زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
راه‌های تقویت تعامل و توسعه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و فناوران و تولیدکنندگان تجهیزات شناختی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور کنیا گفت: همکاری ایران با قاره آفریقا ریشه تاریخی دارد و ما معتقدیم این روابط می‌تواند میان دو ملت ایران و کنیا روز به روز توسعه یابد.
رئیس جمهور گفت: همکاری ایران با قاره آفریقا ریشه تاریخی دارد و معتقدیم این روابط می‌تواند میان دو ملت ایران و کنیا روز به روز توسعه یابد.
ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف چند سند همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صلیب سرخ مقدونیه شمالی به امضا رسید.
یادداشت تفاهم همکاری میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و اتحادیه فدرال توسعه اقتصادی و بازرگانی خارجی آلمان (BWA) امضا شد.
معاونت علمی با آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در راستای توسعه همکاری های بین دو کشور در حوزه علمی، فناوری و نوآوری توافقنامه ای امضا کرد.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با احیای روابط سیاسی با عربستان، دستیابی به تجارت یک میلیارد دلاری در کوتاه مدت و ارتقای آن به ۲ میلیارد دلار در میان مدت هدفگذاری شده است.
سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره روند رو به رشد همکاری ها میان جنبش حماس و جنبش حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس عراق بر ضرورت گسترش همکاری اقتصادی میان دو کشور ایران و عراق تاکید کردند.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان تدارکات پزشکی با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در راستای توسعه فناوری در حوزه فرآورده‌های دارویی و تجهیزات پزشکی امضا شد.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
معاون اول رییس گفت: توسعه و ارتقاء همکاری با کشورهای همسایه از راهبردهای جدی دولت است و در این میان کشور روسیه از جایگاه خاصی برخوردار است.
معاون اول رییس گفت: توسعه و ارتقاء همکاری با کشورهای همسایه از راهبردهای جدی دولت است و در این میان کشور روسیه از جایگاه خاصی برخوردار است.
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از روابط بسیار خوب ایجاد شده میان شرکت‌های تجاری ایران و مالزی اظهار داشت: موضوعات مختلفی در جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه وجود دارد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شرایط برای گسترش همکاری میان ایران و روسیه چه در زمینه تولید خودرو و چه در تامین قطعات فراهم شده است.
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت بیزینس راشا روسیه جهت توسعه و افزایش همکاری‌های تجاری دو کشور امضا شد.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ