جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد اسرای فلسطینی از اول ماه مبارک رمضان دست به اعتصاب غذا می‌زنند و این جنبش هرگز اسرای فلسطینی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی، تنها نخواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در خارج، در گفتگو با مهر تأکید کرد که مقاومت هرگز در برابر رژیم اشغالگر قدس، به زانو در نخواهد آمد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان جولان اشغالی را محکوم کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران هرگز موفق به شکست اراده مقاومت ما یا پایداری مردم ما با تشدید حملات تروریستی‌شان نخواهد شد.
عضو ارشد حماس گفت: حمله نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به سخنان نتانیاهو خواستار ادامه نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی شد.
فولاد خوزستان هرگز مقابل الهلال موفق نبوده اما برابر دیگر حریفان عربستانی نتایج خوبی کسب کرده است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است، تاکید کرد که جنایت های صهیونیست ها هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده آنها شود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس مرتضی اکرمی با تجربه بازی حساس شهداب و هراز را سوت می‌زند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به مناسبت روز شهید فلسطین بیانیه ای صادر و تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی هرگز موجب تضعیف روحیه فلسطینیان نخواهد شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد: هرگز اجازه اجرای طرح های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی دهیم.
در حساس ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل و پیکان به مصاف هم خواهند رفت.
رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، گفت: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، گفت: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
در حساس ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال دو تیم فولاد سیرجان و لبنیات هراز آمل به مصاف هم خواهند رفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» خواستار همبستگی ملت فلسطین برای مقابله با محاصره نابلس و تشدید مقاومت در شهر قدس و مسجدالاقصی شد.
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در خارج در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: روابط حماس با ایران هرگز لحظه ای قطع نشد و حمایت ایران از ما با وجود شرایط سختی که دارند، همچنان ادامه دارد.
رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش حماس تاکید کرد که غزه هرگز بهای اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی را پرداخت نخواهد کرد و مقاومت می داند به چه شیوه ای بر این رژیم فشار وارد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ