سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی: عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیروان این مکتب عظیم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار قاآنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است گفت: شهید سلیمانی الگوی برجسته رفتار انسانی در خارج از مرز‌ها بود که اقدامات معنوی وی به صورت دامنه دار در جبهه‌ی مقاومت نمایان شد.
دربی دوستانه تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس کرمان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز یکی از مظاهر پایبندی و تعهد به اصول عدم تعهد، حمایت از مردم فلسطین در مقابل ظلم سازمان یافته‌های است که از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله، «نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر» است.
رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
رژیم حامی کودتاها علیه دولت‌های مردمی بهتر است با رعایت اصول منشور ملل متحد از مداخله در امور داخلی کشورها خودداری کند.
رهبر انقلاب فرمودند: امروز شاهد افول تدریجی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم؛ سرعتش هم روز به بروز بیشتر می‌شود.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
رهبران سودانی در کنار مردم این کشور با شرکت در تظاهراتی در خارطوم، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان را محکوم کردند.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد اسرای فلسطینی از اول ماه مبارک رمضان دست به اعتصاب غذا می‌زنند و این جنبش هرگز اسرای فلسطینی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی، تنها نخواهد گذاشت.
زمانی که صحبت از گیاه خواری به میان می‌آید اصول اولیه مشابه هستند که شامل خوردن غذا‌های گیاهی به دلایل زیست محیطی، اخلاقی، بهداشتی یا مذهبی است. با این وجود، در حالی که گیاه خواران از نوع وجترین عمدتا گوشت را حذف می‌کنند وگان‌ها از رژیم غذایی بسیار محدودتری پیروی می‌کنند و تمام محصولات حیوانی از جمله شیر، تخم مرغ و عسل را نیز حذف می‌کنند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که اخیرا با تعرض به مسجدالاقصی موجبات محکومیت بین المللی این اقدام را به وجود آورد، بار دیگر از عزم خود برای تعرض به قبله اول مسلمانان جهان سخن گفت.
رژیم صهیونیستی روز اول نوامبر ۲۰۲۲ درحالی ناچار از برگزاری پنجمین انتخابات سراسری پیاپی در چهار سال اخیر است که نظرسنجی‌ها نشان دهنده چشم‌انداز امیدوار کننده‌ای برای حل این بحران نیست.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز ۳۷۷ شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان، یورش برده اند.
ضریب هوشی آن دسته از کودکانی که در دو سال اول زندگی رژیم غذایی آنان به‌طور منظم شامل بیسکویت، شکلات، شیرینی، نوشابه و چیپس بود، تا سن هشت سالگی تا دو امتیاز ضریب هوشی کمتری داشتند.
آموزش اصول سازمانی، ارتباطات پنهانی، شیوه های اجتماع سازی مبتنی بر سند ابلاغی مرکزیت حیفای رژیم صهیونیستی و بهره گیری هدفمند از رسانه های بیگانه از جمله اقدامات نشست تشکیلاتی ابلاغی مرکزی حزب جاسوسیی بهائیت بوده است.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: بارها اعلام کردیم سلاح هسته‌ای در دکترین ما جایی ندارد. رژیم صهیونیستی از اول نمی‌خواست ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند.
معاون اول قوه قضائیه با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ نیروی عملیاتی هلال احمر در دهه اول، از پوشش امدادی تجمع مردم تهران برعلیه جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ نیروی عملیاتی هلال احمر در دهه اول، از پوشش امدادی تجمع مردم تهران برعلیه جنایت رژیم صهیونسیتی خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه نتیجه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه است و ایران حامی همیشگی فلسطین است.
قاآنی با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است اظهارکرد: فرزندان حزب الله با از بین بردن این رژیم جعلی آرزوی دیرینه امام خمینی (ره) که همان محو اسراییل از روی نقشه و کره زمین است را محقق می‌کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است گفت: فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ