سمنان- معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور، گفت: تولیدات کشاورزی ما در کشور پس از پیروزی انقلاب از ۲۰ میلیون تُن، به ۱۲۵ میلیون تُن افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدابراهیم حسن‌نژاد به عنوان معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی معرفی و منصوب شد.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنعت دام و طیور رکورددار سرمایه‌گذاری در کشور است و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در این صنعت به کار گرفته شده است.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش کشاورزی گفت: مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی بویژه تولیدات صادرات محور در دستور کار است.
وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با معاونت امور تولیدات دامی بر حفاظت از ذخایر ژنتیکی بومی دام و طیور به عنوان یک فعالیت پایه در کنار توجه به نژادهای باکیفیت دنیا تاکید کرد.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوزستان اولین و بزرگترین تولید کننده چغندرقند پاییزه کشور است.
ساری- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از مازندران به عنوان پیشانی صنعت طیور کشور یاد کرد و گفت: کشورهای همسایه متقاضی مرغ ایران هستند.
زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.
تبریز-سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با توجه به اطلاعیه هواشناسی کشاورزی به باغداران هشدار داد برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات پیشگیریهای لازم را انجام دهند.
اهواز - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این استان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند در فصل پائیز را در کشور دارد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از رشد تولید محصولات باغبانی در سال جاری در کشور خبر داد و گفت: تولیدات باغبانی کشور امسال به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن رسیده است.
یک اقتصاددان گفت: بسیاری از معضلات ریشه در تصمیمات مدیریتی دارد. عدم ثبات سیاست ها، قوانین و مقررات مزاحم سرراه تولیدات صنعتی، کشاورزی و دامی کشور و... سبب شده تا سرمایه زیادی از بین برود.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه کرد واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.
سال هاست کشور با نرخ تورم دو رقمی مواجه است برای اینکه ازاثرگذاری تغییرات نرخ ارز وکسری بودجه بر تورم درک بهتری و بیشتری داشته باشیم بایدبه علت و منشأ تورم در اقتصاد ایران نگاهی داشته باشیم.
سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور و معاونت تولیدات امور دامی وزارت جهاد کشاورزی با هدف اجرای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.
در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.
سبزوار ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کاهش تولیدات کشاورزی به هر دلیلی قابل قبول نیست، چرا که این بخش ارتباط مستقیمی با امنیت و استقلال کشور دارد.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از صادرات بیش از ۲۰۰ تن انار خراسان رضوی در سال جاری به خارج از کشور خبرداد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در راستای حمایت از تولیدات بخش کشاورزی ۱۵ هزار میلیارد تومان به کشاورزی قراردادی اختصاص یافته است.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید جلوی خام فروشی تولیدات کشاورزی و صنعتی گرفته شود، گفت: تقویت زنجیره ارزش در دستور کار باشد.
محصولی دانش بنیان با کمک فناوری ژئوماتیک طراحی و تولید شد که امکان بازدهی بیشتر برای تولید محصولات زراعی را به کشاورزان می‌دهد.
بندر امام- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: موازنه منفی در حوزه پروتئینی در خوزستان وجود دارد و با توجه به ایجاد کمیته سرمایه گذاری در سازمان از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ