یک اقتصاددان گفت: بسیاری از معضلات ریشه در تصمیمات مدیریتی دارد. عدم ثبات سیاست ها، قوانین و مقررات مزاحم سرراه تولیدات صنعتی، کشاورزی و دامی کشور و... سبب شده تا سرمایه زیادی از بین برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: مسابقه سختی مقابل چین‌تایپه داشتیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مسابقه با هنگ‌کنگ دیدار تدارکاتی برایمان بود، گفت: بازی با این تیم مسابقه راحتی برای ایران بود و پیش بینی می‌کردیم که دیدار سختی نباشد.
تقابل ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با نساجی یکی از ویژه ترین بازی های هفته دوم را رقم می زند.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.
در دو ماه می و ژوئن که تقریبا مصادف با میانه اردیبهشت ماه تا تیر ماه سال 1402 هجری شمسی است، روسیه حاضر به صادرات نفت با 9 دلار پایین تر به چین شده است این در حالی است که ایران نفت خود را با ۱۲ الی ۱۵ دلار تخفیف به ازای هر بشکه به چین صادر کرده است.
لخ پوزنان در غیاب بازیکن ایرانی خود به پیروزی در نخستین مسابقه لیگ کنفرانس رسید.
کمیته ملی المپیک با تکیه به شعار کیفی گرایی اقدام به کاهش سهمیه‌ها برای بازی‌های آسیایی کرده اما ازطرفی شرایط اعزام ورزشکاری را مهیا کرده که جایی در اردوها و مسابقات دو سال اخیر نداشته است.
جشنواره سالانه قایق اژدها در هنگ کنگ و تایوان جشن گرفته می شود.
مسابقه فوتبال «خیر خواهانه» منتخب یزد - رسانه ورزش
نواک جوکوویچ به همراه بزرگان ورزش جهان مسابقه فوتبال برگزار می‌کند.
قمی گفت: امسال رهبری فرموده اند سال مهار تورم، اما برخی فکر کردند ایشان فرموده اند سال بهار تورم. شما ببینید که دولتی‌ها برای گران کردن خدمات و کالا‌های خود مسابقه گذاشته اند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید در خبر‌ها می‌خوانید که فلان جنس ۳۰ درصد افزایش یافت. وی گفت:‌ای کاش رهبری امسال را سال مهار تورم اعلام نکرده بودند، چون برخی از دولتی‌ها عملا با این شعار بازی می‌کنند.
ترنت الکساندر آرنولد بعد از تساوی 2-2 لیورپول مقابل آرسنال درگیری‌اش با گرانیت ژاکا بازیکن حریف را واکنشی طبیعی دانست و گفت لیورپول به دلیل شروع بد مسابقه نتوانست به پیروزی برسد.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو که در دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در یک وزن بالاتر کشتی گرفت؛ به فینال این رقابت‌ها نرسید.
صحبت‌های آنالیزور پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از مسابقه برابر هوادار برای او دردسرساز شد.
عارف آقاسی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد فصل خود در مسابقه قبلی از بازی حساس مقابل سپاهان محروم بود.
برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.
کم مانده بود هنرنمایی وینگر ذوب‌آهن در دقیقه شصت مسابقه برای استقلالی‌ها گران تمام شود.
محمدرضا گرایی شب گذشته در حالی که عملکرد خوبی در سه دقیقه اول مسابقه داشت، در سه دقیقه دوم مغلوب حریف صربستانی خود شد.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
گرایی با اینکه با اجرای فن از داور ۵ امتیاز گرفت و حریف را ضربه فنی کرد، اما در ادامه این امتیازات پذیرفته نشد. در ادامه این مبارزه کشتی‌گیر کره‌ای به دلیل آسیب‌دیدگی کنار رفت و این مسابقه برگزار نشد. گرایی ۵ بر یک پیروز شد.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ