رهبران سودانی در کنار مردم این کشور با شرکت در تظاهراتی در خارطوم، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان را محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:۱۰ نمره منفی برای سواری‌ها و ۲۰ نمره منفی برای خودروهای عمومی که رانندگان آنان موادروانگردان مصرف کرده اند، در نظر گرفته شده است.
سازمان «فائو» مربوط به امور امنیت غذایی، از وضعیت بغرنجی خبر داد که سودانی‌ها به علت درگیری دو ژنرال با آن دست و پنجه نرم می کنند.
پاتوق این‌قبیل سلمانی‌ها، میادین پرتردد و قهوه‌خانه‌ها بوده‌است_ مثل عکس قدیمی سلمانی‌های محله شوش مربوط به دهه ٤٠ _ این سلمانی‌ها معمولا مهارت همکاران دکان‌دار خود را نداشتند، به همین دلیل گاهی برای تبلیغ و ترغیب مردم به اصلاح، با چای دیشلمه و چای دارچین از آنان پذیرایی می‌کردند. ناگفته نماند به‌کاربردن اصطلاح رایج «اصلاح با چای دارچینی» بین مردمان قدیم نشانگر آرایش نامطلوب افراد هم بوده‌است.
وزیر خارجه عربستان با استقبال از توافق آتش بس میان طرف‌های درگیر در سودان تاکید کرد که این توافق روزنه امیدی برای سودانی‌ها ایجاد می‌کند.
شادن گردود خواننده سرشناس سودانی در تیراندازی متقابل کشته شد.
یک دیپلمات بلندپایه سعودی که نامش فاش نشده، اعلام کرد: مذاکرات میان نمایندگان دو طرف درگیر سودان (ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع) از فردا یکشنبه مجددا در شهر جده از سرگرفته می‌شود.
اهالی سوهانک به چنار کهنسال محله که در تقاطع دو کوچه مسجد و حسینیه ایستاده و دهه‌ها شاهد برگزاری مجالس عزاداری و هیئات محله بوده، «هفت شاخه» می‌گویند. جست‌وجو درباره علت نامگذاری این چنار کهنسال تنها با یک نگاه به پیکر تنومند آن که، چون قامت سبزش سر به آسمان کشیده، میسر می‌شود. از هر زاویه‌ای که به چنار سوهانک نگاه کنید، شاخه‌های تنومند آن که حاصل سالیان دور و دراز زندگی در آبادی سوهانک است، خود نمایی می‌کند
ویژگی اصلی این آش به خاطر داشتن سماق، صفرابری آن است. سرکانی‌ها برای این آش یک شعر محلی هم دارند که همه آنها، آن را بلدند.
قاهره اعلام کرد که اقداماتی در راستای تسهیل ورود سودانی هایی که از جنگ میان ۲ ژنرال به مصر می‌گریزند، در نظر گرفته است.
منابع محلی در سودان تصاویری از جنگ‌های خیابانی در خارطوم پایتخت این کشور منتشر کرده‌اند که بسیار پربیننده شده است.
مردم سودان با برگزاری تجمعی ضمن سر دادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی، هر گونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.
ایران خودرو با هدف تولید محصولات صادراتی با استانداردهای روز، تولید انبوه دو محصول جدید با نام های دنا جوانان و تارای سال را آغاز کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سرمایه موجود در کشور باید در مسیر تولید و مولدسازی به کار گرفته شود و باید جلوی سوداگری‌ها را بگیریم.
سوسیس سوخاری یکی از انواع سوخاری‌ها می‌باشد که بسیار ساده و خوشمزه است و یک ایده ناب برای پذیرایی و مهمانی می‌باشد که می‌توانید به آسانی این سوسیس سوخاری را در کنار سینی مزه یا در تولد‌ها در کنار دیگر غذا‌ها تهیه و سرو کنید.
هزاران نفر از سودانی‌ها با اعتراض به دخالت خارجی در امور کشورشان، خواستار اخراج نماینده سازمان ملل از این کشور شدند.
معاون وزیر صمت گفت: ۱۵ هزار دستگاه ماشین‌آلات معدنی فرسوده در کشور داریم که برنامه ریزی شده سالانه ۲ هزار تا ۲۵۰۰ دستگاه نوسازی شود.
عرضه‌های سیمانی‌ها در هفته جاری از دیروز (یکشنبه اول آبان) آغاز و تا امروز (دوشنبه ۲ آبان) هم ادامه می‌یابد. در عرضه‌های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلوی عرضه می‌برند. سیمانی‌ها تا پایان مهر و در ۷ ماهه امسال، در مجموع نزدیک ۳۲ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش ۲۰.۵ همت (هزار میلیارد تومان) در تالار سیمان بورس کالا فروختند.
گل‌کلم سوخاری یکی از انواع خوشمزه و متنوع سوخاری‌هاست. این فست فود خوشمزه برای کودکانی که به سوخاری‌ها علاقه دارند، می‌تواند مفید باشد.
دانشمندان رباتیک دانشگاه دانشگاه استنفورد اخیرا توانسته اند یک ربات دریانورد به نام OceanOneK طراحی کرده و آن را با موفقیت به یک سفر هیجان انگیز بفرستند.. این ربات به کاربران این تصور را می‌دهد که گویی واقعا خودشان از این مکان‌ها در اعماق آب بازدید می‌کنند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱ مرداد را بخوانید.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، به تشریح ابعاد مختلف عرضه املاک شهرداری در بورس کالا پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ