با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدابراهیم حسن‌نژاد به عنوان معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی معرفی و منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از برنامه‌ریزی برای بهینه‌سازی مصرف نهاده‌ها براساس کیفیت و عیار ماده مغذی به ویژه پروتئین خبر داد.
مراسم تقدیر معاون امور زنان رئیس جمهور از خبرنگاران
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنعت دام و طیور رکورددار سرمایه‌گذاری در کشور است و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در این صنعت به کار گرفته شده است.
مدیرکل دفتر تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی الزام نصب تجهیزات آسیاب و میکسر برای صدور پروانه بهره برداری واحدهای مرغ گوشتی را حذف کرد.
وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با معاونت امور تولیدات دامی بر حفاظت از ذخایر ژنتیکی بومی دام و طیور به عنوان یک فعالیت پایه در کنار توجه به نژادهای باکیفیت دنیا تاکید کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با معاون وزرای امور خارجه ترکیه و سوریه دیدار و گفتگو کرد.
لنگرود- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ایران رتبه هشتم پرورش نوغان دنیا را دارد، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا این فاصله را کاهش دهیم.
ساری- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از مازندران به عنوان پیشانی صنعت طیور کشور یاد کرد و گفت: کشورهای همسایه متقاضی مرغ ایران هستند.
معاون امورحج و عمره سازمان حج و زیارت برای پیگیری جدول زمانبندی و روند اجرایی حج پیش رو عازم عربستان شد.
نشست دوجانبه معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و پلیس بین‌الملل فراجا در راستای تقویت همکاری‌های مشترک بویژه در حوزه استرداد مجرمین و پیگیری اعلان قرمزها برگزار شد.
دیدار وزیر امور خارجه با معاون بشر دوستانه دبیر کل سازمان ملل
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از رشد تولید محصولات باغبانی در سال جاری در کشور خبر داد و گفت: تولیدات باغبانی کشور امسال به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن رسیده است.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه کرد واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.
معاونان رئیسی و روحانی با موضوع زنان در برنامه تلویزیونی مناظره می‌کنند.
سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور و معاونت تولیدات امور دامی وزارت جهاد کشاورزی با هدف اجرای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
دیدار وزیر امور خارجه با معاون وزیر خارجه ونزوئلا
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در بیروت با «حسام فیصل»، مدیر بهداشت، سوانح، تغییرات اقلیمی و بحران‌ها در دفتر منطقه‌ای خاومیانه دیدار کرد.
ساری- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از مازندران به عنوان استان خاص و پیشتاز در صنعت طیور یاد کرد.
هیئت وزارت امور خارجه قطر به ریاست محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای بعد از ظهر امروز با دکتر حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای امروز با معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت:چند سال برای تولیدات کودک و نوجوان برنامه ریزی و سیاستگذاری می‌شود اما زمانی تولیدات قرار است اکران شود که دوره آن گذشته است و مخاطب کودک آن را نمی پذیرد.
با حکم شهردار تهران معاون امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد.
نشست خبری انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بعد از ظهر شنبه 5 شهریور 1401 با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
پیمان جبلی در این حکم خطاب به عابدینی نوشته است: «نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای جناب عالی، به موجب این حکم شما را به‏ عنوان معاون امور استان‌ها منصوب می‌ نمایم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ