رهبر انقلاب فرمودند: امروز شاهد افول تدریجی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم؛ سرعتش هم روز به بروز بیشتر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار چلسی و لیورپول در نیمه اول شاهد دو گل مردود به دلیل آفساید بود. گلهایی که توسط صلاح و بن چیلول به ثمر رسید ولی مردود شد.
مهدی گلشنی، با اعلام موفقیت‌آمیز بودن طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات که در مهرماه سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نشان داد که با شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.
ممکن است از هفته اول لیگ بیست و سوم شاهد حضور بانوان در استادیوم ها باشیم
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ پر از دیدارهای حساس است؛ جایی که تقابل های مهمی را شاهد هستیم.
پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تا چهار روز دیگر یعنی جمعه ۲۶ خرداد ماه تمدید شد.
اگر عملکرد تیم‌ها در فقط یک نیمه مقایسه می‌شد و نتایج آن نیمه ملاک قرار می‌گرفت، اتفاقات عجیبی را در مسابقات شاهد بودیم.
سرمربی لایپزیش با انتقاد از بازی تیمش در نیمه اول بازی با سیتی، از اینکه نیمه دوم متفاوتی شاهد بود، ابراز رضایت کرد.
اکنون بسیاری می‌پرسند که آیا ما شاهد لحظه افول گوگل یا اصطلاحا لحظه‌ی «کداکِ گوگل» هستیم؟ این اصطلاح در واقع به مرگ برند معروف غول دوربین سازی آمریکایی (Kodak) با رواج دوربین‌های دیجیتالی اشاره دارد. اگر چه این تعبیر، اغراق آمیز است، اما مطمئناً نگرانی سرمایه‌گذاران برای آینده گوگل به عنوان یک شرکت که هسته اصلی آن موتور جستجوی آن است، بیراه نیست.
پورابراهیمی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های ارزی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.
پورابراهیمی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های ارزی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: با وجود برخی هجمه‌ها و فشار‌های دشمنان به زودی شاهد گشایش‌های خوبی در کشور خواهیم بود.
زاهدان- معاون اول رئیس‌جهمور با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم برای توسعه سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: وضعیت کنونی استان باید بهبود پیدا کند.
هفته اول بهمن تالار خودرو بورس کالا شاهد عرضه 3050 دستگاه خودرو هایما، لاماری ایما و T5 اتوماتیک خواهد بود.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت در حقیقت به معنای خروج از انجماد دارایی‌ها و آزادسازی ثروت ملی حبس شده که باید تلاش کنیم از این طریق، شاهد کارآیی و بازدهی باشیم.
در شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر باز هم شاهد شکل‌گیری زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان بودیم.
علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری گفت: آقای اژه‌ای روز‌های اول حرف‌های خوبی زدند و چند گام مثبت برداشتند، اما امروز مشاهده می‌کنیم در بر پاشنه‌ای می‌چرخد که تا به امروز نبوده است که حتی در سال ۸۸ هم مشاهده نکردیم برخی از این بدعت‌ها به این شکل اتفاق بیفتد.
شاید برای بسیاری باورش سخت باشد اما کریستیانو رونالدو به پایان نزدیک و نزدیک تر می شود. باید به تماشای افول او در پیراهن پر زرق و برق منچستریونایتد و در لیگ اروپا عادت کنیم.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما شاهد این بودیم که ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس شورای شهر تهران گفت:روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
نیمه اول این مسابقه در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که به خصوص در دقایق شاهد یک بازی تماشایی از شاگردان قلعه نویی و حسین خانی بودیم.
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان این که فعالیت مراکز آموزش عالی از نیمه دوم شهریور به تدریج آغاز می‌شود، اعلام کرد از مهر به صورت کامل شاهد بازگشایی قطعی تمام دانشگاه‌ها خواهیم بود.
یک مقام آگاه در سازمان هواپیمایی: باید توجه داشته باشیم که علت ترکیدگی لاستیک هواپیما‌ها در فرودگاه مشهد تنها یک عامل باند فرودگاه نبود و سازمان مجموعه‌ای از عوامل و رویداد‌ها را مورد بررسی قرار داده است و اتفاقات زنجیره‌ای از عوامل است و نمی‌تواند یک عامل داشته باشد. وزن سنگین هواپیما در تیک‌آف‌ها، گرمای هوا از دیگر عوامل موثر بوده و ترکیبی از عوامل باعث ترکیدگی لاستیک‌ها شده‌است. باید این سوال مطرح شود که چرا در زمستان شاهد وقوع این اتفاقات نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ