زمانی که صحبت از گیاه خواری به میان می‌آید اصول اولیه مشابه هستند که شامل خوردن غذا‌های گیاهی به دلایل زیست محیطی، اخلاقی، بهداشتی یا مذهبی است. با این وجود، در حالی که گیاه خواران از نوع وجترین عمدتا گوشت را حذف می‌کنند وگان‌ها از رژیم غذایی بسیار محدودتری پیروی می‌کنند و تمام محصولات حیوانی از جمله شیر، تخم مرغ و عسل را نیز حذف می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای آن که سیستم لنفاوی شما به خوبی کار کند مهم است که ورزش کنید، وزن مناسبی داشته باشید و رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان داشته باشید و نمک زیادی مصرف نکنید.
رصد تحرکات جدید مقامات نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد گویا واشنگتن و تل‌آویو در حال پیاده‌سازی توطئه و فتنه‌ای جدید در غرب آسیا و در داخل ایران هستند.
آیا دوست دارید تا ۱۰۰ سالگی عمر کنید؟ "جان هامفریس" روزنامه نگار سابق این هفته فاش کرد که قصد دارد از طریق یک رژیم غذایی سالم تا سن ۱۲۴ سالگی عمر کند. با این وجود، آیا این واقعا امکان پذیر است؟ به نظر می‌رسد افرادی که در پنج نقطه جهان زندگی می‌کنند ممکن است پاسخ را داشته باشند.
بسیاری از بیماران می‌گویند برای کمک به مبارزه با بیماری سرطان از خوردن شیرینی اجتناب می‌ورزند. با این وجود، علیرغم آن که یک رژیم غذایی سالم مهم است شما نمی‌توانید یک تومور را گرسنه نگه دارید.
از آنجایی که سوشی حاوی پروتئین بدون چربی، چربی‌های سالم و کربوهیدرات است می‌تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.
دانشمندان بر این باورند که رژیم غذایی می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت ما بگذارد. مثلاً وقتی قند خون بالا می‌رود باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود. اما آیا می‌تواند پوست را هم تحت الشعاع قرار دهد و باعث بروز جوش و آکنه شود؟
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه گفت: بهترین زمان برای مشاوره تغذیه در صورت عدم ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت و قلبی- عروقی و اختلالات هورمونی و چاقی دو تا سه ماه قبل از اقدام به بارداری است.
در حالت ایده‌آل، بهترین راه برای جلوگیری از اثرات نامطلوب قند بر روی بدن شما، کاهش مصرف مواد قندی است با این حال، برای کسانی که رژیم غذایی مملو از قند و پر از شیرینی‌ها و نوشابه‌ها دارند، کنار گذاشتن شکر ممکن است کار دشواری باشد.
کلسیم رژیم غذایی قبل از رسیدن به کلیه‌ها به اگزالات متصل شده و از ایجاد سنگ جلوگیری می‌کند. مشخص نیست که آیا مصرف کلسیم به شکل مکمل همان اثر مفید را خواهد داشت یا خیر.
رشد همکاری نظامی- امنیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات به تولید مشترک شناور بدون سرنشین یا پهپادهای مبتنی بر هوش مصنوعی خلاصه نمی‌شود، بلکه دو طرف همکاری در منطقه‌ را نیز در دستور کار دارند.
سفیر رژیم صیونیستی در بحرین در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت برای اعلام مرگ روابط تل آویو و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، هنوز زود است و باید منتظر نتایج این توافق ماند.
در فرهنگ مدرن به طور گسترده پذیرفته شده است که افراد باید رژیم غذایی روزانه خود را به سه وعده غذایی بزرگ (صبحانه، ناهار و شام) تقسیم کنند تا سلامتی مطلوب داشته باشند. این باور در درجه اول از فرهنگ ومطالعات اپیدمیولوژیک اولیه سرچشمه میگیرد.
احتمالاً در مورد رژیم غذایی بر اساس گروه خونی مواردی را شنیده‌اید؛ برنامه غذایی که به افراد پیشنهاد می‌کند فقط غذا‌های مفید را بر اساس گروه خونی خود مصرف کنند.
ارتباط بین رژیم غذایی و افسردگی قوی‌تر از آن چیزی است که بسیاری تصور می‌کنند. متخصصان تغذیه و محققان به بررسی این موضوع پرداخته‌اند که آیا چیزی که می‌خورید می‌تواند خطر یا علائم افسردگی را افزایش یا کاهش دهد و پاسخ ساده «بله» است.
گرچه دولت باکو اخیرا به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده است اما تلاش برای مقایسه کردن این اتفاق با عدم حضور ورزشکاران ایرانی مقابل حریفان اسرائیلی در مسابقات بین‌المللی، فاقد اعتبار است‌.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی این روزها در تکاپوی تشکیل کابینه جدید است، وی البته اهداف بزرگی در سر دارد که به نظر می رسد موانعی جدی نیز در برابر آن وجود دارد.
رژیم صهیونیستی در تلاش است با ایجاد یک آبراهه جدید از دل اراضی اشغالی، دریای سرخ را به دریای مدیترانه مرتبط ساخته و درآمدهای هنگفت کانال سوئز را از آنِ خود کند.
درمان سکته قلب می‌تواند شامل تغییر سبک زندگی، داشتن رژیم غذایی، مصرف دارو و جراحی باشد. قبل از آن می‌خواهیم بدانیم آیا سکته قلبی خوب می‌شود یا نه؟ باید بدانید راهی برای درمان حمله قلبی وجود ندارد، شیوه‌های درمان تنها به کنترل بیماری کمک کرد و ریسک بازگشت بیماری را کاهش می‌دهند.
چدار، گودا، بری، گورگونزولا و پارمسان. برای هر سلیقه‌ای یک نوع وسوسه‌انگیز از پنیر وجود دارد و نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که همه انواع پنیر می‌توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند.
در دسترس بودن جایگزین‌های گوشت برای مصرف کنندگان مفید است، زیرا مواد مغذی مهمی را برای کسانی که ممکن است به دلیل ترجیحات غذایی گزینه‌های غذایی محدودتری داشته باشند (مانند پیروی از یک رژیم غذایی وگان) فراهم می‌کند.
برنج سفید در طول سال‌ها شهرت بدی پیدا کرده است زیرا بسیاری از گفتگوهای مرتبط با رژیم غذایی به شما آموزش داده‌اند که کربوهیدرات‌های بدون فیبر به عنوان غذاهای «بد» در نظر گرفته می‌شوند اما حقیقت این است که برنج سفید برای بسیاری از جوامع رنگین‌پوست یک ماده اصلی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ