معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از 13 هزار فقره وام ازدواج و 7817 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از ۱۳ هزار فقره وام ازدواج و ۷۸۱۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد
تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست با حمایت همراه اول به مقام قهرمانی جهان برسد.
سوء‌استفاده فرصت طلبان از بیکاری جوانان گلستانی و اجیر کردن آن‌ها برای زنده گیری پرندگان شکاری مانند بحری و بالابان و در نهایت قاچاق پرنده‌های حمایت شده به آن سوی خلیج فارس سبب شکل گیری چالش‌های زیست محیطی و البته بهداشتی متعددی شده است.
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با حمایت ایرانسل و با پیروزی در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، به مسابقات جهانی راه پیدا کردند.
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با حمایت ایرانسل و با پیروزی در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، به مسابقات جهانی راه پیدا کردند.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت ۱۵هزار و ۳۲۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۱۲هزار و ۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت تا پایان خردادماه سال جاری با پرداخت 15هزار و 324 فقره تسهیلات ازدواج و 12هزار و 87 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار گردد.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۶۵۸ فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و 658 فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
بانک تجارت در سال گذشته، با اعطای ۱۲۴ هزار و ۱۲۷ فقره وام ازدواج و ۸۹ هزار و ۹۵۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت در سال گذشته، با اعطای 124 هزار و 127 فقره وام ازدواج و 89 هزار و 954 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
یزد- وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه ها را پیش ببرد و در این زمینه به طور حتم از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران به هیچ عنوان قصد بر هم زدن مهم ترین اردوی این تیم قبل از شروع جام ملت های آسیا را ندارد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان خوش‌نام ورزش ایران است و اتحادیه اروپا ثابت کرد ورزش تحت تاثیر سیاست است .
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی خیلی خوبی در عمان داشتیم اما حالا وقت حمایت همه جانبه برای رفتن به جام جهانی است.
وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هانیه رستمیان اولین سهمیه المپیک ایران را در پاریس کسب کرد اما سلاح او قرضی بوده، گفت: وظیفه داریم از او حمایت کنیم و این کار را می‌کنیم.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
وزیر ورزش و جوانان در گفتگویی به حمایت از صدا و سیما در قبال مجادلات با دو باشگاه بزرگ پایتخت پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ