشا می‌کند دو چالش بزرگ پدید آورده.
«سگ و پسر» یک انیمیشن سه دقیقه‌ای کوتاه از بخش تولیدی شرکت نتفلیکس در توکیو است و دارای مناظری در پس زمینه تصاویر است که توسط هوش مصنوعی شرکت هنری Rinna Inc. تولید شده است.
جورجینا رودریگس با تبلیغ فصل دوم برنامه پرطرفدار خود در نتفلیکس، طرفداران را هیجان‌زده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ