رژیم حامی کودتاها علیه دولت‌های مردمی بهتر است با رعایت اصول منشور ملل متحد از مداخله در امور داخلی کشورها خودداری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلر مدعی شد: «محاکمه های ساختگی واعدامها جزو تلاشهای اصلی رژیم ایران برای سرکوب هر نوع مخالفت بوده است.»
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات مقامات اوکراین درباره آمادگی‌شان برای «کشتن روس‌ها در سراسر دنیا» را «ددمنشانه» توصیف کرد.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فروپاشی رژیم جعلی و کودکش حتمی است و صهیونیست ها با ارتکاب جنایات پی‌درپی قادر به نجات خود نخواهند بود.
نتانیاهو در حالی که مدعی شد ائتلاف تل آویو- واشنگتن تزلزل ناپذیر است، به وزرای کابینه اش توصیه کرد از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن تاکید بر ضرورت آزادسازی مزارع شبعا لبنان از ایران و سوریه به عنوان تنها حامی قدرت بازدارندگی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی نام برد.
ناصر کنعانی نوشت: آمریکا همپیمان راهبردی و حامی بی‌قید و شرط⁧ رژیم آپارتاید صهیونیستی⁩ است. آمریکا استحقاق دفاع از ⁧ دموکراسی⁩ و ⁧حقوق بشر⁩ را ندارد؛ چون اصلا هیچ باوری بدان ندارد.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
«عطا الله حنا» گفت که ما شاهد گسترش دایره دوستان مردم فلسطین حتی در خود آمریکا هستیم که مرکز لابی صهیونیستی حامی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و این مسئله تل آویو را به شدت نگران می‌کند.
وزرای خارجه چند کشور حامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند که از اقدامات این رژیم برای شهرک سازی در اراضی اشغالی نگران هستند.
تصور بنیانگذاران اسرائیل بر این بود که ساکنان این رژیم جعلی همواره حامی اسرائیل خواهند بود. اما فساد مقامات باعث شده است که روز به روز به شمار معترضان صهیونیست افزوده شود.
جمعی از فعالان حقوق بشری در اعتراض به حمایت یک شرکت تسلیحاتی اسکاتلندی از رژیم صهیونیستی، بر روی دیوارهای آن شعارهای ضدصهیونیستی نوشتند.
آمار رسمی اعلام شده از مراجع صهیونیستی حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ بیشترین میزان تلفات را داشته است.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس این رژیم تحقیقات درباره ارسال بسته ای برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت این رژیم را آغاز کرده است.
مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند یک خودروی حامل صهیونیست‌ها در کرانه باختری هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته است.
جمعی از فعالان انگلیسی حامی فلسطین با نوشتن شعارهایی بر روی دیوار شرکت تسلیحاتی البیت (ELBIT) متعلق به رژیم صهیونیستی، خواستار تعطیلی آن شدند.
پرونده جنایات رژیم صهیونیستی در میان سکوت کشورهای غربی به ظاهر حامی حقوق بشر، هر روز قطورتر می‌شود به طوری که شهادت ۲۵۰۰ کودک از سال ۲۰۰۰ تاکنون تنها گوشه‌ای از این پرونده سیاه است.
آنی ارنو، نویسنده فرانسوی، که برنده جایزه نوبل ادبیات ۲۰۲۲ شد، بارها همبستگی خود را با آرمان فلسطین نشان داده و از تحریم رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.
گروهی از داوطلبان چچنی که در کنار نیرو‌های اوکراینی با نیروهای ارتش روسیه و چچنی‌های حامی آنها می‌جنگند، پوتین را دشمن بشریت می‌دانند و امیدوارند جنگ اوکراین به رژیم پوتین پایان دهد.
یک نویسنده فلسطینی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای فرار از انتفاضه سوم می کند و تشکیلات خودگردان فلسطین را مقصر شرایط به وجود آمده می داند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه نتیجه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه است و ایران حامی همیشگی فلسطین است.
طی دو سال گذشته به نظر می‌رسد اتاق فکرهای حامی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مرحله جدیدی را به‌منظور حساسیت‌زدایی میان افکار عمومی در خصوص این رژیم، آغاز نموده‌اند.
اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای به حمله امروز رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان دادند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتاید است و سیر طبیعی رژیم‌های آپارتاید فروپاشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ