رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش کشاورزی گفت: مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی بویژه تولیدات صادرات محور در دستور کار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری انتخابات یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها در دو سال اخیر که وزارت ورزش و جوانان را هم با چالش مواجه کرده، یکی از دغدغه‌های سرپرست جدید برای عبور بی‌دردسر از آن است.
دژان کولوسفسکی قول داده است که هر کاری می‌تواند انجام دهد تا هری کین را متقاعد کند در تاتنهام بماند.
اسپورت امروز نوشت که منچسترسیتی برای فروش ژوائو کانسلو به بارسا رقم بالایی درخواست کرده و حتی انتقال قرضی او نیز با دشواری همراه خواهد بود.
تفاهم نامه همکاری در زمینه قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و اجرای طرح‌های کلان در حوزه انرژی تجدید پذیر بین سازمان پژوهش های علمی ایران و ساتبا منعقد شد.
اصفهان- شماری از تشکل‌های مردم نهاد محیط‌زیستی در نامه‌ای به استاندار اصفهان خواهان تداوم جریان زاینده‌رود و ممانعت از قطع دوباره آب در بزرگترین رودخانه دائمی فلات مرکزی ایران شدند.
رسانه اسپانیایی از مانع بزرگ برای بازگشت مسی به بارسلونا خبر داد.
در راستای بررسی و ارزیابی آثار قانون مانع‌زدایی از صنعت برق یک نشست کارشناسی با حضور کارشناسان و مسئولین صنعت برق کشور برگزار شد.
سقط جنین در اسپانیا در سال ۱۹۸۵ جرم زدایی شد، سپس در سال ۲۰۱۰ قانونی شد، اما سقط جنین همچنان در این کشور کاتولیک حقی پر از مانع و دشواری است.
آستانه اشرفیه - استاندار گیلان با تاکید بر مانع زدایی در مسیر جامعه صیادی استان، گفت: تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی گیلان برای حل مشکلات صیادان استان بسیج می‌شود.
رئیس جمهور «قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق» را برای اجرا به وزارتخانه‌های نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
محمدباقر قالیباف در نامه ای به سیدابراهیم رئیسی قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق را ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق را ابلاغ کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف ماده ۸ طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق جهت تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.
طرح توسعه مانع زدایی از صنعت برق که این روزها به مرحله تصویب نزدیک تر شده، موجب می شود تعرفه برق تاسیسات گردشگری از جمله بوم گردی ها به دلیل صنعتی شدن ۱۰ برابر افزایش پیدا کند.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در جلسه چهارشنبه هیئت مقررات زدایی با هیئت عالی نظارت اتاق اصناف ایران قرار بر این شد تا به این نهاد (اتاق اصناف) زمان داده شود تا موانع موجود برداشته شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق را اصلاح کردند.
آغاز سفرهای آخر تابستان و نبود بلیت پرواز، تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث فرهنگی ملی و جهانی، برگشت طرح مانع‌زدایی از توسعه برق از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق به درخواست عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، به کمیسیون انرژی برگشت.
معاون گردشگری کشور درباره طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مجلس شورای اسلامی گفت که وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به محض اطلاع از این طرح، مکاتبات و رایزنی‌های خود را آغاز کرده است.
در جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران پذیرش موقت معتادان متجاهر دارای اختلال اعصاب و روان تا زمان سم زدایی و معرفی نیروهای مورد نیاز مرکز منع پذیرش ماده ۱۶ دارای اختلال اعصاب و روان بررسی شد.
شیراز- ۳۱ هزار هکتار نخلستان در فارس می تواند عامل موثری برای محرومیت زدایی در این استان باشد اما کشت سنتی به مانعی در راستای افزایش صادرات تبدیل شده است.
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات این شورا به طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات این شورا به طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق خبر داد.
اطلاعیه بهمن موتور در خصوص لغو عرضه خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم در بورس کالا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ