اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوزستان اولین و بزرگترین تولید کننده چغندرقند پاییزه کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال ملاثانی تاکید کرد همه خوزستان باید برای موفقیت این تیم تلاش کنند.
بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان روز گذشته (۱۱ مردادماه) حداکثر دما در ایستگاه هواشناسی امیدیه ۵۱.۸، شوش ۵۱.۵، آبادان ۵۱.۳، بستان ۵۱.۲، صفی آباد دزفول ۵۰.۵، اهواز، رامهرمز و بندر ماهشهر ۵۰.۲ درجه سانتیگراد بوده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در اغلب مناطق خوزستان مورد انتظار است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته، هوای سه شهر استان به ۵۰ درجه سانتی گراد رسید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به استقرار توده هوای گرم در استان از ثبت دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد در پنج شهر استان خبر داد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این استان تأمین کننده ۵۰ درصد نیاز کشور ام دی اف است که همواره در تلاش هستیم تا این میزان به ۷۵ درصد برسد.
مسجدسلیمان- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادها است، لذا پیگیری امور مراجعان تا به نتیجه رسیدن این امر مهم دنبال شود.
مسجدسلیمان- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادهاست، لذا پیگیری امورات مراجعان تا به نتیجه رسیدن این امر مهم دنبال شود.
اهواز- فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: با توجه به ظرفیت خوب پرسنل نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایر، بزرگان و مسئولان خوزستان، این استان باید به محلی ناامن برای مخلان امنیت مردم شود.
با پایان سی‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، تیم لرستان بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ خوزستان نایب قهرمان شد و توابع تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
«فکر می‌کنم قهرمانی لسترسیتی بزرگترین شگفتی ورزشی است. نمی‌توانم تصور کنم اتفاقی عجیب‌تر از این رخ بدهد.»این صحبت‌های گری لینه کر بعد از قهرمانی این تیم است.
فولاد خوزستان هرگز مقابل الهلال موفق نبوده اما برابر دیگر حریفان عربستانی نتایج خوبی کسب کرده است.
پیش از دیدار با فولاد در خوزستان همه آمارها علیه سپاهان بود و شاید جایگاه این تیم را هم در صدر به خطر می‌انداخت اما مورایس به خوبی از این بزرخ خارج شد.
سرمربی فولاد خوزستان بزرگترین دغدغه‌اش در این تیم را نبود مهاجمی تخصصی عنوان کرد.
بازیکن اسپانیایی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه از سطح فوتبال ایران شگفت زده شده و تصوراتش درباره این رقابت‌ها غلط بوده است، گفت: از گلزنی مقابل پرسپولیس که بزرگترین تیم ایران است خوشحالم.
بازیکن با تجربه فولاد خوزستان مصاحبه تندی علیه صحبت‌های برخی بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه فولاد آره‌نا انجام داده است.
اهواز- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: سهام این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس به‌زودی عرضه می‌شود.
اهواز- استاندار خوزستان، ظرفیت فعلی بنادر استان را ۸۵ میلیون تن عنوان کرد و گفت: برنامه توسعه‌ای در استان دنبال می‌شود تا بزرگترین بندر شمال غرب خلیج فارس در این منطقه راه اندازی خواهد شد.
افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی خوزستان، سی و دومین نشست اوپک پلاس و نشست خبری شرکت توانیر و برق حرارتی از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.
طرح آبرسانی غدیر به منظور تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
اهواز- سرانجام طرحی که از دولت «احمدی نژاد» شروع شده بود، فردا و در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود تا آب با کیفیت در شبکه آبرسانی شهرهای خوزستان جاری شود.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: منبع آب را در پروژه غدیر از سد کرخه به سد دز تغییر دادیم تا آب با کیفیت به خوزستان برسد. برای نقطه نقطه کشور برنامه داریم.
خرس گرسنه نوجوان ایلامی را درید!
فولاد خوزستان برترین تیم فوتبال ایران شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ